![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Danku Europees landbouwbeleid. In koor!
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is dat allemaal de fout van de Amerikanen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen, die volgen ook maar de bevelen van JeWeetWelWie op.
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Kan mij daar echt niet over opwinden.
Wat ik zie dat is dat er veel van die zogenaamde armen veel te vet zijn. En altijd met die gsm aan hun oor lopen. Op Nike-sloefkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() er zijn ook armen die hun kledij gaan halen in centra die de afdankers van de kringloopwinkels gratis uitdelen in paketten van vijf stuks in een bepaalde maat. En die niet alleen geen gsm hebben, maar ook geen vaste telefoon, geen televisie, geen luxe-artikelen. En er zijn er ook die mager ongezond zijn, of die een normaal figuur hebben, maar die moest je hun bloed laten analyseren vanalles tekort hebben omdat ze t met gekregen voedsel moeten doen waar niet alle voedingsstoffen inzitten. Dat zo mensen die soms met 10euro per week moeten toekomen of minder ineens een halve euro per pak kaas meer moeten geven zonder dat ze een halve euro meer te spenderen krijgen, daar kan ik mij echt wel over opwinden. Laatst gewijzigd door De Lange Wapper : 11 oktober 2007 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
kaas is gewoon altijd al duurder geweest |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ga nu eventjes een pizza van nr1 in m' botten slaan, Mmmmm...
![]()
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kaas duurder , basisprodukt ook hé ..
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 11 oktober 2007 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Burger
|
![]() de melkprijzen gaan idd ook omhoog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Heps is nog goedkoper...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte schande is het,brood,melk,vlees,groenten,huishuren,alles is ongelooflijk opgeslagen,vele nieuwe armen zijn nu in de maak
![]() Ik moet hier gewoon van kotsen,ik roep de mensen dan ook op om massaal op Vlaams Belang te kiezen om ons protest zo duidelijk te maken ![]()
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() echt het bèste wat ge kunt doen als arme. misschien komt ge dan wel te weten hoe dom, lui, of beide* ge als arme zijt. *dixit h. h. hoppe, hooggerespecteerd gastspreker bij het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() zei hoppe dat echt?
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wees maar niet te lui om het op te zoeken zou ik zoal zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij N°1 producten zie je vaak de toevoeging van antioxidanten. Dat is heel leuk, maar waarom precies moeten die stoffen daar worden bijgevoegd vraag ik me dan af? Producten van de LIDL vertrouw ik doorgaans niet, ik kan niet zeggen waarom. Enfin, ik weet het niet hoor. En ik weet ook niet of er redenen zijn om aan te nemen dat merkproducten gezonder zijn. Met groenten en fruit vind ik het trouwens heel vervelend. Is het allemaal ongeveer gelijk of zijn er groenten en fruit die zo bewerkt zijn dat het beter is ze niet te eten. (Ik denk dat laatste van wel. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat kan dat het duveltje schelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De schoonste tomaten gaan naar de gb, smatch, spar en de delhaize. De ook nog schone tomaten gaan naar de colruyt. De nog eetbare maar iets minder mooi van uitzicht-tomaten gaan naar de aldi/liddl en dergelijke. Als ik een prei van de aldi vergelijk met een prei van de colruyt, dan moet ik aan de prei van de aldi meer kuisen en dus weggooien. Bij het vlees zie je toch ook iets opmerkelijks. Vlees in de aldi is merkbaar goedkoper. Echter wanneer ik thuis mijn vier goed uitziende kalkoenfilets in mijn pan leg, en deze bak, dan heb ik na enkele minuten vier kalkoenfilets die maar de helft zo groot meer zijn en veel water in mijn pan. Dat vlees wordt opgespoten met water om meer volume en gewicht te krijgen. Ik vraag mij dus af, als je etenswaren zoals vlees en fruit/groenten koopt in de aldi, of je dan wel werkelijk goedkoper af bent als ik de colruyt, in acht genomen dat je meer moet weggooien en dat er van je vlees maar de helft overblijft. De kalkoenfilets zijn niet dubbel zo duur in de colruyt en dus kan men stellen dat de kalkoenfilets in de colruyt eigenlijk goedkoper zijn dan die van de aldi, als je het 'uitgelekt' gewicht in acht neemt ![]() |
|
![]() |
![]() |