![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En als ik naar vandaag kijk, is geloof tegenover de wereld van vadaag helemaal niet geevolueerd.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En dat is het enige waar je een probleem mee hebt?
![]()
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik erger me soms dat men hier meestal de discussie voert over de laag van een object en niet over de kern, soms heb ik het gevoel bij sommigen dat de laag (facade of hoe je dat ook noemt) meer belangerijker is dan de kern ! Of hetnu de christendom zachtaardig was of de islaam ruw overkomt doet er niet toe, het is de boodschap die hier van belang is en niet de facade !
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 november 2007 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |