Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2007, 20:57   #81
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Wrm ben ik de pineut, ik zeg dat amerika de wereld in de volgende 60 jaar niet zal overnemen! Dus ik zit safe, als gij anders denkt dan moe gij vrezen.
Ik had het over het rad dat voor jouw ogen werd gedraaid en jij noemde het een welles nietes spelletje, daarom mijn vraag: Waarom haalt men bijvoorbeeld Paul D'Hooghe voor de camera wanneer er zich op de beurs het één en ander voordoet?
Oud 3 september 2007, 21:04   #82
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Ik had het over het rad dat voor jouw ogen werd gedraaid en jij noemde het een welles nietes spelletje, daarom mijn vraag: Waarom haalt men bijvoorbeeld Paul D'Hooghe voor de camera wanneer er zich op de beurs het één en ander voordoet?
Ik snap de link nie, omdat hij een beursexpert is mss?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 21:08   #83
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik snap de link nie, omdat hij een beursexpert is mss?
Juist, omdat hij omwille van zijn interesse veel tijd en energie stopt in het opvolgen van het beursgebeuren en omdat hij tegenover een gemiddelde Vlaming kan beschouwd worden als iemand die expertise bezit louter en alleen omdat hij veel meer weet over de beurs dan de gemiddelde Vlaming.

En de gemiddelde Vlaming spreekt hier niet van een welles-nietes spelletje wanneer hij zijn visie geeft op het beursgebeuren. Men kan nooit stellen dat hij niet weet waarover hij spreekt.

Got my drift?
Oud 3 september 2007, 21:16   #84
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, omdat hij omwille van zijn interesse veel tijd en energie stopt in het opvolgen van het beursgebeuren en omdat hij tegenover een gemiddelde Vlaming kan beschouwd worden als iemand die expertise bezit louter en alleen omdat hij veel meer weet over de beurs dan de gemiddelde Vlaming.

En de gemiddelde Vlaming spreekt hier niet van een welles-nietes spelletje wanneer hij zijn visie geeft op het beursgebeuren. Men kan nooit stellen dat hij niet weet waarover hij spreekt.

Got my drift?
Zou hij het weten?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 21:52   #85
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
ik steun niemand die uitroeing van het Iraanse volk bepleit, ik ken zo trouwens niemand.
Ik ben wel voor de verwijdering van het regime.
Uw veronderstelling is dus gebaseerd op leugens die hier al meer dan eens zijn duidelijk gemaakt.
Waar heb jij het in godsnaam over?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 21:58   #86
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:

Got my drift?
Ik snap naar waar je naar toe wilt maar is niet helemaal toe te passen omdat dit gewoon een welles nietes spelletje is, regeringen zijn altijd al een duister iets geweest, maar niet om de wereld over te nemen eh! Om hun dochter een job te geven en zo'n dingen, op die dingen kan je gewoon ja nee zeggen.

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
Oud 3 september 2007, 22:03   #87
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire! Bekijk bericht
Ze zouden zich beter bezig houden met het plannen van een lange termijn politiek om die regio stabiel en minder radicaal te krijgen
Dat is net het doel NIET ... er moet gevochten worden ... wapens, olie, banken ... het zal en moet geld opbrengen ... stabiliteit is het laatste wat ze nodig hebben
Oud 3 september 2007, 22:11   #88
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik snap naar waar je naar toe wilt maar is niet helemaal toe te passen omdat dit gewoon een welles nietes spelletje is, regeringen zijn altijd al een duister iets geweest, maar niet om de wereld over te nemen eh! Om hun dochter een job te geven en zo'n dingen, op die dingen kan je gewoon ja nee zeggen.
Wat ik wil zeggen is dat jij je qua wereldpolitiek in dit beursverhaal in het kamp van de gemiddelde Vlaming bevindt, pas op voor jouw leeftijd bezit je waarschijnlijk al een hele vracht aan informatie en Paul D'Hooghe is ook geen 20 meer.

Dus wanneer je je bewust en doeltreffend gaat informeren via de media,maar ook via de alternatieve informatiebronnen ga je pas een beeld krijgen van de vork en de steel. Maak je niet de illusie dat je alles te weten gaat komen, je gaat echter wel repetitieve patronen, een rode draad identificeren en dan gaat het niet meer om een welles nietes spelletje.

Je zal je realiseren dat je gedurende een hele tijd geneukt bent zonder het te weten.

Laatst gewijzigd door Gun : 3 september 2007 om 22:12.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 22:15   #89
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Wat ik wil zeggen is dat jij je qua wereldpolitiek in dit beursverhaal in het kamp van de gemiddelde Vlaming bevindt, pas op voor jouw leeftijd bezit je waarschijnlijk al een hele vracht aan informatie en Paul D'Hooghe is ook geen 20 meer.

Dus wanneer je je bewust en doeltreffend gaat informeren via de media,maar ook via de alternatieve informatiebronnen ga je pas een beeld krijgen van de vork en de steel. Maak je niet de illusie dat je alles te weten gaat komen, je gaat echter wel repetitieve patronen, een rode draad identificeren en dan gaat het niet meer om een welles nietes spelletje.

Je zal je realiseren dat je gedurende een hele tijd geneukt bent zonder het te weten.

Ik heb twee delen van die film van jou gezien en er zijn idd wel dingen die loskomen maar over die godsdiensten heeft da mijn geloven juist versterkt.
Natuurlijk kan je altijd naar dezelfde informatie gaan zoeken en in een bepaalde soort een rode draad beginnen zoeken maar als je nog wat verder gaat begin je van verschillende rode draden te proeven en dan zie je dat mss niet alleen die draad de juiste is. Wat ik met dat welles en nietes wil zeggen is dat men het gewoon niet kan weten, en hoe meer informatie je krijgt hoe minder je het zelfs dreigt te weten.

Oud 3 september 2007, 22:15   #90
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Waar heb jij het in godsnaam over?
ssstttt....

geheim...
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 22:19   #91
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het gehoax gaat verder ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 22:21   #92
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht

Sommige mensen denken zo overtuigd door de waarheid te zijn dat ze door de bomen het bos niet meer zien en dan krijg je zo'n toestanden. Men kan het niet weten dus dan moet je ook niet zo'n super strakke conclusies trekken!

Oud 3 september 2007, 22:24   #93
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sommige mensen denken zo overtuigd door de waarheid te zijn dat ze door de bomen het bos niet meer zien en dan krijg je zo'n toestanden. Men kan het niet weten dus dan moet je ook niet zo'n super strakke conclusies trekken!
Op Wikipedia had ik het laatst een artikeltje gelezen over 11/9 en het ging ook over de "conspiracy believers". Er stond bij dat het probleem was dat deze mensen vaak vanaf de minste aanleiding er een complottheorie in zien en mits wat fantasie kan je je al indenken wat dat geeft ...
Het resultaat valt duidelijk in dit subforum te zien bij velen.
Oud 3 september 2007, 22:50   #94
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb twee delen van die film van jou gezien en er zijn idd wel dingen die loskomen maar over die godsdiensten heeft da mijn geloven juist versterkt.
Een beetje bizzar, maar jouw volste recht natuurlijk.
Citaat:
Natuurlijk kan je altijd naar dezelfde informatie gaan zoeken en in een bepaalde soort een rode draad beginnen zoeken maar als je nog wat verder gaat begin je van verschillende rode draden te proeven en dan zie je dat mss niet alleen die draad de juiste is. Wat ik met dat welles en nietes wil zeggen is dat men het gewoon niet kan weten, en hoe meer informatie je krijgt hoe minder je het zelfs dreigt te weten.
Verkeerde veronderstelling, over hoe meer informatie je beschikt hoe vollediger je een beeld kan maken ... en je mag niet op zoek gaan naar 'een bepaald soort' informatie, je moet zo breed mogelijk gaan

Bekijk deel drie ook nog eens, ik denk dat dit voor jou en eigenlijk iedereen de meest interssante is

By the way, deze HIER is ook een enorme aanrader, en daar valt geen speld tussen te krijgen, je hoeft niet in de 'geloof' mode te gaan om hiervan te identificeren dat het verhaal dat ons via de media is verkocht niet strookt met de waarheid.
Oud 3 september 2007, 22:51   #95
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Oud 3 september 2007, 22:54   #96
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weinigen zijn overtuigd van de waarheid, ik in ieder geval niet. Ik ben wel overtuigd dat wat ik door de autoriteit als waarheid heb verkocht gekregen dat net niet is.

Ik heb al langer de indruk dat jij verder kijkt dan jouw neus lang is, dus is het gewoon een kwestie van tijd, verstand komt met de jaren en tijd brengt raad

Ik herhaal: You have taken authority as the truth, rather than truth as the authority
Oud 3 september 2007, 22:56   #97
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op Wikipedia had ik het laatst een artikeltje gelezen over 11/9 en het ging ook over de "conspiracy believers". Er stond bij dat het probleem was dat deze mensen vaak vanaf de minste aanleiding er een complottheorie in zien en mits wat fantasie kan je je al indenken wat dat geeft ...
Het resultaat valt duidelijk in dit subforum te zien bij velen.
Arme Savatage, u zo laten inblikken, heb je op Wiki ook gelezen dat de CIA controleert wat er op Wiki verschijnt?

Laatst gewijzigd door Gun : 3 september 2007 om 22:56.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 23:36   #98
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Arme Savatage, u zo laten inblikken, heb je op Wiki ook gelezen dat de CIA controleert wat er op Wiki verschijnt?
Ik wist dat jij dit ging intikken als reactie .

Ik denk niet dat de CIA hier achter zit
Oud 3 september 2007, 23:46   #99
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wist dat jij dit ging intikken als reactie .

Ik denk niet dat de CIA hier achter zit
Wat jij denkt over dat bericht doet echt niet ter zake Savatage

Ik krijg regelmatig verkeerdelijk de opmerking van u en uw consoorten dat ik eenzijdige informatie opspeur.

Leg uw hand eens op uw hoofd en lees dit nogmaals.
Oud 3 september 2007, 23:49   #100
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat jij denkt over dat bericht doet echt niet ter zake Savatage

Ik krijg regelmatig verkeerdelijk de opmerking van u en uw consoorten dat ik eenzijdige informatie opspeur.

Leg uw hand eens op uw hoofd en lees dit nogmaals.
Ooit die film "A beautiful mind" gezien?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be