![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, ik verander ook soms van mening. (Voor zij die beginnen vieren: communautair niet.) Ik ben op een jaar tijd radicaal van mening over het drugsbeleid veranderd. Totale legalisering ftw. Bijvoorbeeld. De libertarische propagandamachine werkt op mij. De vlaams-nationalistische daarentegen. Nuja. Vivant heeft (had) trouwens wel ijzersterke punten.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() Natuurlijk niet, ik ben Vlaams nationalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar je kan ook een beetje teveel draaien en ongeloofwaardig/onbetrouwbaar worden.
![]() |
![]() |
#86 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementslid
|
![]() Steden afzonderen en mensen tegenhouden op basis van hun taal, cultuur of nationaliteit is misschien erg leuk in het Midden-Oosten, maar op 10 km van mijn deur gaan we ons daar niet mee bezighouden. Ok?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zal juist niets worden geboycot. Prijs - kwaliteit speelt een rol, maar niet van waar het product komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Onvriendelijk? Hij geeft je juist een compliment : VOLSmenner... ik vind dat een beetje bij zijn haar getrokken voor een VOLK van 15 man
![]()
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verslaat Hans1 in het rennen van communautaire draad naar communautaire draad om daar je bang eitje te droppen. Dus nee, ik denk het ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien heeft Patriot een aanvaring gehad met zijn Franstalige broeders, en is tot het inzicht gekomen dat BUB eigenlijk gewoon België Franstalig wil maken, en dat die inderdaad alleen maar Belgicistisch zijn om alles te kunnen verfransen en/of om te kunnen profiteren.
Een andere mogelijkheid is, dat de klanken binnen VLD Vlaamser worden, ze daar echt de Vlaamse kaart gaan trekken, en hij dus zijn visie aanpast aan het partijstandpunt. Let op het logo dat nog steeds zijn avatar is én het onderschrift... Het zou plezant zijn moest hij een en ander verduidelijken. Het "inzicht" veranderen is niet zo moeilijk de laatste dagen. Hij kan moeilijk verweten worden NU zijn idee aan te passen, omdat NU echt duidelijk wordt hoe sterk de tegenstellingen zijn tussen noord en zuid. In alle geval is hij zeker niet de enige. Aanpassen is gezonder dan blind bij een ideologie blijven waarvan je eigenlijk ziet dat ze onmogelijk is geworden. Het vergt moed om als hevige verdediger van het belgisch nationalisme uiteindelijk hier op dit forum toe te geven dat het een verloren zaak is, en het strekt hem tot eer. Uiteindelijk zie ik ook Kim tot hetzelfde inzicht komen. Ik BEGRIJP de belgicistische reflex volkomen, maar zoals Patriot zal ook Kim tot het inzicht moeten komen dat de idealen wel mooi zijn, maar uiteindelijk onuitvoerbaar. Ik wil hier trouwens herinneren aan mijn vraag aan Hans1 : "hoe gaat je nieuwe partij heten" want een politiek actief iemand die zijn zaak voorbij ziet gaan en tot een onmogelijkheid verworden, zal wel andere idealen hebben ook, en die dan meer naar voor schuiven. Enfin, elke dag een stapje dichter bijmeer Vlaamse ontvoogding stemt me blij, maar voor sommigen is dit een ommekeer in hun leven. Ik wens iedereen veel sterkte
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 26 augustus 2007 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Serieus: als Patriot door zelfstandig denkwerk werkelijk tot dit inzicht gekomen is, dan is er geen reden om daar smalend over te doen, of te verwijzen naar een zoveelste "koerswijziging". Iedereen heeft het recht zelf te blijven nadenken én te evolueren, waar hij ook zit. Tenzij je in starre vakjes denkt en vindt dat iedereen loyaal moet zijn en blijven een idee, een staat of een partij, maar dan ben je wmb een steenezel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee hoor, dat zou een zeer goede zaak zijn. Het zou het begin zijn van het herstel van een normale situatie in het hart van Brabant, op vele vlakken (niet alleen de woningmarkt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn aanvaardbaarder middelen genoeg om de Brusselaars onder druk te zetten. Ik maak me sterk dat alleen al het halveren van de bijlage voor zijn "hoofdstelijke opdracht", de nodige inschikkelijkheid kan teweeg brengen. En als Vlaanderen toch een autowegenvignet zou invoeren voor buitenlanders zoals vorig jaar gepland, dan kunnen de Brusselaars betalen voor elke rit op de Ring... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementslid
|
![]() Hoe bedoel je? Ik probeer slechts aan te tonen dat dergelijke ingrepen niet te verantwoorden zijn. Je lijkt opportunisme van mijn kant te insinueren. Dat is niet het geval. Het van overheidswege boycotten van buitenlandse producten is achterlijk, uiteraard, maar het blokkeren van een stad is zelfs totaal verwerpelijk. Een zeer verregaande vorm van staatsagressie tegenover het individu, niet meer, niet minder. Tot dergelijke walgelijkheden kan en mag een onafhankelijk Vlaanderen zich toch niet verlagen?
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 26 augustus 2007 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Patriot lijkt me niet iemand die zoiets voor de grap post, dus laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Als het uiteindelijk een grap blijkt te zijn, was het eenmalig (dat we hem nog over iets zouden geloven).
Ik kan mij niet voorstellen dat je van de ene op de andere dag seperatistisch wordt. Misschien kan Patriot uitleggen hoe dat bij hem gewerkt heeft?