Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2007, 12:22   #81
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijheid en recht Bekijk bericht
Ok interessante vraag, ik spreek over de energievelden. En er bestaan apparaten om die te detekteren. Een lecherantenne wordt dat genoemd. Die meten de aardgolven. Wanneer aardgolven mekaar kruisen kan dat een negatief of goed effect hebben. Zo ken ik een leraar in radiesthesie die met zijn leerlingen die energieen gingen meten , toen kwam een vrouw voorbijen zei tegen hen, wat zijn jullie aan het doen? Die meneer zegt wij meten aardgolven. Die mevrouw die heel sceptisch was begint hem uit te lachen en ze zegt, hier zie meet mij maar is. Die meneer zegt tegen haar, ge lacht eh madam, maar ik zou toch niet te veel lachen hoor met borstkanker. Toen zei ze, ja 't is waar ik heb een borst moeten laten afzetten. Of hij zag een kat op het vensterbank en zegt tegen mij, zie je uw kat? ik zeg ja, hij zegt gaat is kijken of daar geen spleet is en ik ging kijken zag dat het waar was. Hij zei, katten zetten zich op aardstralen om niet in slaap te vallen , ze moeten alert blijven. Ze kunnen ook goedaardig of kwaadaardig zijn naargelang de soort. Er wordt over die dingen niet veel gesproken dat zou de medicatie in gevaar brengen. Geen verkoop, geen geld. Maar dat moet je absoluut eens opzoeken, heel belangrijk!!! Zo kan je ook waterstromen opzoeken on de grond, vermits het water energie uitstraalt.

definitie die ik vond

Aardstralen is de algemene benaming voor de energiebanen van de Aarde. Er kan onderscheid worden gemaakt tussen o.a. Hartmann-lijnen (het globaalnet), Currie-lijnen (het diagonaalnet), en Ley-lijnen. Deze energiebanen kunnen zowel positief, neutraal als negatief zijn voor de mens. In het laatste geval kunnen tal van klachten ontstaan variërend van slaapstoornissen tot kanker afhankelijk van de aard van de verstoring en de constitutionele aanleg van de betreffende persoon. Voor het goed kunnen neutraliseren van negatieve informatie die meereist op deze energiebanen is het niet nodig te weten wat voor soort aardstraal het precies betreft. Het is belangrijker om te bepalen of een aardstraal een al dan niet verzwakkende invloed heeft op de mens.
Ik begrijp u, alhoewel ik wat moeite heb om de theorie te aanvaarden.. Maar er IS een aanwijzing naar uw zeggen en over deze vermeende aardstralen vorm ken ik ook niet zoveel... nu, STEL dat morgen deze aardstralen volledig bekent en onderzocht zijn... waar bewijst dit dan god? Of geeft het er een aanleiding toe om een bestaan van god te vermoeden? Dan is dit het zoveelste 'systeem' in onze leefwereld dat wij hebben ontdekt... Een parameter meer in de formule van het heelal, zeg maar...

overgens, mag ik vragen HOE uw instructeur met de aardstralen kan 'weten' dat de vrouw kanker heeft? De stralen vervormen bij doorgang van kankergezwellen, moleculen... daar heb ik wel eerlijk gezegd, moeite mee... niettemin omdat de wetenschap nog niet veel heeft kunnen bewijzen van de zogenaamde aardstralen, maar kom, das de discussie niet... Maar hoe zou het bestaan van aardstralen kunnen doen vermoeden van een bestaan van een opperwezen genaamd god?

Laatst gewijzigd door Zyp : 28 augustus 2007 om 12:23.
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2007, 12:26   #82
vrijheid en recht
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
Vragen zullen er altijd zijn, ik en system hebben daar al over gediscusieerd... Er zijn altijd vragen die blijven openstaan, die geen of nog geen antwoord hebben. Maar wil dat zeggen dat het antwoord op die vragen god en geloof is? Het is wel een antwoord, net zoals het antwoord van de kerk op de vraag 'wat als ik dood ben'... Maar is het antwoord van de kerk, of geloof dan iets meer dan gissen? Niemand weet nu waar de mens vandaan komt, is een verzonnen antwoord dan beter dan het meest eerlijke antwoord 'ik weet het niet, niemand weet het'?

Het ergerlijke daarvan is dan dat die antwoorden zo voor waar worden genomen, dat ze in bepaalde landen, in bepaalde groepen de uitzendingen bepalen. Die antwoorden, daar sterven mensen voor, omdat een ander logischerwijze niet KAN geloven in zulke antwoorden. Kinderen krijgen van in het begin van hun leven, als ze nog niet kunnen snappen of stappen, al antwoorden op vragen waar geen antwoord op is...

En ik persoonlijk vind het een fluitje van en cent om dat ook te aanvaarden, dat je slechts mens ben tin een mensenplaneet die niet alle antwoorden heeft. Maar waarom anderen dat niet kunnen, en dan geloven in antwoorden die, niet beledigend, uit de duim zijn gezogen begrijp ik nog minder. Soms vraag ik me af of dat niet een vorm is van verstand of geweten sussen...

Ja maar wacht is, dan trek je in twijfel dat Jezus bestaan heeft. Want hier is het probleem dat de profeten worden gecaricatureerd, hier is het probleem God niet. Mensen die veel hebben gedaan. Jezus die de liefde zelve was. Het is erg Bouddhabeelden stuk te maken, ok? Waarom is het dan niet even erg om de naam van iemand stuk te maken. Een beeld kan je terugmaken, maar de naam van iemand? En iemand belachelijk mee maken en daardoor ook onmiddellijk alle mensen voor wie die persoon geliefd is belachelijk maken. Sorry maar de herinnering van iemand is veel belangrijker voor een mens dan een beeld. Als iemand een foto heeft van zijn vader die overleden is, ga je het kwalijknemen als ze die stukmaken, maar met diapositieven ga je die kunnen hermaken, maar als de naam van je vader wordt geschonden en er caricaturen van hem gemaakt word, dan zal je zeker woedend worden. Neen? profeten zijn geliefd en zijn in het hart van de gelovigen evenals hun vader. Jij hebt toch ook niet graag dat iemand die je lief hebt belachelijk gemaakt wordt?
vrijheid en recht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2007, 12:36   #83
vrijheid en recht
Burger

Standaard

Citaat:
Ik begrijp u, alhoewel ik wat moeite heb om de theorie te aanvaarden.. Maar er IS een aanwijzing naar uw zeggen en over deze vermeende aardstralen vorm ken ik ook niet zoveel... nu, STEL dat morgen deze aardstralen volledig bekent en onderzocht zijn... waar bewijst dit dan god? Of geeft het er een aanleiding toe om een bestaan van god te vermoeden? Dan is dit het zoveelste 'systeem' in onze leefwereld dat wij hebben ontdekt... Een parameter meer in de formule van het heelal, zeg maar...

overgens, mag ik vragen HOE uw instructeur met de aardstralen kan 'weten' dat de vrouw kanker heeft? De stralen vervormen bij doorgang van kankergezwellen, moleculen... daar heb ik wel eerlijk gezegd, moeite mee... niettemin omdat de wetenschap nog niet veel heeft kunnen bewijzen van de zogenaamde aardstralen, maar kom, das de discussie niet... Maar hoe zou het bestaan van aardstralen kunnen doen vermoeden van een bestaan van een opperwezen genaamd god?
Omdat je met een letcher antenne ook kan zien waar de menselijke energien geblokkeerd zijn. Maar ik ben geen wetenschapper eh zoek is op op internet. Ik zeg dat het onzichtbare ervaren de enige manier is om te begrijpen dat er een Goddellijk iets is. Een kracht van buitenaf. Maar de vraag was wel of ik fanatiek ben of niet,maar ja nui we toch daarover bezig zijn. Het is iets, dat je voelt, maar sommige mensen willen niet voelen. De pijn , het verdriet, de blijheid, dat kan je allemaal voelen, niet zien. Je kan ook voelen of iemand naar je staart, hoe komt dat, kan ook voelen wanneer iemand je achtervolgt of wanneer je in gevaar bent. Zo ervaar ik God gewoon.

Laatst gewijzigd door vrijheid en recht : 28 augustus 2007 om 12:37.
Oud 28 augustus 2007, 12:37   #84
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ja maar wacht is, dan trek je in twijfel dat Jezus bestaan heeft. Want hier is het probleem dat de profeten worden gecaricatureerd, hier is het probleem God niet. Mensen die veel hebben gedaan. Jezus die de liefde zelve was. Het is erg Bouddhabeelden stuk te maken, ok? Waarom is het dan niet even erg om de naam van iemand stuk te maken. Een beeld kan je terugmaken, maar de naam van iemand? En iemand belachelijk mee maken en daardoor ook onmiddellijk alle mensen voor wie die persoon geliefd is belachelijk maken. Sorry maar de herinnering van iemand is veel belangrijker voor een mens dan een beeld. Als iemand een foto heeft van zijn vader die overleden is, ga je het kwalijknemen als ze die stukmaken, maar met diapositieven ga je die kunnen hermaken, maar als de naam van je vader wordt geschonden en er caricaturen van hem gemaakt word, dan zal je zeker woedend worden. Neen? profeten zijn geliefd en zijn in het hart van de gelovigen evenals hun vader. Jij hebt toch ook niet graag dat iemand die je lief hebt belachelijk gemaakt wordt?
Ik trek jezus niet in twijfel, er zal wel ooit een man geleefd hebben +/- 2000 jaar geleden die zich voornam om altijd 'het goede' te doen... maar ik ga niet mee in jezus, zoon van god... Dus voor mij was jezus een goed mens... met nadruk op dat laatste woordje, MENS... Overgens, zeg ik niets slecht over jezus, ik beam dat hij heel waarschijnlijk een zeer goed mens was, maar hij was niet goed door toedoen of vraag van god hoor... Hij leefde goed, omdat hij zulk karakter had, envoor zichzelf de keuze heeft gemaakt om goed te zijn... Dus god komt daar niet in voor omdat, hij voor zover ik kan zien, niet bestaat. Hetzelfde is het met moeder theresa, die kon ook nooit goed zijn ZONDER geloof...

Ik schrijf de goedheid van een persoon op de rekening van die persoon, niet op rekening van geloof of god....

Als bijgevolg god niet bestaat, hoe kan ik hem dan beledigen... Als dat het geval is, dan kan ik dus op dit moment zeggen :"groenvelblauwoog, kust mijn kloten", oei, ik heb net een bepaald soort dier beledigt, we hebben dat dier enkel nog niet gevonden...

Strafste is, dat zoals ik zei, elke geloof zich daaraan dus bezondigt, want ELK geloof is van mening dat ZIJ de ware god en de waarheid hebben, als dat zo is, dan kan een ander dat NIET, en dus beledigen ze elke keer een ander geloof als ze het hunne belijden...
Oud 28 augustus 2007, 12:44   #85
Zyp
Parlementslid

Standaard

En als jezus maar gewoon een mens was, heeft die net zoveel recht om uitgelachen te worden als iedereen anders... Vooraan in de zaal staan grappen maken over gehandicapten, geen probleem... vooraan in een zaal grappen maken over politiek, geen probleem..; maar een profeet of god? dat niet?
Oud 28 augustus 2007, 12:46   #86
vrijheid en recht
Burger

Standaard

Citaat:
Ik trek jezus niet in twijfel, er zal wel ooit een man geleefd hebben +/- 2000 jaar geleden die zich voornam om altijd 'het goede' te doen... maar ik ga niet mee in jezus, zoon van god... Dus voor mij was jezus een goed mens... met nadruk op dat laatste woordje, MENS... Overgens, zeg ik niets slecht over jezus, ik beam dat hij heel waarschijnlijk een zeer goed mens was, maar hij was niet goed door toedoen of vraag van god hoor... Hij leefde goed, omdat hij zulk karakter had, envoor zichzelf de keuze heeft gemaakt om goed te zijn... Dus god komt daar niet in voor omdat, hij voor zover ik kan zien, niet bestaat. Hetzelfde is het met moeder theresa, die kon ook nooit goed zijn ZONDER geloof...

Ik schrijf de goedheid van een persoon op de rekening van die persoon, niet op rekening van geloof of god....

Als bijgevolg god niet bestaat, hoe kan ik hem dan beledigen... Als dat het geval is, dan kan ik dus op dit moment zeggen :"groenvelblauwoog, kust mijn kloten", oei, ik heb net een bepaald soort dier beledigt, we hebben dat dier enkel nog niet gevonden...

Strafste is, dat zoals ik zei, elke geloof zich daaraan dus bezondigt, want ELK geloof is van mening dat ZIJ de ware god en de waarheid hebben, als dat zo is, dan kan een ander dat NIET, en dus beledigen ze elke keer een ander geloof als ze het hunne belijden...
Ja maar hier spreek ik wel over het beledigen van een profeet of volk eh. Ik ben voor het respekt van alle mensen als uitmakend van één geheel. Dat is totaal niet beledigend, als je de andere zijn geloof niet uitscheld. Ieder gelooft in wat hij wil maar laat de andere gerust da's alles. Er is wel een licht verschil tussen belachelijk maken van iemand of die negeren eh.
Oud 28 augustus 2007, 12:48   #87
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Omdat je met een letcher antenne ook kan zien waar de menselijke energien geblokkeerd zijn. Maar ik ben geen wetenschapper eh zoek is op op internet. Ik zeg dat het onzichtbare ervaren de enige manier is om te begrijpen dat er een Goddellijk iets is. Een kracht van buitenaf. Maar de vraag was wel of ik fanatiek ben of niet,maar ja nui we toch daarover bezig zijn. Het is iets, dat je voelt, maar sommige mensen willen niet voelen. De pijn , het verdriet, de blijheid, dat kan je allemaal voelen, niet zien. Je kan ook voelen of iemand naar je staart, hoe komt dat, kan ook voelen wanneer iemand je achtervolgt of wanneer je in gevaar bent. Zo ervaar ik God gewoon.
Dus mag ik hieruit opmaken dat aardstralen zoals u dat noemt, ook voorkomen in het mensenlij lichaam... Weet u wat ik straf vind? Dat men zulk antenne nergens in een ziekenhuis staat... Wat zou dat het leven toch gemakkelijker maken, en goedkoper... geen dure scanners meer van miljioenen... geen dagen in het ziekenhuis... gewoon even tussen de middag binnenwippen, met een antenne rond je laten gaan, en je weet zelfs of je kanker hebt of niet...

Raar, maar dat blijkt niet echt te kloppen met de realiteit...

Mag ik dat zeggen? Of beledig ik hierbij iemand?
Oud 28 augustus 2007, 12:49   #88
vrijheid en recht
Burger

Standaard

Citaat:
En als jezus maar gewoon een mens was, heeft die net zoveel recht om uitgelachen te worden als iedereen anders... Vooraan in de zaal staan grappen maken over gehandicapten, geen probleem... vooraan in een zaal grappen maken over politiek, geen probleem..; maar een profeet of god? dat niet?
Geen één mens zou uitgelachen moeten worden. Ik vind het wel een probleem om met gehandicapten te lachen. En over politiek ook. 't wordt trouwens tijd dat de mensen een beetje serieus beginne te zijn, want anders gaan we op een dag in chaos verkeren zoals het nu al begint trouwens.
Oud 28 augustus 2007, 12:51   #89
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ja maar hier spreek ik wel over het beledigen van een profeet of volk eh. Ik ben voor het respekt van alle mensen als uitmakend van één geheel. Dat is totaal niet beledigend, als je de andere zijn geloof niet uitscheld. Ieder gelooft in wat hij wil maar laat de andere gerust da's alles. Er is wel een licht verschil tussen belachelijk maken van iemand of die negeren eh.
Dus als ik zeg dat god niet bestaat, dan beledig ik hem... als er duizenden anderen zijn die luidop verkondigen dat alleen HUN god de echte is, en er geen andere bestaat, is dat niet beledigen...

Als ik zeg dat die geloofsregeltjes zever zijn, dan beledig ik, als anderen zich voor oog van iedereen deze afwijzen en duidelijk zeggen, klopt niet, slechts ONZE regels zijn de juiste, dan is dat GEEN belediging...
Oud 28 augustus 2007, 12:54   #90
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Geen één mens zou uitgelachen moeten worden. Ik vind het wel een probleem om met gehandicapten te lachen. En over politiek ook. 't wordt trouwens tijd dat de mensen een beetje serieus beginne te zijn, want anders gaan we op een dag in chaos verkeren zoals het nu al begint trouwens.
Maar kom, waar gaan we naartoe dan, net zoals ik zei... niemand mag nog met iets lachen, en niemand mag de mond opendoen... Waarom? om toch maar zeker niemand te beledigen? Zovele wetenschappers waren terecht verontwaardigd en in feite de hele wetenschappelijke wereld beledigd dat er nog mensen zijn die hun verzonnen theorie van het ontstaan der leven hogere ogen gooit dan hetgeen met bloed zweet en tranen is onderzocht, en met stapjes word aangetoont...

De beledigingen mogen blijkbaar maar naar een kant vliegen... en die richting is blijkbaar NIET in de richting van geloof...

of er is toch maar een rare vorm idee van beledigen...

Laatst gewijzigd door Zyp : 28 augustus 2007 om 12:54.
Oud 28 augustus 2007, 12:55   #91
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vooral de meer extreme types die hun hele hebben en houden hebben opgehangen aan een opperwezen, geloof of ideologie staan bekend om hun beperkte incasseringsvermogen, moeite met relativering, gebrek aan gevoel voor humor, gebrekkige assertiviteit, en nog meer eigenschappen die doen denken aan bekende persoonlijkheidsstoornissen.
Oud 28 augustus 2007, 12:57   #92
vrijheid en recht
Burger

Standaard

Citaat:
Dus mag ik hieruit opmaken dat aardstralen zoals u dat noemt, ook voorkomen in het mensenlij lichaam... Weet u wat ik straf vind? Dat men zulk antenne nergens in een ziekenhuis staat... Wat zou dat het leven toch gemakkelijker maken, en goedkoper... geen dure scanners meer van miljioenen... geen dagen in het ziekenhuis... gewoon even tussen de middag binnenwippen, met een antenne rond je laten gaan, en je weet zelfs of je kanker hebt of niet...

Raar, maar dat blijkt niet echt te kloppen met de realiteit...

Mag ik dat zeggen? Of beledig ik hierbij iemand?
neen de aardstralen zijn niet in uw lichaam lol maar blokkeren wel uw energie. 's pijtig genoeg is deze consumptie maatschappij niet klaar om zijn economie op het spel te zetten. Maar zoek het is op op internet. Wie niet horen wil moet voelen. Ik heb gezien wat ik heb gezien. Zeg direkt dat ik lieg eh lol Waarom groeit op sommige plekken mos en op anderen niet? Terwijl het klimaat en de aarde net hetzelfde zijn. Was ik u zou ik dat allemaal maar niet te snel in het belachelijke trekken.
Oud 28 augustus 2007, 12:59   #93
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk mag men met de mensen lachen. Alleen, we moeten ze niet teveel uitlachen. We moeten niet te serieus zijn. Serieuze mensen zijn vaak saaie mensen en zij lossen niet meer problemen op dan minder serieuze mensen.

Laatst gewijzigd door system : 28 augustus 2007 om 13:02.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2007, 13:01   #94
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
neen de aardstralen zijn niet in uw lichaam lol maar blokkeren wel uw energie. 's pijtig genoeg is deze consumptie maatschappij niet klaar om zijn economie op het spel te zetten. Maar zoek het is op op internet. Wie niet horen wil moet voelen. Ik heb gezien wat ik heb gezien. Zeg direkt dat ik lieg eh lol Waarom groeit op sommige plekken mos en op anderen niet? Terwijl het klimaat en de aarde net hetzelfde zijn. Was ik u zou ik dat allemaal maar niet te snel in het belachelijke trekken.
hooo, halt...

Ik zeg niet dat u NIET gezien hebt wat u heeft gezien... Ik zeg NIET dat u aan het liegen bent... Maar blijkbaar is er maar één verklaring voor u...

Een klein verhaaltje?

Een vrouw kwam ooit bij een handlezer, die PERFECT kon zeggen dat ze gelukkig was, huisje mooi opgeknapt, ed.. Grote ogen, want de vrouw had echt haar huis opgeknapt... Maar de waarzegger had het niet gezien in de lijnen van haar hand, maar aan de verf onder har nagels... En die vrouw maar reclame maken voor de beste handlezer ooit...

Ik geloof dat u eerlijk zegt wat u heeft gezien of meegemaakt, maar is de uitleg van uw instructeur toenertijd even eerlijk?
Oud 28 augustus 2007, 13:01   #95
vrijheid en recht
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Vooral de meer extreme types die hun hele hebben en houden hebben opgehangen aan een opperwezen, geloof of ideologie staan bekend om hun beperkte incasseringsvermogen, moeite met relativering, gebrek aan gevoel voor humor, gebrekkige assertiviteit, en nog meer eigenschappen die doen denken aan bekende persoonlijkheidsstoornissen.
Tja net als mensen die te veel lachen eh en anderen vernederen uit jaloezie bvb die hebben denk ik ook enkele persoonlijkheidsstoornissen. En dat is geen gewone humor maar humor om anderen pijn te doen. Ga jij dat verdragen dat hetgene je gelooft in belachelijke wordt getrokken?
Oud 28 augustus 2007, 13:04   #96
vrijheid en recht
Burger

Standaard

Citaat:
hooo, halt...

Ik zeg niet dat u NIET gezien hebt wat u heeft gezien... Ik zeg NIET dat u aan het liegen bent... Maar blijkbaar is er maar één verklaring voor u...

Een klein verhaaltje?

Een vrouw kwam ooit bij een handlezer, die PERFECT kon zeggen dat ze gelukkig was, huisje mooi opgeknapt, ed.. Grote ogen, want de vrouw had echt haar huis opgeknapt... Maar de waarzegger had het niet gezien in de lijnen van haar hand, maar aan de verf onder har nagels... En die vrouw maar reclame maken voor de beste handlezer ooit...

Ik geloof dat u eerlijk zegt wat u heeft gezien of meegemaakt, maar is de uitleg van uw instructeur toenertijd even eerlijk?
Sorry maar ik zag wel meer als dat eh, als ik een wichelroede gebruik, en dat die wichelroede beweegt door de aantrekkingskracht van de energie van het water en ik zeg u daar is water, je gaat beginne graven en vind water. Is dat dan hetzelfde als een handlezer?

Laatst gewijzigd door vrijheid en recht : 28 augustus 2007 om 13:04.
Oud 28 augustus 2007, 13:07   #97
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja net als mensen die te veel lachen eh en anderen vernederen uit jaloezie bvb die hebben denk ik ook enkele persoonlijkheidsstoornissen. En dat is geen gewone humor maar humor om anderen pijn te doen. Ga jij dat verdragen dat hetgene je gelooft in belachelijke wordt getrokken?
Je zou er waarschijnlijk niet erg veel achter je aan krijgen, aangezien veel niet-gelovigen en anders-gelovigen een veel hoger incasseringsvermogen hebben en gewoon hun schouders ophalen. En ja ik heb een brede rug.
Oud 28 augustus 2007, 13:08   #98
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Sorry maar ik zag wel meer als dat eh, als ik een wichelroede gebruik, en dat die wichelroede beweegt door de aantrekkingskracht van de energie van het water en ik zeg u daar is water, je gaat beginne graven en vind water. Is dat dan hetzelfde als een handlezer?
Nu bent u wel heel andere zaken aan het toeschrijven aan uw wichelroede en aardstralen... Het is niet omdat een wichelroede ondergronds water zou kunnen ontdekken, waar of niet, laat ik in het midden, dat het ook maar ineens kanker zou kunnen gaan detecteren... er is wel een klein verschil...
Oud 28 augustus 2007, 13:09   #99
vrijheid en recht
Burger

Standaard

Als ik bij volle maan bvb niet kan slapen, dat de politie op die dagen meer werk heeft, dat de verpleegsters meer vrouwen binnenkrijgen die bevallen is dat dan als een handlezer? Neen dat is bewezen door die mensen maar niet door de wetenschap. En zij dromen niet. Dat wisten de mensen vroeger allemaal maar ja dat geloven ze vandaag allemaal niet meer. Daarom dat ik altijd een krietische kijk heb op evolutie. Want al die wetenschap heeft men niet meer en we zouden er veel mee kunnen doen. En veel sneller vooruit gaan.
Oud 28 augustus 2007, 13:15   #100
vrijheid en recht
Burger

Standaard

Citaat:
Nu bent u wel heel andere zaken aan het toeschrijven aan uw wichelroede en aardstralen... Het is niet omdat een wichelroede ondergronds water zou kunnen ontdekken, waar of niet, laat ik in het midden, dat het ook maar ineens kanker zou kunnen gaan detecteren... er is wel een klein verschil...
wel thans is het de waarheid , dat is die magnetische kracht. Die de wichelroede aantrekt. Een wichelroede is hetzelfde, minder gesofisticeerd. Een letcherantenne is moderner en precieser.

Maar kijk naar deze site. Zal je beter inlichten als mij. En wetenschappellijker. De hele werking.
www.homeopathievoordieren.com/lecherantenne.html
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be