![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
overgens, mag ik vragen HOE uw instructeur met de aardstralen kan 'weten' dat de vrouw kanker heeft? De stralen vervormen bij doorgang van kankergezwellen, moleculen... daar heb ik wel eerlijk gezegd, moeite mee... niettemin omdat de wetenschap nog niet veel heeft kunnen bewijzen van de zogenaamde aardstralen, maar kom, das de discussie niet... Maar hoe zou het bestaan van aardstralen kunnen doen vermoeden van een bestaan van een opperwezen genaamd god? Laatst gewijzigd door Zyp : 28 augustus 2007 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ja maar wacht is, dan trek je in twijfel dat Jezus bestaan heeft. Want hier is het probleem dat de profeten worden gecaricatureerd, hier is het probleem God niet. Mensen die veel hebben gedaan. Jezus die de liefde zelve was. Het is erg Bouddhabeelden stuk te maken, ok? Waarom is het dan niet even erg om de naam van iemand stuk te maken. Een beeld kan je terugmaken, maar de naam van iemand? En iemand belachelijk mee maken en daardoor ook onmiddellijk alle mensen voor wie die persoon geliefd is belachelijk maken. Sorry maar de herinnering van iemand is veel belangrijker voor een mens dan een beeld. Als iemand een foto heeft van zijn vader die overleden is, ga je het kwalijknemen als ze die stukmaken, maar met diapositieven ga je die kunnen hermaken, maar als de naam van je vader wordt geschonden en er caricaturen van hem gemaakt word, dan zal je zeker woedend worden. Neen? profeten zijn geliefd en zijn in het hart van de gelovigen evenals hun vader. Jij hebt toch ook niet graag dat iemand die je lief hebt belachelijk gemaakt wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vrijheid en recht : 28 augustus 2007 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik schrijf de goedheid van een persoon op de rekening van die persoon, niet op rekening van geloof of god.... Als bijgevolg god niet bestaat, hoe kan ik hem dan beledigen... Als dat het geval is, dan kan ik dus op dit moment zeggen :"groenvelblauwoog, kust mijn kloten", oei, ik heb net een bepaald soort dier beledigt, we hebben dat dier enkel nog niet gevonden... Strafste is, dat zoals ik zei, elke geloof zich daaraan dus bezondigt, want ELK geloof is van mening dat ZIJ de ware god en de waarheid hebben, als dat zo is, dan kan een ander dat NIET, en dus beledigen ze elke keer een ander geloof als ze het hunne belijden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() En als jezus maar gewoon een mens was, heeft die net zoveel recht om uitgelachen te worden als iedereen anders... Vooraan in de zaal staan grappen maken over gehandicapten, geen probleem... vooraan in een zaal grappen maken over politiek, geen probleem..; maar een profeet of god? dat niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Raar, maar dat blijkt niet echt te kloppen met de realiteit... Mag ik dat zeggen? Of beledig ik hierbij iemand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als ik zeg dat die geloofsregeltjes zever zijn, dan beledig ik, als anderen zich voor oog van iedereen deze afwijzen en duidelijk zeggen, klopt niet, slechts ONZE regels zijn de juiste, dan is dat GEEN belediging... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De beledigingen mogen blijkbaar maar naar een kant vliegen... en die richting is blijkbaar NIET in de richting van geloof... of er is toch maar een rare vorm idee van beledigen... Laatst gewijzigd door Zyp : 28 augustus 2007 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 augustus 2007 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat u NIET gezien hebt wat u heeft gezien... Ik zeg NIET dat u aan het liegen bent... Maar blijkbaar is er maar één verklaring voor u... Een klein verhaaltje? Een vrouw kwam ooit bij een handlezer, die PERFECT kon zeggen dat ze gelukkig was, huisje mooi opgeknapt, ed.. Grote ogen, want de vrouw had echt haar huis opgeknapt... Maar de waarzegger had het niet gezien in de lijnen van haar hand, maar aan de verf onder har nagels... En die vrouw maar reclame maken voor de beste handlezer ooit... Ik geloof dat u eerlijk zegt wat u heeft gezien of meegemaakt, maar is de uitleg van uw instructeur toenertijd even eerlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vrijheid en recht : 28 augustus 2007 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Burger
|
![]() Als ik bij volle maan bvb niet kan slapen, dat de politie op die dagen meer werk heeft, dat de verpleegsters meer vrouwen binnenkrijgen die bevallen is dat dan als een handlezer? Neen dat is bewezen door die mensen maar niet door de wetenschap. En zij dromen niet. Dat wisten de mensen vroeger allemaal maar ja dat geloven ze vandaag allemaal niet meer. Daarom dat ik altijd een krietische kijk heb op evolutie. Want al die wetenschap heeft men niet meer en we zouden er veel mee kunnen doen. En veel sneller vooruit gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar kijk naar deze site. Zal je beter inlichten als mij. En wetenschappellijker. De hele werking. www.homeopathievoordieren.com/lecherantenne.html |
|
![]() |
![]() |