Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2007, 14:32   #81
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Welke kosten zou ik vergeten.
de kosten van wat ik nodig heb om mijn gas te winnen, wel die kosten worden dus weer bepaald door de loonkost van de bedrijven die deze geleverd hebben.
Energiekosten, materiaalkosten, transportkosten, opslagkosten, distributiekosten, marketingkosten, verkoopskosten... Allemaal zaken die bovenop jouw loonkost komen en die niets met die loonkost te maken hebben.

Citaat:
Idd maar mijn prijs hangt dus af van de kosten die ik heb om mijn product te maken en aan hen te kunnen verkopen.
dus hoe lager de loonkost voor mijn productie is zoveel lager ik kan gaan in de verkoopprijs.
Je kan misschien lager gaan ja, gesteld dat er geen andere kosten zijn die naar omhoog gaan.

Citaat:
Het leuk aan deze discussie is zelfs, dat vele bij het lezen ervan tot de vaststelling zullen komen dat ook de taksen en belastingen die op mijn product zitten, worden mee ingerekenen in de verkoopprijs van het eindproduct en dus dat er dus nog eens belastingen moeten betaald worden op de belastingen die reeds op de grondstof betaald zijn.

Een voorbeeld je daarvan, wel 100m³ gas kost mij 1 werkuur. dus 30€
van die 30€ van die 30€ is er 21€ belastingen.
Maar als ik die gas verkoop moet ik 21% btw aan de klant aanrekenen, ook op die 21€ loontaksen. De klant betaald dus nog eens 4.41€ btw op de loontaksen. Van de 36.3€ loonkosten die er zijn voor de kant, gaat er dus 25.41€ naar vaderke staat.
Maar die klant rekend deze kost door aan zijn kant en vraagt dus 43.923€ aan zijn klant voor mijn loonkost. waarvan er dus 33.033€ naar de staat zijn gegaan.
Die btw ontvang jij niet, en die betaalt hij evenmin...
De btw die jij ontvangt, moet je aan de staat geven; de btw die jij betaalt voor het tot stand komen van je product, krijg je terug van de staat.

Citaat:
zie je, het is dus reeds mijn loonkost die de prijs van het eindproduct bepaald.
Want als ik mijn loonkost op 0€ kan houden dan moet ik die niet doorrekenen en mijn klant ook niet.
En opnieuw negeer je de berg andere kosten die er zijn.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 14:55   #82
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Energiekosten, materiaalkosten, transportkosten, opslagkosten, distributiekosten, marketingkosten, verkoopskosten... Allemaal zaken die bovenop jouw loonkost komen en die niets met die loonkost te maken hebben.
Energiekosten heb k juist uitgelegd, samen met materiaal.
Transportkosten zijn voor 80% loonkosten. Opslag is een fictievekost, want een leeg magazijn kost ook geld en bepaald niet de opslagprijs.

distributiekosten, marketingkosten, verkoopskosten...
zijn allemaal dienstverleningen en dus zelfs zuiver loonkosten.

Citaat:
Je kan misschien lager gaan ja, gesteld dat er geen andere kosten zijn die naar omhoog gaan.

Die btw ontvang jij niet, en die betaalt hij evenmin...
De btw die jij ontvangt, moet je aan de staat geven; de btw die jij betaalt voor het tot stand komen van je product, krijg je terug van de staat.
Btw ontvang ik eerst en moet ik daarna doorstorten.
en de betaalde btw voor het tot standbrengen van mijn product krijg ik daarna idd terug, maar moet hem wel eerst betalen en daar dus geld voor hebben.
En aan dat geld kan ik dus enkel komen door het aan de klant door te rekenen.

Citaat:
En opnieuw negeer je de berg andere kosten die er zijn.
nee, hoor. Buiten de winst die ik wil maken zijn het enkel de loonkost en de fiscus die de prijs bepalen.

de loonkost begint immers reeds bij het laten bedenken van een product.

Laatst gewijzigd door Jantje : 16 augustus 2007 om 14:56.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 15:12   #83
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
distributiekosten, marketingkosten, verkoopskosten...
zijn allemaal dienstverleningen en dus zelfs zuiver loonkosten.
Aangezien er hier in deze discussie toch gewoon naast elkaar gepraat wordt en aan termen een andere invulling wordt gegeven, reageer ik zelfs niet meer op de rest. Da's toch niet meer dan een ordinair welles-nietes spelletje.

Maar als bovenstaande kosten dan toch zuiver door loonkost bepaald worden:

Een marketing-actie met reclamespot op televisie; als ik buiten primetime uitgezonden wil worden, kost dat me bijvoorbeeld 200k€. Als ik in primetime uitgezonden wil worden, kost dat me 400k€. Welke grootverdiener zit er in de besturingsruimte om dergelijke kost te rechtvaardigen en waarom zetten ze in primetime iemand die twee keer zoveel verdient?
Oud 16 augustus 2007, 15:16   #84
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Huizen in België zijn in verhouding tot hun tegenhangers in Nederland ,Engeland of stedelijk Frankrijk goedkoop.

Helaas is in verhouding goedkoop nog niet makkelijk betaalbaar.

Je kan in België nog een koopje kwa huis doen, da's een feit. Onlangs nog een bescheiden woningkje weten verkopen voor minder dan €30 000. In het midden van Vilvoorde. En het was direct intrekbaar. Tuurlijk, de badkamer en keuken waren begin jaren 60, en het bloemetjesbehang van ongeveer dezelfde leeftijd.
Maar er lag water (loden buis), electriciteit (opbouw jaren stilletjes, met bakelieten schakelaars, stekkers en katoenrubber geisoleerde kabel) en aardgas. De verwarming, de goeie ouwe gasstoof in de woonkamer.
Het enkel glas- glas in lood zelfs, van die kleine rechthoekige orange getinte raampjes in een 25 keer geverfd wit houten kader en de ongeisoleerde zolder zijn natuurlijk een bonus.

Met andere woorden, eerst betaal je €30 000 voor de woning, en dan nog eens €30 000 om alles zelf te moderniseren. (€100 000 als je de groenen wil plezieren, zonneboiler/panelen ,ultra hoog rendements verwarming, 3 dubbel glas etc etc)

En als je niet kan moderniseren, betaal je jezelf blauw aan stookkost en konstant oplapwerk.
Oud 16 augustus 2007, 15:23   #85
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Huizen in België zijn in verhouding tot hun tegenhangers in Nederland ,Engeland of stedelijk Frankrijk goedkoop.

Helaas is in verhouding goedkoop nog niet makkelijk betaalbaar.

Je kan in België nog een koopje kwa huis doen, da's een feit. Onlangs nog een bescheiden woningkje weten verkopen voor minder dan €30 000. In het midden van Vilvoorde. En het was direct intrekbaar. Tuurlijk, de badkamer en keuken waren begin jaren 60, en het bloemetjesbehang van ongeveer dezelfde leeftijd.
Maar er lag water (loden buis), electriciteit (opbouw jaren stilletjes, met bakelieten schakelaars, stekkers en katoenrubber geisoleerde kabel) en aardgas. De verwarming, de goeie ouwe gasstoof in de woonkamer.
Het enkel glas- glas in lood zelfs, van die kleine rechthoekige orange getinte raampjes in een 25 keer geverfd wit houten kader en de ongeisoleerde zolder zijn natuurlijk een bonus.

Met andere woorden, eerst betaal je €30 000 voor de woning, en dan nog eens €30 000 om alles zelf te moderniseren. (€100 000 als je de groenen wil plezieren, zonneboiler/panelen ,ultra hoog rendements verwarming, 3 dubbel glas etc etc)

En als je niet kan moderniseren, betaal je jezelf blauw aan stookkost en konstant oplapwerk.
En om 60k€ of 130k€ te lenen, moet je al zo geen grootverdiener meer zijn.
Je moet je dan natuurlijk wel tevreden stellen met een klein, bescheiden huisje, en dat is vandaag ook wel vaak een probleem.

Laatst gewijzigd door Sfax : 16 augustus 2007 om 15:24.
Oud 16 augustus 2007, 15:24   #86
duncan
Banneling

Standaard

Huur prijzen zijn ook ON betaalbaar geworden voor VELE alléénstaanden iets wat die met hun kostuum , chauffeurs en zo NIET kunnen zeggen ....WAAR is mijn gestolen belastings geld ?!

politicians are there to be kiled ....this way WHE can eat & have a life .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 15:30   #87
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Huur prijzen zijn ook ON betaalbaar geworden voor VELE alléénstaanden iets wat die met hun kostuum , chauffeurs en zo NIET kunnen zeggen ....WAAR is mijn gestolen belastings geld ?!

Doe een immigratiestop, zorg ervoor dat de bevolking niet meer stijgt... dan en alleen dan kunnen er huizen & woningen bijkomen en zal de vastgoed-prijs kunnen dalen ten gevolge van een bewezen economische principe van vraag & aanbod.

Laatst gewijzigd door Raven : 16 augustus 2007 om 15:31.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 15:40   #88
laurens274
Partijlid

Standaard

Citaat:
Nee, dat is niet altijd juist.
Mensen zijn hier verplicht om in een stenen huis te wonen, en wees maar gerust, als men die wet afschaft en de mensen hier mogen wonen zoals in de USA, er morgen duizenden caravanwijken komen en duizenden woonboten op de rivieren verschijnen. De rijke immokantoren kopen nu de goedkope woningen op en verhopen of verhuren ze tegen woekerprijzen. En 1 sector heeft beide markten in handen, zij zijn er dus baas en zij bepalen de prijzen, wat maakt dat zij dus gewoon kunnen verhinderen dat de prijzen dalen. We zijn nu gewoon op weg naar de prijzen zoals ik Nederland, 500.000€ voor een ruimere werkmanswoning en daar is dan nog veel plaats om te bouwen, dankzij de landwinningen op de zee. En daar zijn woonboten al herkent als officiële woningen.

De staat zal hier echt iets aan moeten gaan doen of we gaan veel ellende kennen in de toekomst.
Als er niemand een apartement wil huren aan de woekerprijzen waarvan jij spreekt dan zal de prijs zowiezo zakken, vraag en aanbod. En wat zijn woekerprijzen volgens jou?

Wat moet de overheid hier aan doen? Een interventie in de markt?
laurens274 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 15:48   #89
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
En om 60k€ of 130k€ te lenen, moet je al zo geen grootverdiener meer zijn.
Je moet je dan natuurlijk wel tevreden stellen met een klein, bescheiden huisje, en dat is vandaag ook wel vaak een probleem.
En Sfax, wat is een kleine bescheiden woning? Een 3.5m gevelbreedte rijhuisje met 1 zolderkamertje? Of een 2kamer appartementje?

60K op 20 jaar is ongeveer €350 per maand.
Alleen wil dat wel zeggen dat je een woning hebt waar je zelf hard in moet werken. Probeer dat maar eens te combineren met een voltijdse dagtaak en het opvoeden van kinderen.
Want de werken laten uitvoeren door de professionals, die toch geen tijd hebben voor zulke kleine klussen, is schreeuwensduur.
Oud 16 augustus 2007, 16:10   #90
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Huis kwart duurder in enkele weken tijd
Jan Roegiers vraagt maatregelen voor betaalbare woningen
GENT - Een huis op het Edward Anseeleplein dat het OCMW voor 305.000euro verkocht, staat enkele weken later te koop voor 400.000euro. 'Wraakroepend als zoveel jonge gezinnen op zoek zijn naar een betaalbare woning', zegt Jan Roegiers (Spirit).

Eind juni werd een woning aan het Anseeleplein17 openbaar verkocht. Het pand was eigendom van het OCMW en bood tot voor kort onderdak aan de Belangenverdediging van Gescheiden Mannen en hun Minderjarige Kinderen. De instelprijs voor de verkoop was 160.000euro. Het huis ging uiteindelijk voor 305.000euro van de hand. Enkele weken later al werd het te koop aangeboden op de website Immoweb. Vraagprijs: 400.000euro oftewel bijna een kwart meer dan de oorspronkelijke verkoopprijs.

Vlaams parlemenslid Jan Roegiers kan er niet om lachen. 'Wettelijk is daar niets verkeerd aan, maar jonge gezinnen die op zoek zijn naar een betaalbaar huis, worden op die manier uit de markt geprijsd. Makelaars willen op korte termijn zoveel mogelijk winst maken. In deze tijden van hoge woningnood vind ik dat behoorlijk pervers.'

Het huis op het Anseeleplein is geen alleenstaand geval. 'Ik heb ook weet van een huis in de Notarisstraat dat verkocht werd voor 130.000euro. Een week later bood een vastgoedmaatschappij het aan voor 240.000euro. Jonge mensen hebben zo nooit genoeg geld om een eigen huis te kopen. Voor een sociale woning komen zij veelal niet in aanmerking omdat zij daarvoor net te veel verdienen.'

Studies tonen aan dat steeds minder mensen nog in staat zijn om een eigendom te verwerven. 'De gemiddelde prijs voor een kleine of middelgrote woning is in Vlaanderen gestegen naar 225.000euro', zegt Jan Roegiers. 'Dat is dubbel zoveel als in 1998 en vijf keer zoveel als in 1984.' Banken gaan ervan uit dat je maximum eenderde van je loon mag besteden aan de afbetaling van je hypotheeklening. In Gent was in 2000 nog 42,8procent van de huishoudens daartoe in staat. Twee jaar later nog 36,2procent en nog eens twee jaar later nog maar 24,9procent.

'De overheid moet ingrijpen voor het te laat is. Ik werk aan een resolutie waarin ik de Vlaamse regering vraag om maatregelen te nemen om kleine en middelgrote woningen betaalbaar te houden voor modale huishoudens. Er is nauwelijks controle op de makelaars.'

Dieter Herregodts

Het blauwe huis op het Edward Anseeleplein dat werd verkocht voor 305.000euro, staat enkele weken later al te koop voor 400.000euro.
Frederiek Vande Velde© Frederiek Vande Velde

Het is hoog tijd dat mensen die bij Spirit zitten, leren dat er zoiets bestaat als een economische wetenschap.

Die prijsstijgingen zullen natuurlijk weer vooral niets te maken hebben met:
- de monetaire politiek (interestvoeten en de geldhoeveelheid worden gemanipuleerd door overheden)
- ruimtelijke ordening, stedenbouwkundige voorschriften
- reguleringsdrift vanwege de overheid (energie-efficiëntie-certificaten e.d.)

Misschien is het hoog tijd dat de overheid eens niét ingrijpt.
Oud 16 augustus 2007, 16:14   #91
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht

www.samenhuizen.be

Oud 16 augustus 2007, 16:19   #92
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Doe een immigratiestop, zorg ervoor dat de bevolking niet meer stijgt... dan en alleen dan kunnen er huizen & woningen bijkomen en zal de vastgoed-prijs kunnen dalen ten gevolge van een bewezen economische principe van vraag & aanbod.

Daar zen sommige politiekers al mee bezig nee nee ik verkondig waarheden zo doende dat er MEER mensen alléénstaand blijven en der zullen bijkomen = OOK bevorderlijk om bevolking niet meer te doen stijgen .

Op de armen forum van de vws staat zelfs ' kweken is gevaarlijk ' zo zien we maar ofge nu in communistisch China leeft of elders het NIET uitmaakt als BELG hebtge geen rechten dan enkel een trage dood en plichten die u zelfs uitbuiten als man of vrouw .

Ik zen geen politicus dus zegt da tegen nen politieker dat die is moet leren nederlands te begrijpen omzo dienen imigratiestop door te voeren ....of is er nog niet genoeg tegenwind van ALLE lagen van ons belgisch apenland ....geen probleem dan motiveer ik er wa meer

éh voila bevolkings cijfer is al gedaalt ( er trouwen MINDER belgen dan vroeger hé ) opgeruimd staat netjes ....welke bevolkingsgroep gaat men volgend jaar invoeren eigenlijk....iemand een idee ?!
Oud 16 augustus 2007, 16:20   #93
Percalion

Standaard

Citaat:
Nee, dat is niet altijd juist.
Mensen zijn hier verplicht om in een stenen huis te wonen, en wees maar gerust, als men die wet afschaft en de mensen hier mogen wonen zoals in de USA, er morgen duizenden caravanwijken komen en duizenden woonboten op de rivieren verschijnen. De rijke immokantoren kopen nu de goedkope woningen op en verhopen of verhuren ze tegen woekerprijzen. En 1 sector heeft beide markten in handen, zij zijn er dus baas en zij bepalen de prijzen, wat maakt dat zij dus gewoon kunnen verhinderen dat de prijzen dalen. We zijn nu gewoon op weg naar de prijzen zoals ik Nederland, 500.000€ voor een ruimere werkmanswoning en daar is dan nog veel plaats om te bouwen, dankzij de landwinningen op de zee. En daar zijn woonboten al herkent als officiële woningen.

De staat zal hier echt iets aan moeten gaan doen of we gaan veel ellende kennen in de toekomst.
Nonsens. Indien je eens de cijfers ter hand zou willen nemen, dan zou je zien dat meer dan de helft van de Belgen eigenaar is van de eigen woning. Tot zover de stelling dat rijke immokantoren de hele vastgoedmarkt monopoliseren dus.
Immokantoren vervullen bovendien doorgaans de rol van tussenpersoon: ze kopen en verkopen niet zelf, maar meestal regelen ze transacties voor particulieren.
In de mate dat immokantoren inderdaad zelf kopen en verkopen/verhuren, hebben ze even weinig marktmacht als een andere eigenaar:

Ja, iedereen heeft een woning nodig, en ja, eigenaars willen zoveel mogelijk huur, maar dat heeft er simpelweg niets mee te maken. Prijzen worden bepaald door de vraag (de totale geldvraag naar woningen) en het fysieke aanbod aan woningen. Mocht het aanbod gigantisch groot zijn en de vraag klein, dan mogen immokantoren dus nog zoveel woekerprijzen vragen als ze willen: ze zullen hun huizen niet kwijtraken.

De geldvraag naar woningen wordt echter voortdurend opgedreven door de losse geldpolitiek van de Europese Centrale Bank (bij ons toch; in de V.S. is de Federal Reserve de schuldige). Door de lage interestvoeten kunnen mensen schijnbaar meer lenen en kunnen ze dus meer bieden voor huizen.

Het fysieke aanbod aan woningen wordt kunstmatig beperkt door ruimtelijke ordening, stedenbouwkundige voorschriften (�* la: "dit is een villawijk, u mag op dit stuk grond enkel een open bebouwing plaatsen en dan nog moet u aan weerszijden drie meter open ruimte laten"), en regulering van hier tot in Tokyo.

Een gezonde geldpolitiek en minder regulering zouden het probleem wegnemen, maar daarvoor is enig inzicht vereist en dat ontbreekt doorgaans bij Spiritisten.
Oud 16 augustus 2007, 16:27   #94
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht

excuus da ik zo zwaar kan uithalen op forum's ( meervoud ) maar de jaren van bescheiden stilte zen voorbij .

* abeider werkt 6/7 soms en verdient onder leefloon + zoekt AKTIEF maar NIEMAND heeft werk EN toch zen der tekorten .

Deze arbeider MERKTE hetzelfde scenario in ' 6 ' verschillende arbeids sectoren gaande van verzorging tot social profit/non profit / animatie tot onderhoud en horeca ... ...... ........ !

Men zou voor minder stilzwijgend toekijken hoe HEEL ons sociaal stelsel den diepenrik ingejaagd wordt door ENKELE politiekers die vinden dat belgen TE di of dat zen...zelf zen ze heilig denken ze & da spelleke moet is stoppen vind ik nu

Jaren heb ik toegekeken hoe ANDEREN in mijn naam spreekten en dan bedoel ik de heer Kobaf van het VWS en vele andere nu kan ik niet meer toe kijken eerder spreken en laten voelen aan anderen wat mij aangedaan werd .

* Heeft er iemand een brood voor mij of voor nen andere arme...ik heb honger en geen zin om als arbeider sebiet aan te schuiven aan een voedselbank tot 22u s'avonds aub .....ik heb echt honger zoals nog andere belgen auw .

Voeltge het ....goe ik en andere ook .

Power of equality you can feel
Oud 16 augustus 2007, 16:37   #95
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Nonsens. Indien je eens de cijfers ter hand zou willen nemen, dan zou je zien dat meer dan de helft van de Belgen eigenaar is van de eigen woning. Tot zover de stelling dat rijke immokantoren de hele vastgoedmarkt monopoliseren dus.
Immokantoren vervullen bovendien doorgaans de rol van tussenpersoon: ze kopen en verkopen niet zelf, maar meestal regelen ze transacties voor particulieren.
In de mate dat immokantoren inderdaad zelf kopen en verkopen/verhuren, hebben ze even weinig marktmacht als een andere eigenaar:

Ja, iedereen heeft een woning nodig, en ja, eigenaars willen zoveel mogelijk huur, maar dat heeft er simpelweg niets mee te maken. Prijzen worden bepaald door de vraag (de totale geldvraag naar woningen) en het fysieke aanbod aan woningen. Mocht het aanbod gigantisch groot zijn en de vraag klein, dan mogen immokantoren dus nog zoveel woekerprijzen vragen als ze willen: ze zullen hun huizen niet kwijtraken.

De geldvraag naar woningen wordt echter voortdurend opgedreven door de losse geldpolitiek van de Europese Centrale Bank (bij ons toch; in de V.S. is de Federal Reserve de schuldige). Door de lage interestvoeten kunnen mensen schijnbaar meer lenen en kunnen ze dus meer bieden voor huizen.

Het fysieke aanbod aan woningen wordt kunstmatig beperkt door ruimtelijke ordening, stedenbouwkundige voorschriften (�* la: "dit is een villawijk, u mag op dit stuk grond enkel een open bebouwing plaatsen en dan nog moet u aan weerszijden drie meter open ruimte laten"), en regulering van hier tot in Tokyo.

Een gezonde geldpolitiek en minder regulering zouden het probleem wegnemen, maar daarvoor is enig inzicht vereist en dat ontbreekt doorgaans bij Spiritisten.

Niet persoonlijk opnemen hé AUB maar wistge dat ONZE cijfers gemanipuleert zijn....die statistieken zijn SLECHTS 'gemiddelden' waarop academici en universitair uitschot zich baseren EN dus NIET de gehéle waarheid verkondigen van wat leeft in onze maatschapij ....eigenlijk overleeft

In het kort nederlands :

% van bevolkings groepen zen gemiddelden en dus NIET de waarheid .

BIJVOORBEELD om het u ( en andere ) aan te TONEN ....men zegt tegenwoordig zo schoon in de politieker media geil landschap dat 1 op de 8 belgen ARM zijn ....FOUT !

Waarom zeg I K fout awel das 1 gemiddelde dus is DE waarheid misschien 2 op de 8 of 3.........4.......... hmmmm hoor ik u denken en VEEL ander lol .

Gelooftge me niet ...GEEN probleem...er zijn bedienden,zelfstandigen EN arbeiders die OOK in armoede leven en DEZE groepen werden NIET meegerekent of slechts een KLEIN gemiddeld aantal, ja .

Ge moet dus GEEN rekenkundige specialist zijn of academici, universitair om te weten dat dit wel eens voor problemen kan zorgen die we nu vandaag de dag kennen in een land waar er VEEL EN OVERAL een ONDER waardering is voor voeding en omgang met zichzelf en anderen....dus niet enkel de gewone arme kennen uitsluitingen en ONDER waarderingen zoals andere beroepen en doelgroepen (mensen ) ook arbeiders, voeding , zelfstandigen ...hebben en kennen armoede & uitsluiting zelfs moderne uitbuitings spelletjes ....ect .

Huis is niet kwart duurder maar 50% duurder als men het gemiddelde deraf laat OOPS das veel jaja HUURMARKT is ook zo 30% wordt 50% en dit wordt duurder en dat en gij en ik alles wordt ON-betaalbaar zelfs voor diegenen die MOETEN overleven .

Laatst gewijzigd door duncan : 16 augustus 2007 om 16:38.
Oud 16 augustus 2007, 17:09   #96
Percalion

Standaard

Duncan,

Geloof het of niet, maar je zou heel wat verstaanbaarder zijn mocht je de spellings- en grammaticaregels volgen.
Oud 16 augustus 2007, 17:10   #97
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

eventjes geduld nog...de prijsbubbel staat op leeglopen.....

Laatst gewijzigd door kelt : 16 augustus 2007 om 17:10.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 17:14   #98
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Duncan,

Geloof het of niet, maar je zou heel wat verstaanbaarder zijn mocht je de spellings- en grammaticaregels volgen.
jiJ moeIte Doen % geen.
Oud 16 augustus 2007, 17:17   #99
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Dat je 6000 euro per maand moet verdienen om dat dan te kunnen afbetalen is een klein detail voor Raven.
idd. Dat is gewoon niet normaal meer.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 17:28   #100
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Duncan,

HEEFT NIETS TE MAKEN MET GELOVEN OF NI GELOVEN !!!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be