![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
(vergelijken op basis van interviews, tijdsduur en frequentie van uitzenden) -de moord door allochtonen in de bus -de moord door een geflipte op allochtonen Hypocriet en selectief nieuws... zeker weten, maar je moet het wel DURVEN ZIEN eh! Doet mij denken aan Libanon, daar was ook zo'n correcte ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=25 Citaat:
Citaat:
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel Laatst gewijzigd door hermanvk : 3 oktober 2007 om 14:59. Reden: typos |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leef maar voort in uw VB-haat-wereldje. Doei!!!! Laatst gewijzigd door sn00py : 3 oktober 2007 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps: bedankt voor het uiten van uw bezorgdheid om mijn algemene gezondheid en innerlijk welzijn, maar ik kan je gerust stellen: ik heb helemaal geen pijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarom zegt men: zot zijn doet geen zeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Vandaag in Gva:
Assisenproces Hans Van Themsche 03/10 'Luna stierf in mijn armen' De getuigenis van Sonja Verbeeck was opmerkelijk. Zij had gezien hoe Van Themsche de 2-jarige Drowart had neergeschoten. Ze probeerde het meisje nog tevergeefs te helpen. "Ze heeft me nog even aangekeken en toen is ze in mijn armen gestorven", zei ze huilend. "Ik probeerde de schotwonde dicht te houden met mijn handen. Ik voelde haar hart nog kloppen en riep om hulp", herinnerde ze zich. Alle getuigen zijn het er over eens. Hans Van Themsche liep met een kordate pas, staarde recht voor zich uit en had een lege blik in de ogen. "Zoals een soldaat stak hij de straat over. Het leek wel een robot. Hij leek op dat ogenblik geen persoon", aldus Ingrid Neujens. Voor Oulematou kwam alle hulp te laat. Volgens buurtbewoonster Anna De Loof had de oppas met haar laatste snik nog geprobeerd om Luna te beschermen. Eerder vandaag kwam Koç aan het woord. Ze overleefde als enige de raid van Van Themsche. De vrouw hield zich kranig en vertelde over wat ze sindsdien beleeft. Koç is een ander mens geworden "Ik durf amper nog buiten komen, ik sluit me op in mijn huis. Ik schrik van de kleinste dingen en herbeleef voortdurend wat er die dag gebeurd is." De Turkse vrouw heeft Hans Van Themsche zelf niet gezien. Ze voelde iets in haar lichaam, dacht aan een gasontploffing en liet haar boek vallen. Nadien werd ze door de ambulance weggebracht. Koç dacht niet aan een moordpartij. Ze achtte dat onvoorstelbaar in Vlaanderen. Ze begrijpt nog steeds niet waarom ze werd neergeschoten. "Ik begrijp niet dat hoe je mensen kunt beoordelen die je niet eens kent", zei ze. "Maar ik haat hem niet, waarom zou ik?" Aan de verontschuldigingen van Van Themsche hecht ze weinig belang. Die waren niet gemeend, vond ze. Van Themsche zelf zat weggedoken. Hij huilde met schokjes. Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Morgen het vervolg, niet vergeten hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sterk openingsartikel trouwens!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, je hebt nog altijd niet duidelijk gemaakt waarom je het nodig vond om te liegen in je artikel. De rest van je betoog komt dan toch niet zo geloofwaardig meer over, dat weet je toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij die mij willen beledigen, kunnen het niet en zij die mij kunnen beledigen, doen het niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wist niet dat ge filosoof waart Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontoerekeningsvatbaar dan zeker ??? Op't moment van de feiten toch ... Moet hij dan wel op een assisenproces verschijnen ???
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is wel meer dat je over mij niet weet, beste.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk nest is zwarter?
Dat van ons inclusief het VB of dat van de moslim waar het in hun koran ergens geschreven staat dat alle anderen die geen moslim zijn zich moeten onderwerpen aan hun. Enfin iets dergelijks. En daar bidden ze 5 keer daags voor. Dus het moet er diep inzitten en de wens verhoort te worden nog dieper. Hoeveel moslims hebben al niet een bom rond hun buik gehangen om niet gelovigen op te blazen, al prevelend en biddend naar Allah? Zijn en waren dat ook geen HVtemsen op hun eigen manier? En er zullen er nog zeer veel komen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 oktober 2007 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan 40% van alle wapens worden verkocht aan de moslims overal ter wereld.
Wat denken ze hier, dat ze naar kleiduiven schieten?
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Ik had het over de appelen en jij begint over de peren. Wat is je probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps: een vraagje: zie jij al een zwarte Vlaming zoals bv de Sint-Niklase schepen Wouter Van Bellingen senator worden voor het Vlaams Belang of parlementslid elders in de besturen? Theoretisch zou dat moeten kunnen, tenzij racisme zich niet enkel tot taal of cultuur zou beperken bij het VB maar wel degelijk ethnisch, op het uiterlijk dus, is gebaseerd. Wat denk je? Graag een eerlijk antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |