![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hun haat tegenover die bevolkingsgroep werkelijk zo groot zou zijn dan zouden er waarschijnlijk wel al eens een aanval op gevolgd zijn, maar dat blijkt niet het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat weet jij niet, of heb je misschien elke dader ondervraagd om te weten op welke partij hij stemt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denk jij dan dat elk fait-divers in de krant komt? En denk jij dan ook dat ik zulke dingen in een bestand bijhoud met de afkomst van de dader ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fait divers? Nee, ik denk overigens niet dat elk geval in de krant komt te staan, enkel als het gaat om een opeenvolging van geweldpogingen, zoals nu in Nederland.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat men politiek al een aantal jaren bezig is deze geaardheid als normaal door te drukken dat dit bij de bevolking ook zal aanslaan.
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zeg ik niet, maar Savatage had het over moslims versus VB-ers. Waarna ik de bal terugkaatste en dan steigeren ze natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik iemand niet kan hebben, zal ik deze eerder mijden dan aanvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Met dit verschil echter dat deftige mensen tov Marokkanen veel toleranter zijn!
Laatst gewijzigd door luc broes : 7 juli 2007 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() zie maar dat die golf genen tsunami wordt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wij vallen geen homo's lastig
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel - Een kaakfractuur, een neusbreuk en een open lip. Dat houdt de 33-jarige Kris over aan een nachtje stappen in Brussel. ,,Gratuit homogeweld", zegt de dertiger van op zijn ziekenhuisbed in het ziekenhuis van Jette. Kris werd in de nacht van zaterdag op zondag stevig aangepakt op het Fontainasplein in het centrum van Brussel. ,,Het was ongeveer vier uur toen we naar huis wilden gaan. Een vriend bood me een lift aan. Op weg naar de auto zagen we een jonge migrant urineren tegen een geparkeerde auto. Meteen nadat hij ons opmerkte begon hij ons in het Frans uit te maken voor vuile homo's." Kris zegt dat hij en zijn vriend er weinig aandacht aan schonken en doorstapten. ,,Hij kwam ons echter achterna en bleef maar luid en agressief schreeuwen. Toen heb ik me omgedraaid. Dat was er te veel aan. Hij trommelde enkele vrienden op die wat verder stonden en die vlogen meteen op ons af. Ik herinner me dat ik bijna meteen op de grond viel en een regen van klappen en stampen te incasseren kreeg." De uitgaansvriend van Kris kon zich losrukken en kwam er met een lichte verwonding aan de arm vanaf. Al eerder klachten De Brusselse homo zegt dat hij het slachtoffer werd van homohaters. ,,Waarom noem je iemand anders vuile homo? Om ons geld was het alvast niet te doen. Ze hebben geen enkele poging gedaan om ons te bestelen." Kris gaat een klacht tegen onbekenden indienen bij de politie. ,,Omdat ik weet dat ik geen alleenstaand geval ben. Mijn hele vriendenkring heeft al problemen gehad in Brussel. Ik was eigenlijk nog de enige die nog niet was aangepakt." De Brusselse politie zegt dat ze weet hebben van precedenten. ,,De klachten komen vooral uit het stadscentrum en de buurten errond", zeggen ze. Exacte cijfers over homofobie waren gisteren niet beschikbaar. Volgens de Holebifederatie zijn de officiële cijfers overigens maar een topje van de ijsberg. ,,Want voor veel slachtoffers is een klacht indienen nog altijd een drempel", aldus woordvoerster Mieke Stessens. (bjm)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 10 juli 2007 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |