![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() amai wat een ingrijpende film. Het duurt 2 uur.
Ik had al veel video's gezien maar dit had een ander effect op me. Ben ferm beginnen nadenken en vooral dat over die chips was interessant. Men wilt 1 grote munt want banken creëren macht door hun leningen en inflaties. Oorlog betekent geld lenen die US dient terug te betalen aan de federale bank met een interest. Hierdoor word schulden pot steeds groter. Wat Pearl Harbor betreft, uiteindelijk was dat geen slechte zaak dat ze zich moeiden in de oorlog om ons te bevrijden. Vietnam zou idd ook fake zijn, zogezegd 2 Amerikaanse schepen die geraakt zijn. Het is dat trigger effect, zoals de nazi's deden met de Reichstag dat afbrandde en de schuld op de communisten werd gestoken. Hierdoor kon hij zijn dictatuur versterken. Lange termijn allemaal, met chips kan men zien waar je bent en wat je doet. Als je tegenwerkt kan men de chip uitschakelen. Nu heb je Sarkozy die close vriend is van Bush en Frankrijk is een belangrijk EU land. Dat belooft! Heel interessante video waarbij je niet moet afgaan op de waarheid van de video maar zoek zelf de waarheid. Start thinking! Er is gewoon een kink in de kabel. Probleem met Hilary Clinton is de naam Clinton, dochter van ex president Bill en dus weeral die klik van geheime vennootschappen. Liever een man van het volk, gene miljonair die close staat met banken en top bedrijven. Clinton doet verder met hun agenda, democraat of republikein, in the long run maakt dat niet zoveel uit. Obama wilt zo maar even militair Pakistan binnenvallen op zoek naar terroristen... Hmmm klinkt een beetje déj�* vu ![]() Daarom zie ik iets in Ron Paul. die kerel lijkt me inderdaad betrouwbaar. Wilt de war on drugs afschaffen en de troepen uiteraard terughalen. Ik heb een paar speeches gezien en het klinkt sociaal economisch beter waarbij hij wijze dingen zei over wat er nu gaande is. Hij is wel republikein en ik dacht eerst dat die het hardste meededen met Bush en co maar het gaat blijkbaar om de personen apart, los van of ze bij de democraten of de republikeinen horen. p.s de spellingchecker van mozilla browser is super, als er een woord komt dat misgetypt is word dat rood onderbroken en kan je met je rechtermuisknop het juiste aanduiden. Zoals in Word. Gedaan dus met nalezen of verweten te worden voor zus of zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "It is not until you awaken that you will realize that you have been asleep, dreaming that you are awake."
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() PS I In de VS kan je het pas schoppen tot kandidaatpresident nadat je een volledige screening hebt doorlopen en pas je niet in het verhaal wordt je gewoon letterlijk of figuurlijk een kopje kleiner gemaakt, dus jouw hoop in een 'burgerlijke' president mag je schrappen zolang de revolutie niet heeft plaats gevonden. ![]() PS II jouw opmerking over Pearl Harbour is dubbel want wie heeft eerst WO II zwaar ondersteund om er daarna onder het mom van een conspiracy ook deel te gaan aan nemen? En dan nog met 100.000-den burgers die als kanonnen vlees werden geserveerd voor de elite.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 augustus 2007 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 augustus 2007 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Correct, maar liever niet te ver, want dan sluit je onmiddellijk een aantal mensen uit, nu is het overzichtelijk maar toch treffend en dus aanvaardbaarder om te blijven kijken, ook voor de minder geïnteresseerde.
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Het voelde ook een beetje aan als 3 apparte films, zo werd in het laatste deel bv voornamelijk matteriaal getoond uit "America: from freedom to fascism" van Aaron Russo. Ook zeer interessante fiml trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Een film van twee uur per stream bekijken?
Ik download liever gewoon. ![]()
![]() |
#89 |
|
![]() Heb ik ook gedaan, op de site kan je drie kwaliteitsversies down loaden.
![]() |
#90 | ||||||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met mijn antwoord heb ik één voor één al jou beweringen de grond ingeboord Citaat:
Citaat:
Verlegen, timide vrouwenschuw. Leugen nummer drie, zie mijn antwoord. Niet politiek geïnspireerd. Leugen nummer vier, zie mijn antwoord. Vodkadrinker. Leugen nummer vijf, zie mijn antwoord. Citaat:
Suggestie dat Atta geen Duits kon. Leugen nummer zeven, zie mijn antwoord. Citaat:
Citaat:
Hier het vervolg: Reactie van gun2004 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het enige antwoord dat ik ooit kreeg was dat ge geen tijd had gezien had gezien de nationale verkiezingen. Voor de rest een grote stilte. Tot 27 december 2006 een nieuw bericht van gun2004, of liever dezelfde nonsens over Atta een beetje anders verwoord. In mijn antwoord heb ik nogmaals in het kort die leugens weerlegt en tevens gevraagd nu eindelijk eens mijn “onzin” te weerleggen. Wat dacht je? Geen antwoord. En nu komt ge voor de derde keer af met die quatsch. Zijt ge soms een adept van Goebels onder het motto van: “Blijf de leugens maar genoeg herhalen en er zal altijd wel iets blijven hangen.” Om voor eens en altijd van mijn “gezaag” af te zijn, weerleg mijn “onzin" over Atta, of beter nog de "onzin” van Der Spiegel
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||||||
|
![]() Leugens dus
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe komt het dan dat nog steeds de verkeerde foto's op de officiële sites staan beste Puud? Hoe komt het dat voormalig FBI baas Robert Mueller live op CNN toegeeft dat er bewijs was voor identiteitsdiefstal, beste puud? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kan u me eens omschrijven waar het woord 'leugen' voor staat? Citaat:
Citaat:
"It is not until you awaken that you will realize that you have been asleep, dreaming that you are awake."
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() great, hartelijk dank!
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Ik wil me niet mengen in de discussie tussen Gun en puud aangezien ik geen achtergrondinfo heb over hun vorige discussie.
Trouwens, (aan beiden) het was niet Atta's paspoort dat is teruggevonden op de WTC site. Wat ik wel eens aan puud wil vragen is of hij wel zeker weet dat er maar één Atta in het spel is? En puud, mijn post over Able danger al gelezen? http://forum.politics.be/showthread.php?t=46639 Is het volgens u mogelijk dat men NOOIT iet heeft vernomen over de voorbereidingen van 9/11 terwijl Atta (en 3 andere zogezegde kapers) al ANDERHALF jaar werden geschaduwd door de inlichtingendiensten?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 augustus 2007 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet nu spontaan denken aan Alex Jones, die het consequent had over 'grotbewoners' in een van zijn vele raaspartijen. Hij vertelde er wel niet bij dat die grotbewoners wel de beschikking hadden over miljoenen dollars en een uitgebreid netwerk van zeer toegewijde en intelligente jonge mensen. Diezelfde grotbewoners hadden tevens het Russische leger uit Afghanistan verdreven. En daarbij, precies of het zo moeilijk is om de inlichtingendiensten te misleiden... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 augustus 2007 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt deze film nog uit in de cinema?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Heb je hem gezien?
Indien jij een cinema hebt kunnen we die daar misschien uitbrengen maar in de main stream zul je deze nooit zien want veel te verhullend. ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 16 augustus 2007 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En speciaal voor jou ga ik dat nog bewijzen ook. Ik heb tekst en beeldmateriaal ![]() Ron Paul gives most dangerous speech of his career This is an amazing speech given (May 22) in front of congress. It is highly reminiscent of the speech kennedy gave in 1962 about secret societies. This could be the speech that seals Dr. Paul's fate as the next US president, and as a potential target for "an accident." He warns of Bush's martial law declaration recently, and that America is one step away from a military dictatorship. Ron Paul mentions War On Drugs in historical speech!! Video: http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...oid=2031142395 |
|
![]() |
![]() |