![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
aangapen is geilen en dat moet idd nogal ambetant zijn. (ik zou mij eerlijk gezegd nogal schamen in die man zijn plaats ) kijken is enkel zien e. aangapen is seksistisch ,kijken nt ik spreek vr mezelf nu, ik gaap nooit, mr zal wel eens kijken. kga mijn ogen nt toedoen ze. ik zie het verschil zo aangapen is : "die zie er goed om ......" kijken is dan weer : " die is knap " that's it.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 24 augustus 2007 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Vrouwen hebben graag complimentjes, hoe krijg je ze anders in bed? Niet door te staren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() da weet ik ook, dat elke vrouw uniek is. mr jij veralgemeent de mannen dan weer
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 24 augustus 2007 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() correctie, de meeste vrouwen doen dat. nu goed ?
![]()
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() nee, das nog veralgemenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() vrouwen zijn tog ook nooit content e
![]() ![]()
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Van Harry van Bommel's webstek:
Ik heb al heel lang begrepen, dat sommige dames in elke compliment een uitnodiging tot paring zien. Vooral dames die niet vooraan hebben gestaan bij het uitdelen van uiterlijke kenmerken. De ergste zijn die op voorhand elke man als een bedreiging gaan zien en in die complimenten dan ook nog eens een bevestiging van hun vooroordeel. Ik heb begrepen dat bij moslims de opvoeding vaak mee brengt dat elke toenadering tot een vrouw door een ieder, maar juist vooral mannen als een bedreiging wordt gezien en dat de vrouwen wordt ingeprent dat zij zelf schuld zijn aan die bedreiging, zeker als die toevalligerwijs ook nog eens geëffectueerd wordt. In Jordanië schijnen meer vrouwen in de gevangenis te zitten om hun veiligheid te waarborgen ten opzichte van familieleden, omdat ze zijn verkracht, of minstens zijn aangerand en ik heb begrepen dat een hand geven al snel zo kan worden opgevat, dan verkrachters waar rechters kennelijk veel begrip voor kunnen opbrengen. Dit soort opvoeding, voor mijn part noem je dat cultuur, leidt per definitie naar onderdrukking van vrouwen en de nadrukkelijke wens er voor te zorgen dat een vrouw er niet aantrekkelijk uit zal zien voor alle andere mannen dan de eigen echtgenoot, het ultimum de Burka. En in de loop der eeuwen is dat ook nog eens door gestelijk leiders opgevoerd als een goddelijke verplichting. Als je dit weet, maar iemand die in onze contreien is opgevoed hoeft dat redelijkerwijs niet te weten en wellicht ontkent onze “eigen” “arabiste”feministe Meulenbelt deze feiten zelfs, dan wordt je uiterst voorzichtig in de omgang met vrouwen met deze achtergrond. Ik geloof Harry helemaal, hij heeft gewoon een in onze cultuur normaal compliment willen maken, de meeste vrouwen hier voelen zich dan ook vereerd bij zoiets, op enkele verzuurde feministes na schat ik in (zie intro), Harry had de reactie redelijkerwijs niet kunnen verwachten, wellicht had Meulenbelt hem er op kunnen voorbereiden, maar zoals gezegd ik schat in dat Meulenbelt dit soort reacties uit die cultuur zal ontkennen. Maar ik kan mij vergissen, ik communiseer al heel lang niet meer met deze dame, gezien haar insteek ten aanzien van discussies. Harry sorry voor het toch reageren, de anderen geven daar aanleiding toe. Roelf Reactie door R van Bergen — zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:14 http://harryvanbommel.sp.nl/weblog/2...#comment-15869
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zou je er goed uit willen zien als er niet naar je wordt omgezien? Als je helemaal niet wil dat er naar je wordt gekeken, kan je inderdaad beter een burka dragen.
Laatst gewijzigd door Sjaax : 25 augustus 2007 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() als je je best doet om er leuk uit te zien, kan je toch ook niet boos zijn dat de mannen naar je kijken?Of het zou moeten zijn dat je lesbisch bent, en je mooi maakte voor andere vrouwen? Maar zelfs dan: de mannen kunnen dat niet weten, het staat niet op je voorhoofd geschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 26 augustus 2007 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan mij best voorstellen dat met zo'n vocabularium, de vrouwen als vliegen voor je vallen. (het kan natuurlijk ook dat ze een blokje omlopen om je te mijden)
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |