![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Wat volgens mij ook de belangrijkste reden is waarom die show van gisteren is opgevoerd
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De cijfers, daar zullen we rekening mee moeten houden Uw vermoeden zou wel eens kunnen gekleurd zijn door uw sympathie die voor de betoging al aanwezig was, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() vencido stelde :
Citaat:
Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij is er een verschil tussen een partijpolitieke beweging, die per definitie een mening moet kunnen uiten, en de algemene politiediensten, die neutraal moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Staatssecretaris
|
![]() jaja, maar als die mening ontwettelijk is, dan is een veroordeling vanzelfsprekend? Of toch nog iets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen zijn geen minderheid in België. Brussel maakt integraal deel uit van België, je gaat toch niet denken dat het CGKR even per gewest gaat kijken?
![]()
![]() |
#89 |
|
![]() Als een mening onwettelijk is leven we in een totalitaire staat, een nazi staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ja, da's zijn allemaal linkse ratten en regimeslaven e. www.vlaamsbelang.be Op die site daar heb je tenminste objectieve berichtgeving ![]() En niet op www.cnn.com Doe eens de test: en zie eens welke meningen worden verkondigd op beide sites. En stel U dan eens de vraag: op welke site hebben meer mensen vandaag zitten surfen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() You've lost me. Als een mening ontwettelijk is leidt dat tot een veroordeling van die mening. punt. Niks meer, niks minder Althans in de parlementaire democratie. Volgens Uw redenering is gisteren de belgische staat een nazi staat geworden omdat een flik een VB'er heeft uitgescholden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat fout is is fout, en belofte maakt schuld, want ook het VB had de politie geraadpleegd. Hun orders kwamen echter, en ze gehoorzaamden... maar al te graag blijkbaar! Je hebt gelijk dat je een en ander aankaart, maar in deze heeft het VB gelijk zich geviseerd te voelen. Het is gewoon namelijk zo!
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laat me er kort overgaan; ik heb niet gezegd dat het VB is veroordeeld: enkel de vzw's van de partij. net omdat die wel rechtspersoonlijkeid hebben... Ik heb er ook zo eentje: Ik weet echt niet veel van voetbal. Ik beschouw het belgische gelijkspel tegen Kazachstan een manipulatie door de scheidsrechter. De rode duivels moesten bloeden wat in weze niet gelukt is want de rode duivels maken toch geen kans meer op kwalifikatie en maakt het dus niet uit dat we niet hebben gewonnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je al eens vergeleken met andere landen en met de nazi's van Nazi-Duitsland?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 12 september 2007 om 18:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Verbied de staat vrijemeningsuiting of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
met alle respect; maar je bewijst niet dat er 2 maten en gewichten zijn. Je gaat daat gewoon van uit. Je oordeel van wat gisteren is gebeurd is gekleurd door je mening die vooraf al vaststond. Vb; stel die flik wordt vrijgesproken omdat hij echt niks heeft gezegd (ik weet het ook niet, maar laat ons nu aannemen dat hij niks heeft gezegd); zal je dan toegeven; 'ok, er was niks aan de hand' Of al je eerder zeggen 'Ik wist het e, die flikken dekken mekaar allemaal! een cover-up van een systeem met 2 maten en gewichten. Jij zit vast in een discours van believers en un-believers. Citaat:
De andere keer is de VRT links en wel bevooroordeeld |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel de wet op het negationisme.
En dat is btw niet bepaald relevant. De nazi's deden nét iets meer dan de vrije mening verbieden.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 12 september 2007 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |