![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trek zelf Uw conclusie! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan zeker niet wat fijnzinniger, Fernand?
![]()
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mensen is dat niet het geval dus ik vind het een slechte vergelijking van Fernand.
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoedanook, de vergelijking is inderdaad niet erg goed gekozen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() quote="Raf"]
Ik zie niet in waarom die überhaupt zou moeten genoemd worden. [/quote] Ik wel. In een samenleving waarin de media maar oeverloos blijven lullen over het holle begrip van de multiculturele verrijking, begint de overproportionele allochtone criminaliteit stilaan voor een duidelijke gène te zorgen. Gène die men politiek correct poogt te verdoezelen door de etnische identiteit dood te zwijgen, maar er hierdoor juist onmiskenbaar duidelijk door wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof echter maar vrij dat er zelfs kleine mormeltjes zijn die het niet geleerd hebben maar die ook bijten als het ze zint. Om een ander voorbeeld te noemen dat deze keer ook op mensen slaat. Ik heb zelf nooit gerookt en heb het alledrie mijn kinderen afgeraden. Mijn twee dochters rookten ook nooit maar mijn zoon wel. Zoon heeft echter meer dan één kenmerk van zijn vader. Eén daarvan was dat vader verslaafd was aan meer dan roken alleen. Zoon kende hem nochtans maar totdat hij twee jaar oud was. Nooit dus.
![]() |
![]() |
#88 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Wat me opviel was het enorme verschil tussen brussel/vlaanderen en wallonie . 1 afleverign ging over charerloi een daar was het wel altijd serieus. Wel grappig dat je je meningen vormt naargelang enkele shows op TV. Lijkt met typisch iets voor een VB'er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Raf heeft daar de link gelegd tussen criminaliteit en opvoeding.
Raf as nu blijkt dat een bepaalde bevolkingsroep, toevallig van dezelfde vreemde nationaliteit afkomstig, meer criminele feiten pleegt dan andere groepen. We nemen aan dat dat niets genetisch is. Maar wel opvoeding zoals jij zegt. Waarom voeden die mensen hun kinderen dan zo slecht op ? En moeten wij mensen die hun kinderen opvoeden tot bandieten niet ook straffen of heropvoeden ? Blijft dan nog de vraag waarom er zovele mensen van een bepaalde groep hun kinderen slecht opvoeden. Wat zou daar de reden van kunnen zijn ? En neeje het kan niet aan ons Vlamingen liggen. Want die problemen worden ook vastgesteld in ons omringende landen. Onder president Clinton is zelfs speciaal een studie gestart om te onderzoeken waarom men eigenlijk slechts met 1 bepaalde groep migranten vooral last had en met de overgrote meerderheid van de migranten geen last had. Dus zelfs onder een 'linkse' president in de USA werd hetzelfde vastgesteld.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Maar waarom is dan zelfs in de USA zo'n onderzoek gestart door de diensten vanClinton met de bedoelig het contingent Marokkanen dat ze zouden binnenlaten te herbekijken ?
Want de USA is een echt immigratieland waar het voor de Amerikanen niet echt toe doet vanwaar ze komen, als ze maar willen werken en de handen uit de mouwen willen steken. Dus daar kan het dan toch niet aan 'DE Amerikaan' liggen. DE Amerikaan bestaat trouwens niet he. 'k zie da ge dus wel de schuld bij ons probeert te leggen. Das natuurlijk het gemakkelijkste he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb ook niet de pretentie van mijzelf een "slimmeke" te noemen dus laat dat maar achterwege, ik noem jou toch ook geen dommerik ? Ik ken niemand die zijn mening vormt aan de hand van een TV show. Ik ken wel veel mensen die een mening vormen nadat ze enerzijds door de media (tv, krant, pers...) uitgebreid geïnformeerd zijn of door het feit dat ze er dagdagelijks midden inzitten. Vraag het eens aan een politieman/vrouw hoe mooi het leven kan zijn snachts in de hoofdstad...
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dit omdat die honden via mensenhand een aantal genen kregen toebedeeld die de oorspronkelijke karaktereigenschappen van verschillende rassen versterken door ze, opzettelijk met dat doel, samen te brengen. Opvoeding is één ding maar aangeboren karaktereigenschappen een ander. Het gebeurt maar heel zelden dat men aangeboren karaktereigenschap gewoon kan uitwissen door opvoeding. Men kan een negatieve karaktereigenschap hoogstens proberen in te tomen en tot normale proporties proberen te herleiden. Honden die speciaal gekweekt werden om te bijten, zullen ook bijten. Op de uitzondering die de regel bevestigt na toch. Je kan een mens die van nature aggressief is aangelegd leren zichzelf in toom te houden. Die mens zal daar echter zijn leven lang meer problemen mee hebben dan een man die deze karaktereigenschap niet bezit.
![]() |
![]() |
#100 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |