![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
brussel bij vlaanderen. punt uit. ![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 19 augustus 2007 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep, wat als een grote meerderheid van de Brusselaars de aanhechting bij Frankrijk steunt, Frankrijk dit aanvaard en dit diplomatiek, economisch (en militair) ondersteunt. De migranten en expats maakt het wellicht niet uit en als Franstaligen iets voelden voor een figuur als Demol dan zullen ze zeker wat voelen voor iemand als Sarkozy. Misschien dat veel Walen ook iets zien in zijn hervormingsplannen, zeker symphatisanten van de MR. De PS'ers zien misschien niets in de man maar wel in Franse economische steun. Wat als het niet Mildinges is die NON zegt maar Sarkozy? Enfin ik schuif alleen verschillende scenarios naar voor. Volgens mij is die vraag op dit moment niet aan de orde en hoeft ie nooit aan de orde te komen. Als ik naar Frankrijk wil ga ik wel naar de Carrefour. ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 20 augustus 2007 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
mr brussel ligt op vlaams grondgebied dus frankrijk heeft hier niets te zoeken. en als meerderheid brusselaars vr aanhechting frankrijk is, dan moet die meerderheid mr verkassen. brussel hoort bij vlaanderen en daarmee uit. ( tot spijt van wie het benijd ) ![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 20 augustus 2007 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
dus dat is simpel op te lossen brussel ligt in vlaanderen dus ..... hoort bij vlaanderen !!!!!
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 20 augustus 2007 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() vreemdelingen buiten en de rest verkassen nr de walen
![]()
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh, wat heeft mijn chez-pauluspelgrimsvogeltje met de eurocraten te maken?
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten brussel is er geen enkele stad die door heel Vlaanderen ooit zou kunnen erkent worden als nationale hoofdstad. Komt nog bij dat brussel de voornaamste economische motor is van Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat uw Franse staat betreft, verhuis best naar Parijs of omstreken want occitanië ipparalde, bretagne en andere naties zullen het Vlaamse voorbeeld wel volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() parijse omstreken? de banlieus met al hun brandende auto's en rellen ( op bepaalde tijsdstippen mr toch) ?
daar moet ge niet zijn vr een franse staat, wel vr een mislukte multicul - staat. schoonspuiten met de hogedrukreiniger ....... sarkozy had ferm gelijk en dat vonden de fransen blijkbaar ook. want wie is nu president de la france ? oui, nicolas sarkozy, heureusement.
![]() |
#93 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() zijn uitspraak misschien wel. mr sarkozy zelf is nt mis, hij is een streng man, vr rechtvaardigheid mr met duidelijke regels. zo iemand heeft frankrijk nodig, me dunkt
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 20 augustus 2007 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() idd, en ik met u
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een streng man? Een witte-boordcrimineel, zul je bedoelen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn beste Kallikles, ik denk dat jij niet mee bent met de evoluties in Europa van deze tijd.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Een deel van de Zwitserse bevolking heeft ook met Frankrijk de taal gemeen, maar dat betekent nog niet dat men zich Frans voelt, als Frans identificeert of met Frankrijk verenigd wil worden. Net zo met de Brusselse Franstaligen.
|
![]() |
![]() |