![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vlag heb ik hier toevallig niet liggen, helaas. Dus andere huis-tuin-en-keuken middelen zijn welkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder voor een pop met een kroontje kiezen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=81 helaas pindakaas. Ik heb dat probleempje dat ik belgische vlaggen verbrand. Dus ik heb er doorgaans geen als ik ze eens nodig heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ligt ook niet in mijn besteklade of tussen mijn CD-schappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toevallig geen spuitbusje van kunstsneeuw die ze op kerstbomen spuiten?
Anders kunt op uw raam belgië barst ofzo spuiten ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen zullen zich wel afvragen waarom jouw "koning" een kroon opheeft met daarop "hoera voor de 5-jarige", maar het is behelpen met de middelen die je hebt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak er gewoon "Hoera voor de mentaal 5-jarige" van, en iedereen weet dan wel dat het over Filip gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als het Vaderland hen opvordert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurent is soms al voldoende, zoals bij het proces in Hasselt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zeg... als jullie niet origineel worden met huis-tuin-en-keuken gereedschap ga ik mijn wc mat buiten moeten hangen tegen 12 uur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Staatssecretaris
|
![]() Hang u schoonmoeder buiten?
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zit in Spanje en als ik haar zelfs naar hier krijg dan wordt het toch een familieruzie... en het is een lieve dame. Dus dat is geen goed signaal... een lieve dame uithangen op de 21ste is geen anti-reclame.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je geen ooievaar die je kan opknopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Scholen worden immers in het schooljaar met plezier geplunderd om toch maar interesse in Vlaanderen op te wekken voor dat koningshuis. Mijn moeder vertelde me dat zij vroeger ook verplicht werd met haar klas om buiten met een Belgisch vlaggetje te zwaaien omdat de koning eens hun plekje vereerde met een bezoek. ![]() Mijn leerkracht geschiedenis had een dochtertje dat ook die bedenkelijke eer te beurt viel, en uit protest had ze een Vlaams vlaggetje mee. ![]() (Heeft Anciaux een aantal jaren geleden niet eens een (parlementaire?) vraag over het nut van die sabotage van het onderwijs gesteld, die toen als onbelangrijk afgewimpeld werd?) Heeft men trouwens in Nederland ook die gewoonte dat de dag voor een koninklijke parade met paarden, kindjes uit scholen lawaai moeten komen maken om die paarden hun zenuwen te testen (liever een paar kindjes in gevaar brengen, dan dat "zij die uit de juiste *** gevallen zijn" een mislukte parade zouden zien)
![]() |