Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2007, 23:14   #81
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Er zijn inderdaad heel veel blanken naar Amerika geëmigreerd. Vraag is of er 'n verschil is tussen blanke immigranten in Amerika en andere immigranten. De Indianen in Zuid-Amerika hadden steden en zo. En kijk wat er van hun cultuur nog over is. Waarom zou dat de autochtone Europeanen niet kunnen overkomen? Waarom zouden "vreemdelingen" niet kunnen doen wat de blanken in Amerika hebben gedaan? Ik heb het trouwens altijd schandalig gevonden wat de blanken met de Indianen gedaan hebben. Men had meer respect moeten opbrengen voor de Indianen hun cultuur en identiteit. Daarom zie ik niet in waarom ik nu de multicul in West-Europa zou moeten steunen.
Omdat de Blanken die naar Amerika emigreerden direct met uitmoorden van de indianen zijn begonnen ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2007, 23:24   #82
Juvenalis
Partijlid

Standaard

Zoek jullie eigen stamboom eens op mss is je groot.... wel een spanjaard met (arabisch) moorsbloed?

DINGEN WAAROVER MEN NIET SPREEKT!
Juvenalis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2007, 23:27   #83
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
In Brussel is 80 % van de allo's werkloos.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 01:00   #84
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Omdat de Blanken die naar Amerika emigreerden direct met uitmoorden van de indianen zijn begonnen ...
En de ZZWWarten die naar Amerika "emigreerden" een stalen, Arabisch, enkelbandje omhadden ....
Oud 9 augustus 2007, 02:41   #85
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
Feremans heeft het ongetwijfeld over de 4% moslims in ons land. Vooral Marokkanen en Turken. Een goede 400.000 mensen dus, van wie er zo'n 120.000 'vreemdeling' zijn en 280.000 'nieuwe Belg'.
op 10 miljoen belgen ? Dat is 1 op 20 goh dat kan ik moeilijk geloven.
Gewoon door de grote steden rijden zegt al voldoende hoor. De hoofddoek, de voornaam, het kleurtje,.. mensen weten heel goed wie allochtonen zijn. Dan mag je nog afkomen van we zijn allemaal ouders van vreemden en blabla feit is dat ik duidelijk het verschil zie tussen authentieke inwoners en buitenlanders die er nadien bijkwamen. We kunnen dan nog hetzelfde zijn of gelijkwaardig, daar draait het niet om.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 03:50   #86
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
op 10 miljoen belgen ? Dat is 1 op 20 goh ...
1 op 25
Citaat:
... dat kan ik moeilijk geloven. Gewoon door de grote steden rijden zegt al voldoende hoor.
Integendeel, dat zegt juist heel erg weinig. Als ik door bepaalde straten in Antwerpen rijd, krijg ik ook de indruk dat België zeer grote aantallen joden telt. Allochtonen -en dan vooral allochtonen van niet-Europese afkomst- wonen nu eenmaal zwaar geconcentreerd in de grote steden. Echt, als ik me niet vergis, woont zelfs zowat de helft van de moslims in ons land in Brussel.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 9 augustus 2007 om 03:56.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 04:03   #87
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

http://www.knack.be/nieuws/belgie/-m...ticle3922.html

Citaat:
"Marokkanen grootste migrantengroep"
21/05/2007 12:22

De Italianen zijn niet langer de grootste groep migranten in ons land. Voor het eerst is de groep Marokkanen groter. Dat zegt socioloog Jan Hertogen. Hij spreekt van "een historisch moment".

België telde op 1 januari 2006 264.974 Marokkanen en 262.120 Italianen. Het gaat daarbij om vreemdelingen en nieuwe Belgen. Voor het eerst vormen de Italianen daarmee niet meer de grootste groep migranten in ons land.

Hertogen baseert zich voor zijn analyse op cijfers van de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie van de federale overheidsdienst Economie.

Hertogen ziet een opvallende parallel tussen de Italiaanse migratiegroei die in 1920 op gang kwam en de Marokkaanse migratiestroom sinds 1960. Maar terwijl de Italiaanse migratie sinds 1980 daalt (onder andere door de terugkeer van Italianen en een lager geboortecijfer), zal de Marokkaanse migratiestroom volgens Hertogen pas pieken in 2016. Ander opvallend verschil is dat zeven op de tien Marokkanen Belg worden, terwijl dat bij Italianen slechts bij drie op de tien vreemdelingen het geval is.

Impact op politiek

Volgens Hertogen zal het toenemende aantal migranten, met name uit Marokko, een impact hebben op het politieke landschap. Die impact zal minder te merken zijn bij de komende federale verkiezingen, maar veeleer bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2012. "Binnen vijf �* tien jaar zullen er zeker een aantal Marokkaanse burgemeesters opduiken", aldus Hertogen.

Na de Marokkanen en Italianen vormen de Turken met 159.336 de grootste groep migranten in België. Ook daar verwacht Hertogen pas een piek binnen een achttal jaar.

Bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie reageert men eerder terughoudend op het bericht van Hertogen. "De cijfers die Hertogen gebruikt kloppen grosso modo, maar zijn niet de volledig officiële cijfers. Zo heeft hij de naturalisaties opgeteld zonder bijvoorbeeld rekening te houden met de overlijdens of met de mensen die opnieuw geëmigreerd zijn", luidt het. Meer commentaar op de analyse van Hertogen wil het statistisch bureau liever niet kwijt.

Belga/KVDV
Volgens mij zijn er meer dan 400 000 moslims in België.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 04:12   #88
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Zoals de officiële cijfers aantonen is uw gebrabbel inderdaad ONJUIST. Massamigratie zoals die van de laatste 50 jaar, die er langzaamaan voor zorgt dat er meer vreemdelingen dan Vlamingen in onze steden zullen wonen, dat is nog nooit gezien.
Ik begrijp niet goed waarover ik mij zorgen zou moeten maken. Het klopt inderdaad dat er meer emigranten (uit) en immigranten (in) dan vroeger ooit het geval is geweest maar dat is in elk land zo. Worden wij (in België) daar slechter van? Integendeel, de welvaart van de gemiddelde Belg (en wat minder welvaart voor migranten) is nooit zo hoog geweest en neemt nog steeds toe. Ik heb helemaal geen probleem met iemand die duidelijk van vreemde origine lijkt en mij bedient vanachter een of ander overheidsloket, bij de bakker, in de supermarkt, bij de dokter of in de kliniek. Als ik maar [goed] bediend wordt op mijn wenken is alles prima.

Op mijn werk zijn verschillende mensen van vreemde origine aan de slag. Dat werkt prima. Ik heb daar erg goede ervaringen mee, ze zijn gemotiveerd, blij dat ze worden behandeld als gelijken en mèt respect en dat keert zich positief terug naar de 'autochtonen'. Toegegeven, vele andere autochtone werknemers die d'r al wat langer werken, hebben daar soms problemen mee, d�*t die van vreemde origine als gelijke en gelijkwaardige werknemers worden behandeld, maar het zal me worst schelen. Er is bij ons veel werk te doen, dat moet gebeuren. Wie dat uitvoert kan mij geen barst schelen, als het maar goed wordt gedaan.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 04:22   #89
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
politieke processen tegen oppositiepartijen, monddood en verketteren van de oppositie, geen democratie, gedachtenpolitie, wat wil je nog meer
Onzin, dat is een fabel en dat weet u zelf ook goed. Het VB is overal present, niemand zit achter de tralies, het VB krijgt nog steeds bakken overheidsgeld toegestopt om haar werking te financieren, in de media worden ze overal uitgenodigd (gisteren FDW nog op Netwerk) enz...
Oud 9 augustus 2007, 04:30   #90
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht

Volgens mij zijn er meer dan 400 000 moslims in België.
Probeer dat maar aan te tonen met betrouwbare statistieken. Dat nattevingerwerk van 'ik denk dat', daar kan je alles mee bewijzen maar daar bakt de bakker geen brood van. De 'islamisering van ons land' (of Europa) is een fabel. Ik merk daar concreet helemaal niks van. Het aantal moslims dat werkelijk religieus en konsekwent de islam beleeft bij de migranten daalt nog steeds. We evolueren zeker naar situaties bij christen katholieken die nog enkel in hun kerk verschijnen als er iemand gedoopt of begraven wordt. Een groot aantal beleeft de ramadan en het suikerfeest, maar het aantal onder hen dat dit meer en meer uit [familie]traditie doe, groeit nog steeds. Ja, er zitten fanatiekers bij, Talibanachtige tisten, maar die kan je op één hand tellen. De overheid kent die ook, met naam en toenaam, en ik heb nog steeds het volste vertrouwen in die overheid, die erover waakt dat de democratische spelregels (onder meer strikte scheiding van kerk en staat) worden nageleefd.
Oud 9 augustus 2007, 08:32   #91
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Onzin, dat is een fabel en dat weet u zelf ook goed. Het VB is overal present, niemand zit achter de tralies, het VB krijgt nog steeds bakken overheidsgeld toegestopt om haar werking te financieren, in de media worden ze overal uitgenodigd (gisteren FDW nog op Netwerk) enz...
Dan wel in de nederlandse media
De Belgische gesubsidieerde media (vrt) is dan wel zojuist veroordeeld voor discriminatie tov van het vb.
Maw dat meent ge toch niet, hetgeen ge hierboven zegt.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 10:46   #92
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zolang u uw eigen onzin geloofd is het goed hoor
Oud 9 augustus 2007, 10:49   #93
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Bron VRT

De naakte cijfers vrij voor interpretatie natuurlijk

Het ziet er nog goed uit voor het blok ze kunnen nog zo'n 60.000 stemmen winnen vermits ze toch zo populair blijken te zijn bij de marokkanen
Het zijn er nog veel meer natuurlijk, want je hebt ook veel Belgen die elders geboren zijn.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 10:49   #94
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, er zitten fanatiekers bij, Talibanachtige tisten, maar die kan je op één hand tellen. De overheid kent die ook, met naam en toenaam, en ik heb nog steeds het volste vertrouwen in die overheid, die erover waakt dat de democratische spelregels (onder meer strikte scheiding van kerk en staat) worden nageleefd.
en weeral hebt u het compleet mis:

"600 moslims in België bereid om te doden (Het Laatste Nieuws, 12 juli)

In België leven naar schatting 20.000 moslims die er erg radicale ideeën op nahouden fundamentalisten om het simpel te stellen. En van die 20.000 kan er een zeshonderdtal als 'gevaarlijk' bestempeld worden, omdat ze bereid zijn vroeg of laat tot terreuracties over te gaan. Velen van hen zijn jongeren soms minderjarig zelfs die actief gerekruteerd worden door ronselaars van Al-Qaeda. Om hand- en spandiensten te verlenen aan terreurcellen in ons land, of om zich in Irak op te gaan offeren voor de 'heilige' zaak."
Oud 9 augustus 2007, 10:56   #95
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht

"Marokkanen grootste migrantengroep"
21/05/2007 12:22

De Italianen zijn niet langer de grootste groep migranten in ons land. Voor het eerst is de groep Marokkanen groter. Dat zegt socioloog Jan Hertogen. Hij spreekt van "een historisch moment".

België telde op 1 januari 2006 264.974 Marokkanen en 262.120 Italianen. Het gaat daarbij om vreemdelingen en nieuwe Belgen. Voor het eerst vormen de Italianen daarmee niet meer de grootste groep migranten in ons land.

Hertogen baseert zich voor zijn analyse op cijfers van de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie van de federale overheidsdienst Economie.

Hertogen ziet een opvallende parallel tussen de Italiaanse migratiegroei die in 1920 op gang kwam en de Marokkaanse migratiestroom sinds 1960. Maar terwijl de Italiaanse migratie sinds 1980 daalt (onder andere door de terugkeer van Italianen en een lager geboortecijfer), zal de Marokkaanse migratiestroom volgens Hertogen pas pieken in 2016. Ander opvallend verschil is dat zeven op de tien Marokkanen Belg worden, terwijl dat bij Italianen slechts bij drie op de tien vreemdelingen het geval is.

Impact op politiek

Volgens Hertogen zal het toenemende aantal migranten, met name uit Marokko, een impact hebben op het politieke landschap. Die impact zal minder te merken zijn bij de komende federale verkiezingen, maar veeleer bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2012. "Binnen vijf �* tien jaar zullen er zeker een aantal Marokkaanse burgemeesters opduiken", aldus Hertogen.

Na de Marokkanen en Italianen vormen de Turken met 159.336 de grootste groep migranten in België. Ook daar verwacht Hertogen pas een piek binnen een achttal jaar.

Bij de Algemene Directie Statistiek en Economische Informatie reageert men eerder terughoudend op het bericht van Hertogen. "De cijfers die Hertogen gebruikt kloppen grosso modo, maar zijn niet de volledig officiële cijfers. Zo heeft hij de naturalisaties opgeteld zonder bijvoorbeeld rekening te houden met de overlijdens of met de mensen die opnieuw geëmigreerd zijn", luidt het. Meer commentaar op de analyse van Hertogen wil het statistisch bureau liever niet kwijt.

Belga/KVDV

Aanslag in Brussel is kwestie van tijd

08/08/2007 14:00
Marokkanen. Oorlogscorrespondent Arthur van Amerongen is er sinds zijn studietijd in Amsterdam aan verslingerd. Nadat hij afstudeerde, werd hij jarenlang oorlogscorrespondent in het Midden-Oosten. Het afgelopen jaar dook hij onder in de Brusselse moslimwereld in Brussel. Zijn boek BXL EURABIA is even verbluffend als hallucinant.

In 2006 won Arthur van Amerongen de Prijs van de Nederlandse journalistiek voor een evenwichtig verhaal over Marokkanen in Het Parool. In 2005 won hij samen met Rob Muntz De Zilveren Reissmicrofoon voor De inburgerking, een programma op VPRO, alweer over Marokkanen. Altijd hield hij die getergde bevolkingsgroep dicht tegen de borst.
Na zijn verhuizing naar Brussel merkte hij hoe de lucht daar zeer betrokken raakt. Daarom verschijnt over enkele maanden bij uitgeverij Atlas het opzienbarende en scherp geschreven boek BXL EURABIA. Net voor Van Amerongen voor enkele jaren naar Zuid-Amerika vertrok, kon Knack het manuscript inkijken, en nodigden we hem uit op een Vlaams terras. De auteur wikt, weegt, zalft en laat vooral niet na te slaan.

In Het Parool schreef u dat u van Marokkanen hield, ondanks de laffe moord op Theo van Gogh. Na een dik jaar van infiltratie in de Brusselse moslimwereld schrijft u dat u het gros van de Marokkanen niet meer kunt luchten. Waar is het fout gegaan?
ARTHUR VAN AMERONGEN: Nu ik Brussel verlaten heb en er enige afstand tot mijn onderwerp is ontstaan, komt ook mijn relativeringsvermogen terug. Bovendien hebben enkele incidenten tijdens de laatste tijd van mijn verblijf in Brussel me wat getekend. Ik werd in de Hoogstraat gemolesteerd door een groep Marokkanen, nadat ze eerst mijn vriendin voor hoer hadden uitgescholden en ik vervolgens 'je zuster' naar ze riep. Ik maakte ook een paar berovingen mee. Zo was het gevoel voor nuanceren verdwenen.
Ik had hoe dan ook enorm veel moeite met de dubbele moraal van hun cultuur: aan de ene kant is er het gedweep met hun verheven moraal en de superioriteit van de islam, aan de andere kant is er een groeiende minachting voor onze bevochten liberale idealen. Er is een soort bandeloosheid ontstaan onder Marokkanen omdat ze neerkijken op onze cultuur. Onze vrouwen zijn allemaal hoeren. Bij de Marokkanen wordt de eer van de vrouw zogenaamd maximaal beschermd. Ze kijken ook voortdurend hoe ver ze kunnen gaan. Hun houding is vaak provocerend.

Marokkanen in Brussel staan sterk onder druk van de jihad. Is de druk op de ketel daar werkelijk zo veel sterker dan in Amsterdam?
VAN AMERONGEN: Een bepaalde groep islamitische jongeren is gefascineerd door de jihad. Ik denk wel dat Brussel een tijdbom is. Marokkanen zijn er totaal gemarginaliseerd. Kijk naar de statistieken van de werkloosheid, de armoede, de slechte huisvesting, de discriminatie op de arbeidsmarkt, de criminaliteit. Ik denk dat de Marokkanen in Nederland, of liever in Amsterdam, het een stuk beter hebben dan de Marokkanen in Molenbeek. Voor veel jongeren is de islam er de enige troost. Ik heb in Brussel talloze lezingen bezocht in zaaltjes van islamitische verenigingen. Die worden bijgewoond door alle mogelijke jongeren, van hip gekleed tot op z'n Mekka's. Dat verschijnsel bestaat in Amsterdam niet.

Komt er een moslimaanslag in Brussel?
VAN AMERONGEN: Het lijkt me een kwestie van tijd. Als je kijkt hoeveel mensen er in de laatste zeven jaar gearresteerd zijn in Brussel, weet je dat de stad een tijdbom is. Er is een urban legend die zegt dat er altijd een afspraak was tussen terreurgroepen en de overheid. Niet voor niets konden de Afghaanse moedjahedien hier begin jaren tachtig ongestoord een kantoor openen, omdat die de Sovjet-Unie bestreden in Afghanistan - typische Koude Oorlogpolitiek dus. Hetzelfde geldt voor het Algerijnse FIS: in Algerije gezochte terroristen kregen in België politiek asiel. Uiteindelijk vertrokken al die extremisten naar Londonistan, met alle gevolgen van dien voor het Verenigd Koninkrijk. België ligt uiteraard niet in Irak of Afghanistan, maar dat hoeft niet de enige reden te zijn voor een aanslag. Je hebt maar een gek nodig met een eigen agenda. Bovendien zijn er natuurlijk interessante doelwitten zoals de NAVO en het Europees Parlement. Veel zal afhangen van de buitenlandpolitiek van het EP.
Jan Haerinck - Knack
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 11:31   #96
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Twee miljoen burgers van vreemde origine (genaturaliseerden en vreemdelingen) en toch blijft België één van de rijkste landen van de wereld. Twee weken geleden was nog op het nieuws dat de Belgen het meeste geld op hun rekeningen hebben staan van gans Europa. Ze gingen zelfs de Zwitsers nog vooraf. Hoezo miserie, kosten en lasten? Het lijkt er zelfs meer op dat het precies dankzij die migratie van de laatste 50 jaar het de Belgen goed gaat, zelfs veel beter dan alle landen.
Geloof jij dat nu zelf?
Laat de rest van de wereld die tot hier geraakt zich hier maar installeren...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 11:35   #97
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Er zijn inderdaad heel veel blanken naar Amerika geëmigreerd. Vraag is of er 'n verschil is tussen blanke immigranten in Amerika en andere immigranten. De Indianen in Zuid-Amerika hadden steden en zo. En kijk wat er van hun cultuur nog over is. Waarom zou dat de autochtone Europeanen niet kunnen overkomen? Waarom zouden "vreemdelingen" niet kunnen doen wat de blanken in Amerika hebben gedaan? Ik heb het trouwens altijd schandalig gevonden wat de blanken met de Indianen gedaan hebben. Men had meer respect moeten opbrengen voor de Indianen hun cultuur en identiteit. Daarom zie ik niet in waarom ik nu de multicul in West-Europa zou moeten steunen.
groot gelijk. wat de indianen is overkomen is ronduit schandalig en mensonwaardig. ik vind trouwens dat zij veel meer rechten moeten krijgen, en dito kansen want velen zitten nog in de ergste armoede.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 11:43   #98
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Wanneer we weer de nazi toestanden meemaken zullen ze integendeel zeggen "we wisten van niks"
Ga toch eens uw nazi-toestanden gaan zoeken in de islamlanden! Altijd dezelfde nutteloze zever om de werkelijkheid die zich hier afspeelt te ontkennen of te minimaliseren of belachelijk te maken. Wat denk je dat je daarmee bewijst?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 11:51   #99
the outlaw torn
Minister

Standaard

Citaat:
is nooit zo hoog geweest en neemt nog steeds toe. Ik heb helemaal geen probleem met iemand die duidelijk van vreemde origine lijkt en mij bedient vanachter een of ander overheidsloket, bij de bakker, in de supermarkt, bij de dokter of in de kliniek. Als ik maar [goed] bediend wordt op mijn wenken is alles prima.

Op mijn werk zijn verschillende mensen van vreemde origine aan de slag. Dat werkt prima. Ik heb daar erg goede ervaringen mee, ze zijn gemotiveerd, blij dat ze worden behandeld als gelijken en mèt respect en dat keert zich positief terug naar de 'autochtonen'. Toegegeven, vele andere autochtone werknemers die d'r al wat langer werken, hebben daar soms problemen mee, d�*t die van vreemde origine als gelijke en gelijkwaardige werknemers worden behandeld, maar het zal me worst schelen. Er is bij ons veel werk te doen, dat moet gebeuren. Wie dat uitvoert kan mij geen barst schelen, als het maar goed wordt gedaan.
deze stelling is zeer juist. de vraag is echter of iedere allochtoon ons met respect behandeld en het antwoord is " neen". in het gezicht vriendelijk mr in de coulissen haat en geweld prediken. en vr men begint over het feit dat de meeste wel bereid zijn tot integratie en co. het volgende : waarom hebben alle ( of bijna ) allochtonen en dan met name de moslims sateliet -tv ? juist, om nr hun eigen zenders te kunnen blijven kijken.

kijk nr die 0110 - concerten, het was vr de allochtoon, en welke bevolingsgroep was daar enkel met hun kat vertegenwoordigt, juist, diezelfde groep. de autochtone belg was present, maw ze leven niet met mr vr het grootste deel naast ons. en dat is niet onze schuld, getuige diegene die wel werken en integreren.

al die zever dat allochtonen geen kansen zouden krijgen is onjuist, getuige deigene die zich wel integreren en onze taal etc. spreken, als zij het kunnen waarom diegene die het niet doen dan niet, of hebben de geintegreerde allochtonen bovennatuurlijke vermogens ?

dat er zoveel allochtonen zijn is op zich niet zo erg, ware het niet dat hun aantal ( vr laten we zeggen 3/4) op ons kosten leeft, van een uitkering en hun kindergeld, want wat kunnen ze wél allemaal, juist, kindjes kweken gelijk de konijnen ( alleen is uit onderzoek gebleken dat deze beestjes, hun geboorte- aantal kunnen regelen, wat je van de mensensoort over het algmeen, en de allochtoon in het bijzonder niet kan zeggen ).

op zich is er niks verkeerd met allochtonen en kleurlingen, ware het niet dat dit synoniem staat vr problemen zoals gebrek aan wil tot integratie 'etc. en dat is nt onze schuld, mr de hunne. we bieden ze kansen en laten ze toe, zij profiteren ( vr een groot stuk toch in elk geval )

Oud 9 augustus 2007, 11:52   #100
the outlaw torn
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ga toch eens uw nazi-toestanden gaan zoeken in de islamlanden! Altijd dezelfde nutteloze zever om de werkelijkheid die zich hier afspeelt te ontkennen of te minimaliseren of belachelijk te maken.
zeer juist

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be