![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: ben jij een moslim | |||
ja, ben moslim |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,33% |
nee, ben geen moslim |
![]() ![]() ![]() |
66 | 91,67% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar grenzen sluiten en wat hier nog rond loopt terugsturen wel. Zekers als ze criminele feiten begaan, zonder pardon buitenzwieren. Nederlanden Islam vrij Nu!!
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() En wat met de allochtonen die hier geboren en getogen zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 augustus 2010 om 00:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Daar hebben ze niks te zoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Het dhimmi statuut is allang niet meer van toepassing in marokko en andere moslim landen, joden hebben in marokko gelijke rechten, dus in de geschiedenisboeken is dat familiar maar in de realiteit (die voor u mss wel verweg is) dus niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementslid
|
![]() even een experiment: de zuiverste hypocrisie !!! (waarmee ik niet zeg dat je hypocriet bent ![]() nu duidelijk? bedankt ![]() Laatst gewijzigd door Moslim! : 29 augustus 2010 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zou het fijn vinden mocht u mij suqar noemen en niet sugar. Mooi zo! Bedankt! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en we weten wel waarom het dhimmi statuut werd 'afgeschaft' natuurlijk aangezien in de 19e eeuw alle moslimlanden onder westers bestuur zaten ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in ons geval geen nieuwe moskeën hun religie mocht niet in het openbaar worden beleden, zoals door middel van processies; in ons geval afschaffen moslim tradities er mochten ook geen bekeerlingen gemaakt worden; zonder woorden er moest respect betoond worden tegenover de islam en voor de moslims; respect tov de autochtone bevolking over de andere beperkte burgerrechten en taxatie zullen we het maar niet hebben zeker ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Moet ik nekeer het kerkelijk recht bovenhalen dat in europa eeuwen lang van kracht is geweest? En wat is er mis met dat opnieuw in te voeren??? hi hi hi ![]() grow up. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Dixie weet ge wel wat een 'moskee' is? Als ik nu een paar mannen uitnodig bij mij thuis en dezen verrichten vervolgens samen het gebed, dan fungeert mijn woning als 'moskee'.
Over welke islamitische tradities heb je het? Respect tov de autochtone bevolking zie ik inderdaad ook als een plicht. Omgekeerd natuurlijk ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Wat leert u dat, mijn beste?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ben jij nu echt niet capabel om het verschil te zien tussen het heden en passages uit de geschiedenis? Bovendien koppel je dat terug aan onze maatschappij hier?? ![]() Analoog aan wat jij doet zou een of andere moslim ergens in een islamitisch land met een christelijke minderheid kunnen zeggen: We zouden met de christenen moeten doen wat ze met ons gedaan hebben in spanje: bekeren of verjagen, en zoniet de bol afkappen. En als er een aardbeving ( hier dus het equivalent van de pest) is met slachtoffers zijn de christenen (equivalent van de joden in europa) daar de schuld van door hun ongeloof en moeten we ze massaal afslachten in opdracht van de grootmoefti (equivalent van de kerk). En we gaan alle exemplaren van de talmoed confisqueren en/of verbranden. etc etc. Dat is echt pathologisch hoor ![]() Laatst gewijzigd door Moslim! : 29 augustus 2010 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |