![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(off topic) En zijn er vele jongeren in uw traditionele kerk waar u kerkt? Gewoon uit interesse. Laatst gewijzigd door system : 21 augustus 2007 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
AN is overal hetzelfde. Dialect is ook overal anders. Ook als je naar Frankrijk, Duitsland, Engeland, Schotland, Spanje, Italië... gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, door het Esperanto bijvoorbeeld heb ik heel wat zaken ontdekt en is er een schat aan letterkunde voor me opengegaan die ik anders nooit had mogen en kunnen smaken. Tenzij ik natuurlijk heel veel andere talen had geleerd, maar ja, jammer genoeg zijn er zovele talen in deze wereld dat een mens nooit tot alles kan doordringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Amai waar staat die befaamde kerk dan ?
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja het is een algemeen gegeven dat Antwerpen veruit de meeste "grote" gezinnen herbergt van heel Vlaanderen maar ben toch verrast als U zegt dat een doorsnee gezin uit 5 tot 7 kinderen bestaat.
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... Laatst gewijzigd door hurycane : 21 augustus 2007 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zelfs drie jonge gezinnen met meer dan acht kinderen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Ik heb niet gezegd dat ze weinig gelezen. Begrijpend lezen is niet voor iedereen blijkbaar en dit is alweer eens de zoveelste post waarop ik reactie moet geven daar jullie mijn woorden verdraaien!
|
![]() |
![]() |