![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het oude cliché klopt dus van geen kanten meer en ook in Brussel, waar mijn dochter studeert, boert het NL zeker niet achteruit. Bovendien is het misprijzen tegenover le flamand en het NL als sneeuw voor de zon aan het smelten en is er juist een nieuwe basis voor samenwerking. Wegens bewondering voor wat de VL gerealiseerd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijn dat u dit, ongetwijfeld ongewild, beseft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat misprijzen kan je nochtans nog goed genoeg voelen op Franstalige fora en in discussies op de TV.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Cliché: Dat beweer ik ook niet ! Heb je een post waar ik dat beweer ! Leg me geen woorden in de mond! Ik probeer een discussie aan te gaan met jouw, ik verdedig hier geen groep, politieke partij etc. enkel mezelf ! Misprijzen: Dat is jouw mening, waar je absoluut recht op hebt, maar ik deel die niet. Nogmaals ik werk in Brussel en met Franstaligen en ik stel die evolutie niet echt vast. ps Lees jij wel de volledige post? aub.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door straatrue : 3 oktober 2007 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er Walen zijn die Nederlands spreken doet daarbij niet ter zake, ik spreek ook Engels maar ik wil helemaal geen deel van het VK uitmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met een kleine betoging van enkel een handvol Vlamingen, bereik je niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het ABVV verkondigt wel meer het woord van de heersende klasse, dus daar hoef ik mij niks van aan te trekken. Collaboreren met de Belgische staat is alles behalve solidair.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik collaboreer nergens met unizo en voka?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wil je nu ook inhoudelijk reageren aub. ""Belgie is kunstmatig"" dat bewees jii zelf in je eigen post, waarop ik een repliek gaf....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |