![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Waarom is hij/zij dan niet aangepast?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is perfect aangepast. Hij weet het ocmw vinden, kan luid klagen over het gebrek aan werkgelegenheid, voert misdaden uit zoals het iemand beaamt van zijn SES-klasse én slaat er nog eens bovenin in om luid te janken als hij niet in al zijn wensne wordt gerespecteerd.
Een echte Vlaming.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, maar ik weet wel dat jouw stelling dat de overheid het personeelsbeleid voert dat ze wil bijgevolg onjuist is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het niet fijn dat mensen zich niet aan de wet houden, dat is logisch. De wet is er om gerespecteerd te worden. Maar ik vind dat niet allemaal een storm in een glas water. ALs jij dat vindt, goed zo. Maar ik betwijfel of je dat vindt. Ik denk dat je dat allemaal heel ernstig vindt. En sommige zaken vind ik ook ernstig. Wetsovertredingen zoals bedreiging, diefstal en moord. Anderen vind ik minder erg. Een meid die een surveillante eist. Citaat:
Dus ik heb jou niet nodig om te zeggen wat ik wel als een storm in een glas water beschouw en wat niet. Citaat:
Citaat:
Ik denk dat niemand een moord een storm in een glas water noemt.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid is toch gekozen? Ofja, je hebt gelijk. Ik had moetne nuanceren.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zeg als 't u blieft dat je er inderdaad niet toe behoort. Anders ga ik mijn Vlaams zijn moeten herzien. Ik voel mij immers nog steeds Vlaams en Vlaming, ook al heb ik de Canadese nationaliteit en daardoor mijn belziekse verloren. Dat was voordat de discriminatie uit de belziekse wetgeving werd geschrapt: Je kon namelijk wel een dubbele nationaliteit hebben, maar niet als oorspronkelijke bels... raar eh? Citaat:
Je Engels was blijkbaar ook niet zo schitterend ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nuja, kun je je punt eens maken? Dat het CGKR zich teveel bemoeit met de vrije markt? Wel. Da's waar.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik was aan het wachten tot dat iemand zei 'eigen volk eerst' wordt niét toegepast door de Belgische regering. Waarom was ik daarop aan't wachten? Wnat daaruit blijkt dat een regering dus niet a priori 'eigen volk eerst' als stelling neemt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Comme was btw een typo, geen taalfout. ![]()
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 12 juli 2007 om 15:22. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is allerminst een garantie dat ze het beleid voert dat haar eigenaars willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in de praktijk blijft het - uiteindelijk - de keuze an de overheid om het personeelsbeleid te voeren dat ze willen. Net zoals de vrije markt dat doet. (Zou moeen doen.)
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, precies niet. De overheid is niet vrij om het beleid te voeren wat ze wil. Net als privébedrijven moet ze het beleid voeren dat haar eigenaars willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is Gun2004. 'k wil hem een voorbeeld geven van een discussie die om niets anders gaat dan semantiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Helemaal niet, het gaat hem om de correcte verhouding tussen burgers en overheid.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 12 juli 2007 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sinds wanneer maakt de staat trouwens deel uit van de "vrije" markt? ENKEL de staat mag niet discrimineren TEGENOVER ZIJN ONDERDANEN, niet positief en nog minder negatief. Ik zie dan ook niet in hoe een stad als Mechelen kan beslissen welke belgenwèl en welke belgen niét mogen worden aangenomen als jobstudent op basis van criteria die verboden zijn (tenzij ze de discriminatiewetten gaan overtreden en gaan kijken naar huidskleur, naam, afkomst en religie ). Ik ben bovendien totaal tegenstander van het feit dat ambtenaren zelfs de belgische nationaliteit niet meer hoeven te hebben, en op die manier zéér discrete gegevens van de belgische bevolking zomaar kunnen in handen krijgen. (ik denk bijvoorbeeld aan paspoortstempels, paspoortinformatie, en alle andere indentificatiegegevens). Staat er ergens vermeld waar niet-belgen in staatsverband wèl en niét mogen werken? Dit is mij volslagen onbekend. Op welke manier gaat men verhinderen dat niet-belgen tot de Staatsveiligheid worden toegelaten???? Ik weet het niet meer. Dit is de officializering van vb. feiten zoals dat van die Pakistaan die (toen nog zogezegd) aan industriële spionage had gedaan in het atoomcentrum van Mol en zo Belgie mee als aanleveraar (ook Nederland, in hetzelfde project) van de atoombom voor Pakistan heeft geplaatst.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 juli 2007 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt nog steeds niet door dat ik exact hetzelfde zeg als jij, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
ALs dat niet strookt met jouw visie op de zaken, is dat pech voor jou. Citaat:
(Ik vermoed stiekem ook dat het verboden is.) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() "De overheid mag het personeelsbeleid voeren wat ze wil" is tegenstrijdig met "de overheid moet het personeelsbeleid voeren dat de burgers willen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat heb ik al gezegd. Wel in een andere verwoording, maar toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat de burgers hun overheid kiezen (wat zeker in België voor discussie vatbaar is maar dat terzijde), houdt geen enkele garantie in dat die overheid het beleid voert dat de burgers wil. Dat argument slaat dus op niets, je hoeft het niet meer te herhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan ik alleen nog maar zuchten.
![]() |
![]() |