![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zal het ooit ...ooit wel eens aflopen. En iedereen wil natuurlijk kunnen zeggen dat net hij/zij het voorspeld heeft ![]() ![]() de dollar die instort <geeuw> onderontwikkelingsgebied... precies of de grootste houders van dollarpapier gaan er eens voor zorgen dat alle moeite voor niets is geweest. En de euro die omhoog schiet tov de dollar...ik zou er maar niet te hard om roepen. Zou wel eens heel pijnlijk kunnen zijn. De munt is geen fallus of zo hoor. Na het op de klippen lopen van de republiek in Rome (en zo ver zijn we nog niet dacht ik) heeft Rome het nog 5 eeuwen kunnen trekken, en de voornaamste hoogtepunten vielen net daarin. Ik zou dus mijn adem maar niet inhouden. Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 augustus 2007 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() enfin, in de meantime betalen we met zijn allen voor diegenen die eventjes verkeerd gegokt hebben op kosten van de firma en u in de meantime vanuit hun lofts in uw smoel uitlachen.
wat dat onozel euro-nationalisme daarbij komt kijken gaat mijn begrip voorbij. Laatst gewijzigd door born2bewild : 14 augustus 2007 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|