![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat er genoeg problemen zijn, ontken ik zeker niet. Maar de economische dwang tot aanpassing, leidt tot een vluggere integratie. Nieuwkomers beseffen dat een diploma en kennis van de taal absoluut noodzakelijk zijn om een goede toekomst te hebben en hun kinderen, de 2e generatie, volgen vaak die weg. Bij jullie is die druk er niet. Als men 6 kinderen heeft, dan nog kan men degelijk overleven zonder een poot uit te steken noch te integreren. Laatst gewijzigd door longhorn : 7 november 2007 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een mooie schuldbekentenis Edina! De progressieven zijn inderdaad volledig verantwoordelijk voor het feit dat er nooit een immigratiebeleid gevoerd werd. Het is na decennia druk van het VB, dat ze eindelijk durfden toe te geven dat een rechten-en plichtendiscours en een integratieplicht broodnodig is. Helaas veel te laat : de maatschappij ondervindt dagelijks de schade en overlast waar de rooie Edina's medeverantwoordelijk voor zijn, ook al omdat ze het crimineel gedrag van allochtonen immer gedoogd hebben.(Edina die ging persoonlijk nog een stap verder. Die blijft de Marokkaanse hyena's die Guido Demoor vermoordden nog steeds over hun kopke aaien). Hopelijk stemt het haar tot nadenken als ze met haar rode makkers over het immigratiebeleid aan het filosoferen is. Best is de toekomstige schade te beperken door aan de Snel-Belg-Wet te sleutelen en natuurlijk de verdere import - via gezinshereniging - van overlastbezorgers zo veel mogelijk te beperken. Het heeft toch geen zin om analfabeten te blijven invoeren die voor niets deugen op onze arbeidsmarkt en die na 4 generaties hun kinderen nog in het Arabisch opvoeden euh groot brengen want van opvoeden is er vaak geen sprake. Wat stelt Edina voor om de schade en overlast te beperken waar zij en haar progressieve flierefluiters mede-verantwoordelijk voor zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(een treffend voorbeeld was o.a. Edina's commentaren toen 'verrijkers' de hulpeloze G. De Moor de dood instampten.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wat die rode hogepriesters allemaal uit hunnen hoed toveren om toch maar gelijk te krijgen in hun multicuturelen onzin dat grenst aan het ongeloofelijke.Ze geloven huneigen onzin zoals die gekken geloven in mohamed .Met de paardenbril op en ...niet denken!
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.fok.nl/topic/768628/2/25
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hele gemeenschappen?Toon nu jij mij maar eens aan waar ik zeg dat "alle" allochtonen slecht zouden zijn?lol,ik ben echt benieuwd nu. Door autochtonen;juist,leer lezen,dat is net hetgeen ik ook zeg;de politiekers zijn om te beginnen degene die het grootst in de fout zijn gegaan en dat is begonnen van in de jaren 50-60 al. Men heeft hun woord niet gehouden en zijn zo laks als wat geweest zoals nu nog steeds het geval is trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En ik steek het niet op iets anders maar in deze topic werd gesproken over marokkanen in bijzonder. Voor mij zijn die niet slechter of beter dan iemand anders. En MIJN vrienden zijn niet van dat allooi dat ze de boel moeten vernielen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Dat fabeltje - door Paul Beliën verspreid - werd ondertussen al een keer op dertig ontkracht. Die bewering was gebaseerd op cijfers die niet te vergelijken vallen aangezien de categorieën niet overeenkomen en aangezien in de cijfers van België ook de pogingen tot misdaad worden ingecalculeerd en dat in de VS niet zo is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() @Circe:
Het is niet omdat een criminoloog en antropoloog een boek schrijft dat zijn beweringen in dat boek ook effectief gestoeld zijn op wetenschappelijk onderzoek hé! Dus ik snap niet wat je met je citaten hoopt te bewijzen... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Los daarvan: in de VS zijn er massa's mensen die werken (soms 2 jobs) en toch in extreme armoede leven. Niets om trots op te zijn, me dunkt. Of de integratie van migranten zoveel sneller verloopt in de VS als in Europa, durf ik overigens zeer sterk te betwijfelen. Ik heb niet de indruk dat de grote groep Hispanics bijvoorbeeld zo'n goede maatschappelijke positie heeft in de VS. En degene die wel diploma's halen, zijn doorgaans degenen die in hun land van afkomst ook nal niet tot de lagere sociale klasse behoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al de rest is zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of een beetje soberder, die gewoon zegt: "Ik ben géén Marokkaan, ik ben Belg". Zelfs d�*t heb ik nog nooit gehoord. Wat ik al wél gehoord heb, als ik een Marokkaan tegenspreek, zonder er ongerust uit te zien: "t'es pas Belge, toi?! T'es d'ou?". Want in hun ogen is een Belg een bangerik, iets waar ze zich niet mee willen/kunnen veréénzelvigen, iets om u over te schamen. Zo goed geïntegreerd zijn die mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Het crimineel gedrag van Marokkanen is de schuld van de politiek correcten, die altijd maar vergoeilijkend, verontschuldigend en relativerend optreden tgo deze groep. Zij maken immer dat de Kutmarokkaantjes zich gesterkt weten in hun gedrag.
|
![]() |
![]() |