![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hekel je hier eigenlijk in deze post? Degene die de toiletten verkoopt? Degene die ze koopt? Hoeveel werkuren, materiaal en winst hierop worden gemaakt: geen idee. Jij? Het enige dat ik met zekerheid kan zeggen inzake deze post van je is dat het nogmaals bevestigt dat het Belgisch regime, dat belastingsgeld - geld afgenomen van burgers - uitgeeft dit onbeschaamd aanwendt voor eigen luxe, en dat terwijl de 'prestaties' van het regime hoegenaamd geen luxe verdienen, veeleer een afzetting en vervanging door mensen die de goede werking van de samenleving vooropzetten, en niet dat van zichzelf en hun met belastingsgeld gespijsde belangengroepen-minderheden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 12 oktober 2007 om 04:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik het enkel met wat ik krijg als invalide moet doen, wel dan kom ik niet toe om enkel de verzorging en huishoudelijke hulp te betalen. Trouwens, over krijgen om thuis te zitten gesproken. Ik weet niet of iemand van jullie een huishoudelijke hulp met dienstencheques heeft of zo werkt, Maar de kostprijs daarvoor aan de staat is dus een pak meer dan iemand als samenwoonde thuis te laten doppen. Een samenwoonde moeder krijg 400€ per maand dop, als ze voltijdsgewerkt heeft, maar een dienstencheque kost de staat 6€ per uur. 30 uur per week, 4 weken per maand = 120 uur per maand maal 6 € = 720€ per maand plus de kosten van het uitgeven en uitbetalen van die cheques en daar moeten de kosten voor de kantoren die deze mensen werken sturen ook nog eens bij. Men andere woorden, 1 deeltijdse dienstencheque werkster kost ons een meer dan 2 voltijdse samenwonende doppende moeders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik hekel in die post, wel daar heb ik een andere draad voor gestart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel gezien het inkomen uit belastingen zo super belast wordt, is het miscchien logisch dat het geld voorgesteld wordt als een inkomen waar het minst belast wordt... Dus ja het terreurbewind van de vakbonden die weigeren de sociale lasten + belastingen = een aanslag van 70% van uw inkomen om te bouwen naar een fiscaal vriendelijker systeem... creeert dan zo'n gevolgen. Dus vind ik wel dat je hier de verkeerde conclusies trekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt nog mee. 'k betaal 60% belastingen per uur dat ik werk. ^^
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||||