![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() uit zo een rubberen strap-on, die die lesbische wijven gebruiken, kan er niets uitkomen dat ziektes verspreid: geen sperma, geen bloed, spuwsel, niets...En gij hebt mij niet te beledigen, dat is hier verboden...Eigenlijk zou ik u nu moeten aangeven bij de moderators, nee?Dat is hier toch de gewoonte, vooral bij de homos op dit forum, heb ik opgemerkt, en hun aanhangers...Zou dat een karaktertrekje zijn dat men bij mensen van die geaardheid meer terugvind als bij gewone mensen, of is het nu juist toevallig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik zeg u dat ik dat graag als wet zou zien, NIET dat jan en alleman op eigen houtje die mannen te grazen moet nemen en met cyaankali inspuiten.Ge ziet dus dat ik mij aan onze democratische wetten wil houden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met iemand die zijn discussiepartner bedreigt met 'ik zou dit moeten melden', ga ik liever niet in discussie. Voor mij blijft de vrijheid van het geschreven en gesproken woord absoluut maar helaas denkt de Belgische wetgever en bijgevolg de moderatie er niet zo over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik op zich nog een interessante denkpiste. Stel dat men morgen al de mensen die HIV positief zijn apart zou zetten en afzonderen, dan was het hele AIDS probleem (en al de miserie die daarond hangt) opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat was nu net mijn vrees. Iemand die CG weer via de rode driehoek zal bannen. Ik vind dat er hier al teveel 'grapjassen' permanent verbannen zijn , Musketo, Maximus, Kaffer, El Turco... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() hier zitten iets te veel capo's naar mijn smaak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vrouw A neukt vrouw B met een strap-on. Nadat vrouw B heerlijk genoten heeft, besluit ze vrouw A ook eens goed te verwennen. Vrouw B doet dezelfde strap-on aan en neukt vrouw A. Begin je het plaatje te snappen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee,
Gewoon sporadisch het nieuws eens horen is voldoende. Ooit al eens van gehoord? Of is uw kijk op de wereld het weekkrantje van het Roze huis ![]()
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Er is een hele reeks van aids-remmers, desondanks toch in te delen in families, waarvan elke afzonderlijk het HIV virus enige tijd kan inperken. (in die mate zelfs dan men vanuit het stadium Aids kan terugvallen). Maar uiteindelijk zal HIV resistent worden tegen ze allemaal. Wat betekent dat vroeg of laat je toch zal overlijden aan de gevolgen van Aids (vandaar dat men ook zegt dat HIV een mortaliteitscijfer heeft van 100%. Zelfs Ebola is niet zo erg) De huidige generatie aidsremmers halveren (geamortiseerd) de ontwikkelingsnelheid van aids over een periode van 20 jaar. Al wie, met HIV, langer leeft dan dat zijn randgevallen op z'n beste.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 25 augustus 2007 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het is ook goed mogelijk dat die jonge homo besmet was geraakt met Herpes. En ik bedoel daar de onschuldige variant mee die koortsblaasjes veroorzaakt rond de lippen. Langs die weg kan HIV eveneens het lichaam indringen.
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |