![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me al een stukje dichter bij de waarheid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dégoutant. En onintelligent zo blijkt... Want -laat ik kaatsgewijs dan even repliceren- ging het hier dan niet om een gezinnetje waar de 'alternatieve levensstijl' goed is ingeburgerd? Je weet wel.. het soort gezinnetjes waar Mitgard dan wel wat meer toleratie voor aan de dag kan leggen: nieuw samengestelde gezinsexperimentjes, al dan niet recreatieve druggebruikers en/of (semi-)criminele losers waar jammergenoeg nog wat onschuldige kinderen tussen verloren lopen? Inderdaad (jammergenoeg voor Mitgard dan) geen fermette en geen 'brave huisvader'. Maar verhoudingsgewijs; statistisch nu. W�*�*r ligt de malaise? Bij dat -volgens Mitgard vanuit z'n oeverloos superieure beoordelingsvermogen als 'kneuterig' ingeschatte- modelgezinnetje of in de sociale compostbak van de samenleving, waar we dan geacht worden het nodige mededogen voor op te moeten brengen? (wegens kansarm, ah jaaaaa...) Want 'frustratie', bij Mitgard??? Komkom, leer mij die papenheimer vooral niet kennen. D�*t soort frustratie is de auteur in kwestie volslagen vreemd. De kunst om het bovendien in een fijnzinnig cynisme te spinnen nog véél meer. Doe dus absoluut geen moeite om mij om het even wat te verwijten, Nynorsk. D�*t is een al te goedkoop truukje. Ga die zever maar elders verkopen. De enige reactie die bij dit soort onheilstijdingen past is er allerminst één van morele (ver-)oordeling. D�*t soort van dekseltjes heeft wel eens de neiging om vroeg of laat heel pijnlijk op de eigen neus terecht te komen.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken een man(vader van vrienden) op café en in de omgang den toffe peer uithangen, maar eens thuis ho maar..... op het laatst hield hij zich zelfs niet meer in als wij erbij waren. De man is "op tijd" verongelukt.
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeker dadde
![]() P.S. uw vriendin gaat vreemd met de buurjongen. 't is maar dat ge't weet.
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang ze maar niet op moordpartijen kicken kan er veel voor mij. nog iets? Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, met die andere buurjongen. die met zijn cyaankali en uw moeder. ge weet wel.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heeft er zelf van geproefd en is nu hemelen.
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() ah dat wist ik niet. Nynorsk of Mitgard zullen wel een thread opstarten als het interessante vooruitzichten biedt. En dan kunnen we allemaal meegenieten.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een goed verstaander etc... Nouja, 't moet een kick geven om 'm intellectueel alleszins gigantisch te overklassen... is het niet, Nynorsk?
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat weet je zelf ook wel. En what about dat chirokamp? Zijn daar dooien gevallen? Moet ik me ergens verontwaardigd over voelen? ps. ik kies de topics waarop ik reageer zelf. En deze was er voor mij duidelijk over...
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 26 augustus 2007 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij de andere draad linkt mitgard een stel herrieschoppers met Marokkanen. Ook met zowel foto als commentaar. Hier roept iedereen moord en brand dat mitgard een valse link maakt, maar in het andere topic vind iedereen dat doodnormaal. En dát is hetgeen ik aanklaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
For your information; ik heb die bewuste draad nog maar net gelezen. Vind je niet zelf dat er een tikje verschil bestaat tussen het beeld van de psychisch gestoorde (zelf-)moordenaar en dat van de lastpost? Het blank versus niet-blank doet er zelfs niet eens toe; dat is iets wat je er blijkbaar zelf in hebt geprojecteerd. (Mitgard wil ik zelfs niet verdenken van dergelijke finesse...) Het fenomeen 'kutmarokkaantjes' is overigens al goed ingedaald in de onderbuik van politiek-zelfverklaard-correct-links; dus erg provocatief zou ik d�*t nou weer niet willen noemen. Maar als je 't met alle macht wil horen, Dablacky. Ja, het is flauw, onnozel en puberaal om met die raciale labeltjes te goochelen. Wat dit met déze fraaie topic te maken heeft, zal me overigens een compleet raadsel blijven.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 26 augustus 2007 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mitgard heeft uitstekend aangetoond wat hij wou aantonen: dat als het gaat om gezinsdrama's, er niets dan selectieve verontwaardiging komt, er meteen op de man moet gespeeld worden, en dat de kop in 't zand steken hét devies is. Veel is er blijkbaar niet nodig om dat aan te tonen, en zelfs mensen die zich intellectueel meerderwaardig voelen, zoals jij, trappen er met beide voeten in.
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laten we het daar maar bij houden. ![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leer 'm dan ook eens ruiken als je er zelf met beide poten in zit.