![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Soems wel en soems oek ni
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat de naam "filosoof" niet goed bij hem past. "Kluchtzanger " zou beter zijn, als ik afga op de inhoud van zijn postings...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oeps... daar mogen de vrouwen amper of niet naar school...probleem! Maar als ze daar doodvallen met bosjes is dit geen probleem. Het is alleen een nationale ramp als er één van die gasten hier het leven verliest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ze zoeken het zelf e. ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Een sectarisch geloof mag de gezondheid van een ander niet schaden. Vrijheid van geloof ja, maar geen vrijheid van geloof opdrukken op anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die zijn al even gek als de rest in hun medische en andere opvattingen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens dame met sjaal... mocht het hoogst een moslimdokter zijn !
zie wel dat omgekeerd racisme niet bestaat !! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() inderdaad, zoveel is zeker
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() opzouten die boel of op sterk water in de musea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet een arts dan met een jehova getuigen die bloed weigert?
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 oktober 2007 om 14:06. Reden: taalfout |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() Oorverdovende stilte van die kant!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat me toch opvalt in dat verhaal en me als vrouw een beetje ergert : de vrouw was toch patiënt en niet de man. Dus de vrouw had beslissingsrecht, waarom heeft men de man proberen te overhalen ? Gewoon langs de kant zetten en aan de vrouw het beslissingsrecht geven en eventueel vragen of zij al dan niet onder verdoving een keizersnede wou ondergaan, papieren laten ondertekenen desnoods als zij kiest voor een keizersnede zonder verdoving. En om die man opzij te zetten : desnoods de politie inschakelen. Maar in elk geval die man was niet de patiënt en had geen enkel beslissingsrecht!
Verder ik hoop dat er een heel serieus prijskaartje zit aan die "wachttijd" en dat "omzwachtelen", uiteraard niet terugbetaalbaar door de ziekenkas : operatiekwartier 2 uur langer bezet dan normaal, twee uur oponthoud van een anethesist en de operatieploeg (en een slachtoffervergoeding voor de ganse familieclan van de anethesit tot in de vierde graad ?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen zijn de voogden over de vrouwen en zij moeten aan de man gehoorzaam zijn of ze krijgen klop. Mevrouw kon gewoon niet tegen de wens van den Heer ingaan of ze werd afgetroefd tegen dat ze met haar (liefst) zoon en zeker als ze met haar dochter thuiskwam! Want ZIJ zou zich dan in haren blote gezet hebben voor ne vreemde vent en hem aldus verleid hebben. De moslimvrouw "zelf laten beslissen" brengt totaal geen zoden aan de dijk, desnoods laat ze zich onverdoofd opensnijden (omzwachteld en wel natuurlijk). En ja, als ook maagdenvlieshersteloperaties worden terugbetaald door uw en mijn RSZ bijdragen (onder het nummertje van "psychologische noodzaak!!!!" - zelfs hun gelei-zetpil die net de indruk geeft dat ze "BLOEDEN" na de "eerste" penetratie wordt terugbetaald.) dan lijkt het me best mogelijk dat de extra uren operatiekamer onder net diezelfde psychologische noodzaak zullen geboekt én terugbetaald worden. Maar owee owee als je zelfs mèt semestrieel tandartsbezoek ineen een tand hebt die eruit moét omdat het gaatje onzichtbaar onder het tandvlees zat of omdat de tand nu eenmaal is gebarsten: tandextractie wordt niet terugbetaald hoor: dan had je maar regelmatiger op controle moeten gaan! Je bent nu eenmaal dhimmie of je bent het niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 oktober 2007 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |