![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Vind u dat met dit gebaar Israël een belangrijke stap tot vrede zet? | |||
Ja, want van Palestijnse zijde is er nog geen eenzelfde intiatief op komst |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Ja, maar er is nog veel werk aan de winkel |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Neen, Israël en de Joden moeten vernietigd worden, sieg heil |
![]() ![]() ![]() |
29 | 54,72% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In 2000 ben ik naar de wereldtentoonstelling in Hannover (inderdaad, in Duitsland) geweest, en het Israelische paviljoen stond bomvol schermen waarop je allemaal informatie over de holocaust kon opzoeken. Het Egyptische paviljoen stond er recht tegenover, maar ondanks goede bedoeling was dat niet zo mooi. ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En d�*t is het probleem. Verder wil ik je nog bedanken om geen enkele vraag te beantwoorden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 augustus 2007 om 23:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Minister-President
|
![]() Oei, ik had hier nu eerder een scheldtirade verwacht �* la "Finkelstein is een ziekelijke zelfhatende Jood" of zo.
![]() Citaat:
![]() Iedereen denkt dat "antisemitisme" de Joden bedreigt, maar dat is slechts een halve waarheid. Het "antisemitisme" wordt maar al te dikwijls juist opgewekt en gecultiveerd door de belachelijk hoge schuldclaims en de ontmaskerde bedriegers (Jerzy Kosinski, Binjamin Wilkomirski) van de Holocaust Industrie. Dat vermeende antisemitisme wordt ook gebruikt door ADL, SWC, JWC enz. om de "gewone Joden" in het gareel houden van hun leiders. Antisemitisme werkt dus in feite averechts om de macht van de Israël Lobby en de Holocaust Industrie te breken. Citaat:
![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 30 augustus 2007 om 23:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is natuurlijk antisemitisme die de joden bedreigt. Wanneer verschillende volkeren zweren bij Allah om alles te doen wat in hun macht ligt de staat Israël te doen verdwijnen, dan is dat geen halve waarheid. En geloof me vrij dat geen van al die volken moet betalen voor de holocaust hoor. Dat heeft daar niks mee te maken. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 augustus 2007 om 00:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() jij ook..
En ge moet heus niet elke "bijdrage" ondertekenen, we zien dat ook aan de linkerkant van uw bericht. Zó belangrijk is Paulus nu ook weer niet hé. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 31 augustus 2007 om 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() "Uitverkoren" volk steekt opnieuw hand uit naar "wreedaardige" Mohammedanen...
Allé, zeg nu zelf, met zo'n racistische, tendentieuze, absurde topictitels zet je toch alleen maar jezelf voor schut? Dat je zelf Jood bent en je dus nauw betrokken voelt bij de Joodse staat kan ik best begrijpen, maar zo'n bagger neerpoten is er toch ver over, me dunkt... Ik stem niet, wegens de belachelijkheidsgraad van de openingspost.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sieg heil dan maar omdat ge mij echt geen andere keuze geeft. Gaat ge nu die poll gebruiken om te gaan janken over het toenemend antisemitisme? ne mens zou op den duur nog antisemiet worden van dit soort besneden polls. Is dat mssn de bedoeling?
Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 31 augustus 2007 om 05:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cunning linguist : 31 augustus 2007 om 07:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Slechts 76,4% van de inwoners van Israël is joods, de rest is overwegend Arabisch. In cijfers: ca. 4,9 miljoen joden, ca 1,5 miljoen niet joden. Ook niet-joden dienen in het Israëlische leger en zetelen in het parlement. Toen Israël onafhankelijk werd, werd het onmiddellijk op drie fronten aangevallen door 4 Arabische landen en lokale irregulieren. Israël beschikte aanvankelijk slechts over een groepje ongeregeld, maar dit groeide snel aan tot een algehele mobilisatie waarbij op het hoogtepunt 100.000 tot 140.000 mannn en vrouwen betrokken waren, op een totale bevolking van 2.200.000. Om dit enigszins in perspectief te plaatsen de cijfers voor de agressoren: - Egypte: 300.000 manschappen, bevolking 35.000.000 - Jordanië: 60.000 manschappen, bevolking 1.000.000 - Syrië: 300.000 manschappen, bevolking 6.000.000 - Iraq (ik heb hier geen cijfes bij de hand) De agressoren dachten dat dit een "walk over" zou zijn en hebben niet al hun troepen ingezet. Israël verloor bij die oorlog ongeveer 6.000 mensen, Egypte 2.000, Jordanië 1.000, Syria 1.000, en de irreguliere lokalen 3.000. Door deze oorlog kon Israël haar gebied lichtjes meer strategische diepte verwerven.
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "de grootste bedreiging voor de wereldvrede"
google het! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 31 augustus 2007 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() http://www.google.be/search?hl=nl&q=...reldvrede&meta=
Bij mij komt er "Altermedia Vlaanderen" op
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Dixit, tussen de bevolkingen wel, tussen de machtshebber nooit.
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het komt er van wanneer je deze 3 stellingen ponneert ![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Bekijk de documentaire eens in mijn handtekening ![]()
![]() |