![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kan de reactie van bepaalde mensen op BDW wel een beetje begrijpen. De Walen voelen zich bedreigd door hem. Angst leidt tot agressie. Waar ligt dat aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om struiser dan mij te zijn zal hij toch wel van heel goeden huize moeten komen. Ik ben een meter 96 en ik weeg 118 kilo, veel struiser dan mij ga je er niet veel tegenkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Wij worden al jarenlang of zeg maar al heel ons leven afgeperst door de walen.Zij hebben niets te willen,willen ze niet luisteren;splitsen die handel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen de wever en co nu doet is zelfs nog veel te soft;heeft het vb trouwens ook gezegd;het gaat hem slechts om een aantal dingetjes,meer niet en zelfs daar willen de walen al niet aan toegeven. Uiteraard bedoel ik dat als ze niet willen luisteren het verder moet gaan dan dat en de eisen veel groter moeten zijn natuurlijk en niet zoals nu en aagezien ze toch niet luisteren en dat ook niet zullen doen moet de handel sowieso gesplitst worden. Tuurlijk;vlaanderen onafhankelijk.Ik wou dat dat allang was gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Argusx43 : 22 september 2007 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Als de gemiddelde Vlaming zo geen onnozelaar was zou hij dat begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan natuurlijk het hebben over de Belgen, francofonen incluis, die tegen de splitsing zijn, maar dat is volksverlakkerij! Natuurlijk zijn de francofonen tegen de splitsing, ze verliezen er aan, het zou een probleem zijn voor hun profitariaatsstaat. Hun mening hierover is dan ook irrelevant. Net zoals de meeste gevangenen pro voor hun vrijlating zouden zijn: heeft niet veel zin dit te vermelden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Happart.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je niet beter dan wat nazi-woordjes boven halen? :/
'k vind het nog een grappig voorstel.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn wel ergere Franstalige politici dan Happart, vind ik.
(Reynders om er maar één te noemen)
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onlangs las ik nog in Dialoog van HLN: "Waarom stoppen de politici niet met de communautaire discussies en gaan ze de echte problemen aanpakken, zoals de wachtlijsten voor de gehandicaptenzorg." Dit is een bevoegdheid van de gewesten dus hebben de federale onderhandelaars hier weinig over te zeggen. In Dialoog van HLN staan vaak zulke vergissingen/onnozelheden. Zeer lachwekkend maar ook soms frustrerend, die Dialoog. Onlangs stonden er nog een 2 BUB'ers in Dialoog. Bruno Yaminne kwam zijn voorspelbare mening zeggen en 'Ruben Cottenjé de Dauphin; Nationaal Ondervoorzitter B.U.B.' (Niet echt de meest bescheiden persoon die Ruben, kijk ook maar eens op zijn site) kwam zeggen dat die Rudy Aernoudt petitie een idee van de BUB was, en zeker niet van de Optimistenbond! Ze blijkbaar ook niet bang van wat reclame, de BUB |
|
![]() |
![]() |