![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet er nu gebeuren? | |||
Nieuwe verkiezingen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 24,07% |
Verder onderhandelen zoals we bezig zijn |
![]() ![]() ![]() |
10 | 18,52% |
Nieuwe formateur Verhofstadt |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,26% |
Nieuwe formateur Vandelanotte |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,70% |
Nieuwe formateur Reynders |
![]() ![]() ![]() |
6 | 11,11% |
Nieuwe formateur Milquet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,85% |
Andere mogelijkheid (motiveer) |
![]() ![]() ![]() |
17 | 31,48% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb moeilijkheden mij voor te stellen wat er in zijn "nieuw model" nota's nog moet staan.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En de zwarte Piet is snel uitgedeeld aan de francophonen. Je kan je toch wel voorstellen dat als Didier XIV , le roi soleil, formateur wordt dat CD&V zeer bereidwillig gaat meewerken. Kortom het zit muurvast, noch CD&V/NVA , noch CDH/MR kunnen veel terug . En de tijd speelt in het voordeel van Vlaanderen en zo we hier een oneervol compromis dienen te slikken , is er nog altijd 2009 en 2011. Stel dat LDD VLD opeet met haar en huid, SPA hangt voor minimaal 8 jaar in de touwen... |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...070822formatie
Ja, 't zit eraan te komen dat het gaat mislukken.
#84 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 23 augustus 2007 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar wij Vlamingen zijn daar veel te braaf voor vrees ik.... |
|
![]() |
![]() |
#87 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#89 |
Parlementslid
|
![]() Ik mag veronderstellen dat U hiermee niet tracht te bedoelen dat vreemdelingen niet over de intellectuele capaciteiten beschikken om op dit forum te vertoeven?
Laatst gewijzigd door Ovidius : 23 augustus 2007 om 10:25. |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blijkbaar gaan ze BHV toch in de communautaire koehandel gooien ?! ... dat zou wel een enorme toegift en een taktische flater zijn ... |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nieuwe bezoekers heten hier voor hun 100 bericht 'vreemdeling' (dat is niet mijn keuze, ik vind het woord eerder ongelukkig gekozen voor een politiek forum) anciens van alle strekkingen zullen u kunnen bevestigen dat er een paar extreem pro-belgische activisten wel eens (ook heel kortzichtig) met dubbelnicks durven goochelen om hun standpunten de kracht van het getal mee te geven ... dat is de enige juiste interpretatie ... at your service ![]() |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid, ik heb nooit getwijfeld aan Uw goede bedoelingen hoor. Iedereen start hier trouwens als vreemdeling, wat voor sommigen een beklijvend idee moet zijn?! Toch bedankt voor Uw heldere antwoord. Verder mag U er zeker van zijn dat ik een echte 'vreemdeling' ben, zelfs zonder stemrecht voor enquêtes. Het is door de recente gebeurtenissen in ons landje dat ik de weg naar dit forum heb gevonden. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Schepen
|
![]() Net op de radio: Leterme zou op weg zijn naar de koning, vermoedelijk om ontslag als formateur in te dienen.
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yves Leterme is op weg naar de koning
do 23/08/07 - Formateur Yves Leterme is op weg naar kasteel Belvédère. Wellicht zal hij daar zijn ontslag aanbieden aan koning Albert. Dat heeft de redactie uit goede bron vernomen. Daarmee komt na 74 dagen wellicht een eind aan de regeringsvorming. (Belga) De oranje-blauwe partijen hadden vanochtend tot 4.30 uur onderhandeld, maar die marathonvergadering leverde uiteindelijk niets op. Vooral de starre houding van de Franstalige christendemocraten van CDH in het communautaire debat legde een bom onder de regeringsonderhandelingen. De Vlamingen zochten daarvoor een tweederdemeerderheid, maar CDH-partijvoorzitster Joëlle Miquet wilde alleen instemmen met een vage tekst. Als Leterme zijn ontslag indient, moet de koning beslissen hoe het voort moet. Hij kan onder meer een nieuwe bemiddelaar aanstellen of een nieuwe informateur bron: vrtnieuws.net
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
automatische naturalisatie en stemrecht komt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De SP mag dus een groot boeket bloemen naar de CDH sturen, want dankzij hen kunnen ze nu wel terug in de regering komen Laatst gewijzigd door Jantje : 23 augustus 2007 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() Karel De Gucht formateur. Zeer capabel en veel meer politieker dan Leterme.
Laatst gewijzigd door reinaert68 : 23 augustus 2007 om 15:33. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wegens te veel Belgen die politiek assiel aanvragen overal ter wereld. |
|
![]() |