![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Of is het hier de bedoeling te discussieren? Een discussie ga je aan op de bal af niet de man (je kent het spreekwoord wel).
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Dit is geen separatisch forum, en je bent welkom. Separatisten zijn hier wel in grote getallen aanwezig, verhoudingsgewijs meer dan in de algemene bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() dat merken we vanzelf dan wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() Ooit al gehoord van Tsjecho-slovakije?[/quote]
Nooit gezegd dat het onmogelijk was. Wat jij aanhaalt is een staat dat 20jaar bestaan heeft, dan uiteenviel en dan terug aan elkaar gelijmd werd en 50 jaar later terug uiteenviel. Dit zou ik nog wel es zien gebeuren met Vlaanderen & Nederland, en dat is nu niet precies hoe ik de toekomst van mijn land wil zien.
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Op dit ogenblik is Vlaanderen één van de beste athleten van Europa maar dan in de paralympics wegens gehandicapt door een enorme blok aan ons been. Als U daarenboven rond dit feit nog een hoop publiciteit wil maken is dat voor iedereen in Vlaanderen lekker meegenomen...doen zou ik zeggen... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eerst en vooral wil ik mij hier in diepe schaamte bij onze Nederlandse medeforummers verontschuldigen voor deze hallucinante beledigingen... Terzelfdertijd wil ik onze noorderburen er ook van op de hoogte brengen dat het argument "racisme", "fascisme" en "xenofobie" in sommige belgicistische kringen bij gebrek aan argumentatieve kracht op zulke wijze wordt misbruikt dat de gebruikers van deze woorden eigenlijk al lang niet meer weten wat deze semantisch totaal ondergraven begrippen nog voor betekenis hebben. Dit ter hunner verschoning. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 augustus 2007 om 16:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat jij dat nu nog niet weet is voor mij reden genoeg om overtuigd te zijn dat enige moeite om jou dat uit te leggen volledig futiel is...slaap rustig verder...
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen vrees ik dat we niet zo snel van ons label 'slaafkes van Wallonië' zullen afkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En voor de rest ben ik van mening dat België inderdaad zo spoedig als mogelijk moet vernietigd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Graag wil ik hier ter informatieven titel aan toevoegen, en ik neem aan dat Fieseler me niet zal tegenspreken, dat in de specifiek-Belgische situatie "racisme", "fascisme" en "xenofobie" gelijk staan en door elkaar gebruikt worden met "flamingantisme" en "separatisme", ook door officieel-Belgische en regeringskringen, dit in een alleraardigste poging om de aanhangers van Vlaamse autonomie te criminaliseren en ze niet met argumenten te moeten bekampen (gezien die niet bestaan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Jah inderdaad ik zag hem daar op tv vandemorgen onze filip...
De man die in zijn eigen stad nog niet eens een meerderheid kan behalen boven alles wat hij zelf dacht. De man die het vb nog steeds een vuile naam geeft. Het uithangsbordje voor een racist in vlaanderen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Onze deryz die nog eens mooi komt bewijzen dat hij schaapachtig achter typetjes als f.d.w. loopt. Want het spijt me maar bij die man kan je zijn aanhang echt niet anders zien... De andere daarover kan nog gediscuteerd worden...
|
![]() |
![]() |