Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2007, 14:52   #81
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Maar nieuwkomers passen zich wel vlugger aan in de VS door die harde aanpak. Bij jullie is er dop en ocmw voor de vreemde leeghangers, hier niet. Aanpassen, verhongeren of terugkeren, het werkt. En wat betreft de doodstraf, die Marok die onlangs weer eens ontsnapt is, zou toch beter dood zijn? Lijkt me in zijn geval de enige manier om de maatschappij van hem te beschermen.
Wat werkt precies, longhorn? Of ga je nu vertellen dat er in de VS geen criminaliteit is? Dat er geen illegale vreemdelingen zijn? Dat het een goede zaak is dat er mensen verhongeren? Zelfs mensen die werken!!! Sorry, maar de VS is op alle vlakken het voorbeeld van hoe het niet moet.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 14:57   #82
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Inderdaad die passen zich aan in het zwartwerk circuit en zijn nog steeds totaal niet geintegreerd door die harde aanpak.
Het vreemdelingen probleem is zeker niet beter in de VS, het is niet omdat er geen sociaal vangnet is dat het aanzet tot gehoorzaamheid.
Ik denk toch dat 2e generaties hier verder staan wat betreft integratie in vgl. met Noord-Afrikanen in Belgie. Een probleem dat bijlange niet zo groot is met mensen uit bv. Polen.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 15:02   #83
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Wat werkt precies, longhorn? Of ga je nu vertellen dat er in de VS geen criminaliteit is? Dat er geen illegale vreemdelingen zijn? Dat het een goede zaak is dat er mensen verhongeren? Zelfs mensen die werken!!! Sorry, maar de VS is op alle vlakken het voorbeeld van hoe het niet moet.

Dat er genoeg problemen zijn, ontken ik zeker niet. Maar de economische dwang tot aanpassing, leidt tot een vluggere integratie. Nieuwkomers beseffen dat een diploma en kennis van de taal absoluut noodzakelijk zijn om een goede toekomst te hebben en hun kinderen, de 2e generatie, volgen vaak die weg. Bij jullie is die druk er niet. Als men 6 kinderen heeft, dan nog kan men degelijk overleven zonder een poot uit te steken noch te integreren.

Laatst gewijzigd door longhorn : 7 november 2007 om 15:03.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 15:50   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De Nederlandse criminoloog en antropoloog Hans Werdmölder heeft een boek geschreven over “Marokkaanse lieverdjes”. Zijn ondertitel laat minder aan de verbeelding over: “Crimineel en hinderlijk gedrag onder Marokkaanse jongeren (Uitgeverij Balans, 258 blz, 16.50 €)”.

In het eerste deel van zijn boek maakt hij een inventaris van wat die jongelui zoal allemaal uitspoken en het is één lange litanie van op zijn best grove incidenten en op zijn slechts regelrechte schurkenstreken. Zijn cijfers liegen er niet om. De criminaliteit bij Marokkaanse jongeren is zes maal groter dan bij Nederlandse leeftijdgenoten. In de grote steden loopt het helemaal uit de klauw. In Amsterdam is 70 (jawel, zeventig) percent van de Marokkaanse heertjes bij de politie bekend. Dat moet dus de bekende “piepkleine minderheid zijn die het voor de grote en brave meerderheid verpest”, zoals de media en de meeste politici ons altijd voorliegen.

Bij de Nederlandse Marokkanen zijn er in de leeftijdsgroep 15-29 jaar acht keer meer schizofrene stoornissen bij Marokkanen dan bij Nederlanders. Typerend voor de Marokkaanse lieverdjes is het verschijnsel dat zij volgens de auteur bij betrapping “geen enkele vorm van wroeging of spijt” tonen. Een collega-psychiater die zich lang met hen heeft beziggehouden formuleert het als volgt “schaamtevol en gewetenloos”. De criminelen zijn beschaamd omdat zij betrapt zijn en hun criminele vrienden hen uitlachen en ze zijn “gewetenloos” tegenover de Nederlandse slachtoffers.

(....)

Antiblank racisme

Werdmölder heeft naar de islam gekeken als oorzaak van de Marokkaanse criminaliteit. Die ideologie speelt zeker een rol om deze losers een meerderwaardigheidscomplex te geven dat haaks staat op hun miserabele zelf veroorzaakte marginaliteit, maar die ideologie weegt bij Werdmölder minder zwaar dan een andere reden: bot racisme. Hij citeert een vrouwelijke collega van Marokkaanse origine die hij – en dat is typisch – niet bij haar echte naam durft noemen.
Deze “Jamina” zegt dat een goed deel van de Marokkaanse criminaliteit kan verklaard worden door anti-blank racisme. Daarmee wordt de bal in het kamp van de echte racisten gelegd en dat zijn niet een paar moegetergde bejaarden of wat onnozele moppentappers maar gewelddadige Marokkaanse schurken. Ook in Vlaanderen hebben de “nuttige idioten” van de pseudo-linkse partijen benevens een afschuwelijke instelling zoals het CGKR van De Witte met hun jarenlange desinformatie aan Marokkaanse neonazi’s het voorwendsel voor hun misdrijven gegeven. De onschuldige slachtoffers zijn namelijk “de racisten” en die mogen dus aangerand, beroofd en desnoods vermoord worden want dat zijn geen misdaden meer maar “verzetsdaden”. En “Jamina” vertelt dat een deel van de oudere generatie Marokkanen die de jonge criminelen met hun buit van kledij, ipods en gsm’s ziet verschijnen, natuurlijk dat gemakkelijke discours overneemt; juist zoals Vlaamse moordenaars altijd een ellendige jeugd hebben en ook onschuldig zijn.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 17:10   #85
Banneling

Standaard

Citaat:
De meesten hier willen blijkbaar helemaal niet begrijpen wat de onderzoeker zegt. Nochtans is wat hij zegt niet meer dan een vanzelfsprekendheid. Het crimineel gedrag van sommige Marokkanen heeft niets met de Marokkaanse cultuur te maken (en de problemen zijn overigens natuurlijk helemaal niet beperkt tot Marokkanen). Of geloven mensen nu werkelijk dat het in Marokko volloopt met criminelen of dat alle criminele Marokkanen naar hier komen ofzo? Het is nogal logisch dat hun crimineel gedrag te maken heeft met hun situatie hier en dat daar niet één oorzaak voor is. De onderzoeker zegt overigens nergens dat autochtonen dé verantwoordelijken zijn voor hun crimineel gedrag, maar wel mee verantwoordelijk zijn voor de situatie waarin ze zich bevinden. Eigenlijk zegt hij dus gewoon wat al lang geweten was.
Eigenlijk zijn de linkse, progressieve Edina's van Europa dus mede-verantwoordelijk voor de hoge criminaliteit van het Marokkaans racaille.
Wat een mooie schuldbekentenis Edina!

De progressieven zijn inderdaad volledig verantwoordelijk voor het feit dat er nooit een immigratiebeleid gevoerd werd. Het is na decennia druk van het VB, dat ze eindelijk durfden toe te geven dat een rechten-en plichtendiscours en een integratieplicht broodnodig is.
Helaas veel te laat : de maatschappij ondervindt dagelijks de schade en overlast waar de rooie Edina's medeverantwoordelijk voor zijn, ook al omdat ze het crimineel gedrag van allochtonen immer gedoogd hebben.(Edina die ging persoonlijk nog een stap verder. Die blijft de Marokkaanse hyena's die Guido Demoor vermoordden nog steeds over hun kopke aaien).

Hopelijk stemt het haar tot nadenken als ze met haar rode makkers over het immigratiebeleid aan het filosoferen is. Best is de toekomstige schade te beperken door aan de Snel-Belg-Wet te sleutelen en natuurlijk de verdere import - via gezinshereniging - van overlastbezorgers zo veel mogelijk te beperken. Het heeft toch geen zin om analfabeten te blijven invoeren die voor niets deugen op onze arbeidsmarkt en die na 4 generaties hun kinderen nog in het Arabisch opvoeden euh groot brengen want van opvoeden is er vaak geen sprake.

Wat stelt Edina voor om de schade en overlast te beperken waar zij en haar progressieve flierefluiters mede-verantwoordelijk voor zijn?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 17:34   #86
Banneling

Standaard

Citaat:
De Nederlandse criminoloog en antropoloog Hans Werdmölder heeft een boek geschreven over “Marokkaanse lieverdjes”. Zijn ondertitel laat minder aan de verbeelding over: “Crimineel en hinderlijk gedrag onder Marokkaanse jongeren (Uitgeverij Balans, 258 blz, 16.50 €)”.

In het eerste deel van zijn boek maakt hij een inventaris van wat die jongelui zoal allemaal uitspoken en het is één lange litanie van op zijn best grove incidenten en op zijn slechts regelrechte schurkenstreken. Zijn cijfers liegen er niet om. De criminaliteit bij Marokkaanse jongeren is zes maal groter dan bij Nederlandse leeftijdgenoten. In de grote steden loopt het helemaal uit de klauw. In Amsterdam is 70 (jawel, zeventig) percent van de Marokkaanse heertjes bij de politie bekend. Dat moet dus de bekende “piepkleine minderheid zijn die het voor de grote en brave meerderheid verpest”, zoals de media en de meeste politici ons altijd voorliegen.

Bij de Nederlandse Marokkanen zijn er in de leeftijdsgroep 15-29 jaar acht keer meer schizofrene stoornissen bij Marokkanen dan bij Nederlanders. Typerend voor de Marokkaanse lieverdjes is het verschijnsel dat zij volgens de auteur bij betrapping “geen enkele vorm van wroeging of spijt” tonen. Een collega-psychiater die zich lang met hen heeft beziggehouden formuleert het als volgt “schaamtevol en gewetenloos”. De criminelen zijn beschaamd omdat zij betrapt zijn en hun criminele vrienden hen uitlachen en ze zijn “gewetenloos” tegenover de Nederlandse slachtoffers.

(....)

Antiblank racisme

Werdmölder heeft naar de islam gekeken als oorzaak van de Marokkaanse criminaliteit. Die ideologie speelt zeker een rol om deze losers een meerderwaardigheidscomplex te geven dat haaks staat op hun miserabele zelf veroorzaakte marginaliteit, maar die ideologie weegt bij Werdmölder minder zwaar dan een andere reden: bot racisme. Hij citeert een vrouwelijke collega van Marokkaanse origine die hij – en dat is typisch – niet bij haar echte naam durft noemen.
Deze “Jamina” zegt dat een goed deel van de Marokkaanse criminaliteit kan verklaard worden door anti-blank racisme. Daarmee wordt de bal in het kamp van de echte racisten gelegd en dat zijn niet een paar moegetergde bejaarden of wat onnozele moppentappers maar gewelddadige Marokkaanse schurken. Ook in Vlaanderen hebben de “nuttige idioten” van de pseudo-linkse partijen benevens een afschuwelijke instelling zoals het CGKR van De Witte met hun jarenlange desinformatie aan Marokkaanse neonazi’s het voorwendsel voor hun misdrijven gegeven. De onschuldige slachtoffers zijn namelijk “de racisten” en die mogen dus aangerand, beroofd en desnoods vermoord worden want dat zijn geen misdaden meer maar “verzetsdaden”. En “Jamina” vertelt dat een deel van de oudere generatie Marokkanen die de jonge criminelen met hun buit van kledij, ipods en gsm’s ziet verschijnen, natuurlijk dat gemakkelijke discours overneemt; juist zoals Vlaamse moordenaars altijd een ellendige jeugd hebben en ook onschuldig zijn.
Precies wat ik zei. De Edina's en andere nuttige linkse idioten zijn medeverantwoordelijk voor de hoge criminaliteitsgraad bij Marokkaanse migranten. Ze hebben hen inderdaad jarenlang met hun desinformatie het voorwendsel voor hun misdrijven aangereikt.
(een treffend voorbeeld was o.a. Edina's commentaren toen 'verrijkers' de hulpeloze G. De Moor de dood instampten.)
Oud 7 november 2007, 17:52   #87
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

wat die rode hogepriesters allemaal uit hunnen hoed toveren om toch maar gelijk te krijgen in hun multicuturelen onzin dat grenst aan het ongeloofelijke.Ze geloven huneigen onzin zoals die gekken geloven in mohamed .Met de paardenbril op en ...niet denken!
Oud 7 november 2007, 19:07   #88
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je weet toch wel dat vb. de criminaliteit in Brussel stukken HOGER ligt dan die in New York - gezien per aantal inwoners .

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 21:56   #89
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Je weet toch wel dat vb. de criminaliteit in Brussel stukken HOGER ligt dan die in New York - gezien per aantal inwoners .
Washington, kleiner dan Brussel, heeft veel vaker te maken met moord dan welke stad ook in de Benelux.
http://forum.fok.nl/topic/768628/2/25
Oud 7 november 2007, 22:34   #90
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrilord Bekijk bericht
wat die rode hogepriesters allemaal uit hunnen hoed toveren om toch maar gelijk te krijgen in hun multicuturelen onzin dat grenst aan het ongeloofelijke.Ze geloven huneigen onzin zoals die gekken geloven in mohamed .Met de paardenbril op en ...niet denken!
De gelijkenis is inderdaad treffend.
Oud 7 november 2007, 23:37   #91
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
U mag mij pakken op mijn woorden maar het lukt u niet he.
Ik zeg namelijk niet dat er geen problemen zijn, ik zeg dat de schuld niet ENKEL bij hun ligt en zeker niet bij de hele gemeenschap ervan.
Als u dat zelf niet kan relativeren is dat eerder een probleem voor u en heeft dit weinig met mij te maken.
Zei ik dat allochtonen niet inbreken? Waar gelieve mij dan te quoten. Maar weer tevergeefs probeert u de waarheid te verdraaien. De topic gaat over marokkanen en ik kan niet aanvaarden dat hele gemeemschappen hier door de modder worden gesleurd vanwege enkelingen.
De getto's zoals in frankrijk bvb zijn wel degelek de schuld van een slecht beleid dat doorgaans toch door de autochtonen wordt bepaald.
Maar tja u bent kwaad en barst van woede omdat u goed weet dat het enkelingen zijn maar het u beter uitkomt om ganse groepen te beschuldigen.

Ahja als u dan toch geen bleiter bent kan u ook proberen te converseren zonder mij uit te schelden.
Relativeren;dat kan jij als de beste zeker als uw vrienden telkens opnieuw erbij zijn en de boel hier kapot maken.Zoveel mogelijk het vlug op wat anders gaan steken niewaar,vlug minimaliseren.
Hele gemeenschappen?Toon nu jij mij maar eens aan waar ik zeg dat "alle" allochtonen slecht zouden zijn?lol,ik ben echt benieuwd nu.

Door autochtonen;juist,leer lezen,dat is net hetgeen ik ook zeg;de politiekers zijn om te beginnen degene die het grootst in de fout zijn gegaan en dat is begonnen van in de jaren 50-60 al.
Men heeft hun woord niet gehouden en zijn zo laks als wat geweest zoals nu nog steeds het geval is trouwens.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2007, 09:36   #92
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Relativeren;dat kan jij als de beste zeker als uw vrienden telkens opnieuw erbij zijn en de boel hier kapot maken.Zoveel mogelijk het vlug op wat anders gaan steken niewaar,vlug minimaliseren.
Hele gemeenschappen?Toon nu jij mij maar eens aan waar ik zeg dat "alle" allochtonen slecht zouden zijn?lol,ik ben echt benieuwd nu.

Door autochtonen;juist,leer lezen,dat is net hetgeen ik ook zeg;de politiekers zijn om te beginnen degene die het grootst in de fout zijn gegaan en dat is begonnen van in de jaren 50-60 al.
Men heeft hun woord niet gehouden en zijn zo laks als wat geweest zoals nu nog steeds het geval is trouwens.
IK heb ook niet in mijn post gezegd dat JIJ dat expliciet zo zegt
En ik steek het niet op iets anders maar in deze topic werd gesproken over marokkanen in bijzonder.
Voor mij zijn die niet slechter of beter dan iemand anders. En MIJN vrienden zijn niet van dat allooi dat ze de boel moeten vernielen.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2007, 10:40   #93
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dat fabeltje - door Paul Beliën verspreid - werd ondertussen al een keer op dertig ontkracht. Die bewering was gebaseerd op cijfers die niet te vergelijken vallen aangezien de categorieën niet overeenkomen en aangezien in de cijfers van België ook de pogingen tot misdaad worden ingecalculeerd en dat in de VS niet zo is.
Oud 8 november 2007, 10:48   #94
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

@Circe:

Het is niet omdat een criminoloog en antropoloog een boek schrijft dat zijn beweringen in dat boek ook effectief gestoeld zijn op wetenschappelijk onderzoek hé! Dus ik snap niet wat je met je citaten hoopt te bewijzen...

Citaat:
Deze “Jamina” zegt dat een goed deel van de Marokkaanse criminaliteit kan verklaard worden door anti-blank racisme. Daarmee wordt de bal in het kamp van de echte racisten gelegd en dat zijn niet een paar moegetergde bejaarden of wat onnozele moppentappers maar gewelddadige Marokkaanse schurken.
Niemand maar dan ook niemand ontkent dat er bij Marokkanen, net zoals bij alle bevolkingsgroepen racisten zitten, beste Circe. Waar het om gaat is dat di niet dé oorzaak is van alle criminaliteit bij Marokkanen, en dat dit ook niet enkel voor Marokkanen geldt. Je wil echt niet snappen waar het om draait hé? Het punt is dat er geen verband is tussen nationaliteit of afkomst en criminaliteit. Maar ik vrees dat het allemaal wat te moeilijk is voor jou.
Oud 8 november 2007, 10:54   #95
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Dat er genoeg problemen zijn, ontken ik zeker niet. Maar de economische dwang tot aanpassing, leidt tot een vluggere integratie. Nieuwkomers beseffen dat een diploma en kennis van de taal absoluut noodzakelijk zijn om een goede toekomst te hebben en hun kinderen, de 2e generatie, volgen vaak die weg. Bij jullie is die druk er niet. Als men 6 kinderen heeft, dan nog kan men degelijk overleven zonder een poot uit te steken noch te integreren.
Denk je nu echt dat een gezin met 6 kinderen waarvan geen van beide ouders werken hier in België een luxeleventje kunnen leiden? Ik vrees dat je dan heel slecht ingelicht bent.

Los daarvan: in de VS zijn er massa's mensen die werken (soms 2 jobs) en toch in extreme armoede leven. Niets om trots op te zijn, me dunkt.

Of de integratie van migranten zoveel sneller verloopt in de VS als in Europa, durf ik overigens zeer sterk te betwijfelen. Ik heb niet de indruk dat de grote groep Hispanics bijvoorbeeld zo'n goede maatschappelijke positie heeft in de VS. En degene die wel diploma's halen, zijn doorgaans degenen die in hun land van afkomst ook nal niet tot de lagere sociale klasse behoorden.
Oud 8 november 2007, 15:16   #96
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
We zouden ook natuurlijk de stellingen van een niet tolerante partij serieus kunnen nemen hé.
Ik neem dit serieus ipv een goedkope populist die denkt dat de schuld enkel bij de buitenlanders ligt.
Maar u hebt dan ook zeer , op z'n minst gezegd, "speciale" ideeën Niet dat ik daar iets tegen heb, maar niet zo lang geleden zou u in een krankzinniggengesticht geëindigd zijn, aan een muur geketend. ofwel terecht gesteld wegens "land-en volksverraad"...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2007, 15:17   #97
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Hier wordt de schuld dus min of meer afgewenteld op de houding van de autochtoon tov de Marokkaan. Dat vind ik een trap in de rug van al die mensen die dagelijks worden geconfronteerd met het geweld van deze groep.
Schurken zijn schurken, Marokkaan of niet. Geen discriminatie, de bak in , net als de rest.
Al de rest is zever.
Oud 8 november 2007, 15:21   #98
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp willen vele autochtonen dat immigranten en/of hun hier geboren nakomelingen zich Belg (of Nederlander) zouden voelen.
We hebben dat gesprek thuis ook gehad. Ga ik mijn man ooit als Belg kunnen zien? Ook al zou hij onze nationaliteit hebben.
Ik ben eerlijk, nee.
Als jullie iemand zien met een Noord-Afrikaans, Arabisch uiterlijk, zien jullie dan een Arabier of gaan jullie er van uit dat het wel eens een Belg kan zijn?
Ik niet.
Ik zie dan een arabier/noordafrikaan, mogelijk met Belgische papieren.Mogelijk zelfs met VALSE Belgische papieren. Alhoewel zogezegd échte papieren tegenwoordig , in mijn ogen, nog net evenveel waarde hebben als valse, gezien dat elke vreemdeling die er achter vraagt, ze toegesmeten krijgt, en zichzelf "Belg" kan noemen.
Oud 8 november 2007, 15:29   #99
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Omdat ze dat etiket opgekleefd krijgen, omdat een aantal Nederlandse aborigenes hen gewoon niet wil aanvaarden.
ik moet de eerste Marokkaan nog meemaken, die met een Belgische vlag zwaait, en" leve België, ik ben een Belg" roept, daarbij zijn 2de paspoort, dat Marokkaans, met veel theater verscheurt.
Of een beetje soberder, die gewoon zegt: "Ik ben géén Marokkaan, ik ben Belg". Zelfs d�*t heb ik nog nooit gehoord. Wat ik al wél gehoord heb, als ik een Marokkaan tegenspreek, zonder er ongerust uit te zien: "t'es pas Belge, toi?! T'es d'ou?". Want in hun ogen is een Belg een bangerik, iets waar ze zich niet mee willen/kunnen veréénzelvigen, iets om u over te schamen. Zo goed geïntegreerd zijn die mannen.
Oud 8 november 2007, 15:46   #100
sn00py
Banneling

Standaard

Het crimineel gedrag van Marokkanen is de schuld van de politiek correcten, die altijd maar vergoeilijkend, verontschuldigend en relativerend optreden tgo deze groep. Zij maken immer dat de Kutmarokkaantjes zich gesterkt weten in hun gedrag.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be