![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Aantal % dat VB zou over houden? | |||
-8% |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,96% |
-10% |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
-15% |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
+15% |
![]() ![]() ![]() |
56 | 83,58% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer juist.
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nu spreekt het VB over integratie en zelfs over assimilatie. Feiten zijn feiten; het VB heeft de noodlottige standpunten van de anderen over een blijvende vestiging van niet-Europeanen en moslims overgenomen. Wie dit kan verzoenen met volksnationalisme mag het mij altijd uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waar zijn al die duizenden op betogingen en politieke activiteiten ? Ik blijf erbij het VB is te populistisch, er is geen samenhangend programma evenmin als een gemeenschappelijk ideologisch bindmiddel. Zo'n familiedag is natuurlijk goed en uitstekend maar de echte partijwerking (ledenwerving, ideologische kadervorming, straatacties...) is zoniet dood dan toch terminaal. Het VB vergist zich grondig als men denkt alles te kunnen regelen vanuit de Madou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leterme verliest 100.000 kiezers... Het Vlaams Belang kan er een deel van terugwinnen.
in 2009 zijn er Vlaamse verkiezingen. We zullen wel zien wat CD&v en NvA dan gerealiseerd heeft van de splitsingen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bellewaerde trok een paar weken later amper 5.000 CBD&v'ers ![]() de vorige in 2005 Antwerpen linkeroever ruim 5.000 en vorig jaar in Antwerpen aan de kaaien ook 6.000 !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als er dan nog niet gesplitst is gaan er peren uitgedeeld worden denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door deryz : 5 augustus 2007 om 19:04. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Ik zie de toekomst van het Vlaams Belang eerlijk gezegd somber in. De partij zit op een dood spoor. De partij moet zich hoogdringend ideologisch gaan bijschaven. Anders vrees ik echt voor de toekomst.
De bokshandschoen en de bezem moet opnieuw van stal worden gehaald, alsook runetekens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() En gij geloofd da? Als die geit het al lukt om half belgie te doen geloven dat ze vlaming zijn, zal hem ze ook wel in de waan kunnen laten dat hij veel voor ze verwezenlijkt. Ge moet al dom zijn om te geloven dat ge ne vlaming zijt, dus het soort mensen dat zulks geloofd kunt ge van alles wijs maken.
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() inderdaad
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze die dan ooit gebruikt?
Laatst gewijzigd door Savatage : 5 augustus 2007 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Daar is iets van aan. Daarom wordt het VB stilletjesaan overbodig. Maar als zweeppartij kan ze nog een tijdje mee. Maar als ik u was zou ik kaarsen gaan branden bij het Heilig Paterke in Hasselt om een blunder van Leterme af te smeken. Dan zou het heel goed kunnen dat het VB weer goed gaat winnen. Tenzij...ja tenzij JMD met de pluimen gaat lopen.
Laatst gewijzigd door system : 5 augustus 2007 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten er nu nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven omdat er geen regeringsovereenkomst is tussen de partijen, wel dan houd ik mijn hart vast voor de verkiezingstrijd.
Want dan zouden de politici wel eens op de vuist kunnen gaan op TV. En de verkiezingsuitslag wel, die zou gewoon niet te voorspellen zijn. Het enige dat men dan met zekerheid kan zeggen is dat de VLD zware klappen zal krijgen. Maar of het VB of de CD&V daar winst uit zouden kunnen halen is een andere vraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() Om bij verkiezingen een half percentje te behalen.
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot genoegen
![]() |