![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Debunking the Newest – and Oldest – Jewish Conspiracy:
A Reply to the Mearsheimer-Walt “Working Paper” by Alan Dershowitz Abstract The working paper by Academic Dean and Professor Stephen Walt and Professor John Mearsheimer presents a conspiratorial view of history in which the Israel Lobby has a “stranglehold” on American foreign policy, the American media, think tanks and academia. In his response, Professor Alan Dershowitz demonstrates that the paper contains three types of major errors: quotations are wrenched out of context, important facts are misstated or omitted; and embarrassingly weak logic is employed. One of the authors of this paper has acknowledged that “none of the evidence represents original documentation or is derived from independent interviews.” In light of the paper’s errors, and its admitted lack of originality, Dershowitz asks why these professors would have chosen to publish a paper that does not meet their usual scholarly standards, especially given the risk – that should have been obvious to “realists” - that recycling these charges under their imprimatur of prominent authors would be featured, as they have been, on extremist websites. Dershowitz questions the authors claims that people who support Israel do not want “an open debate on issues involving Israel.” He renews his challenge to debate the issues. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Die soldaten op de foto groeten gewoon een officier. Dat heeft niks te maken met de Hitlergroet. Ik denk dat jij ze niet helemaal op een rijtje hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu verdraait u de zaken door wat ik heb gezegd uit de context te halen. Ik heb gezegd dat volgens het VN partitieplan iedereen mocht blijven waar hij zat. Echter het 1948-conflict heeft ertoe geleid dat er er aan bijde kanten volksverhuizingen zijn geweest. Maar dat is in een oorlog ook niet te vermijden.
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens: Ik denk dat je nogal licht over die 'volksverhuizing' gaat: Bij de Palestijnse vluchtelingenstroom zijn honderden dorpen volledig met de grond gelijk gemaakt. Dat is toch duidelijk meer dan vluchtelingenstromen in 'gewone' oorlogen. Niet? Verder was het idee van etnische zuivering al bespreekbaar in zionistische kringen lang vóór 1948. Er was in 1948 dus duidelijk méér aan de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat komt omdat in Israël 45% van de bevolking Arabisch was. Bron:http://en.wikipedia.org/wiki/1947_UN_Partition_Plan#The division Dat zou niet houdbaar zijn geweest met een pro-Palestijnse Arabische bevolking. De Arabieren hadden de luxe dat 99% van de grond die werd opgedeelt foor het partitieplan bevolkt was door Arabieren. Door het verklaren van de oorlog aan Israël heeft de Arabische wereld de Joden dus geen kans gegeven om het iets anders te doen. Een staat die zo heterogeen was en voor een groot deel bevolkt door een vijandig volk heeft de Israëlis tot maar 1 conclusie geleidt. De Arabieren moesten eruit. U kunt niet verwachten dat een oorlog 100% volgens de regels word gespeelt, vooral niet als je bedreigt word in je bestaan.
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer "toevallig" met gestrekte rechte arm. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Over liegen en leugens gesproken, je zou eens moeten weten hoe jij reeds belogen bent geweest, jouw ganse wereldbeeld bestaat uit leugens. ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik slik gewoon niet jullie imbeciele New World Order sprookjes ingegeven door jullie Belzieke extreem-linkse pers met hun onverholen antisemitisme en Amerikanenhaat. Op dat vlak gebruikt een Nederlander toch meer zijn verstand dit in tegenstelling tot een Belg. Mazzel... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() Allemaal Excuustruusverhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Hadden we een ander reactie verwacht? Arme zielen
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel mij eens, vanwaar komt die groet met het pishandje tegen het hoofd. Enig idee? En vertel mij ook eens, vanwaar komt de "hitlergroet"? Vertel mij ook eens waarom iedereen op zn westers een officier zou moeten groeten, is onze invloed dan zo belangrijk dat iedereen ons moet na-apen? Je beseft toch dat je jezelf hier weer eens mateloos belachelijk maakt met je hollandse attitude, he. Grappig. Woon jij toevallig boven de moerdijk? ![]() Laatst gewijzigd door KrisKras : 4 december 2007 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je probeert gewoon het gedrag van je islamitische "uitverkorenen" te vergoeilijken. En je valt daarbij weeral eens door de mand.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
man, wat voor onzin kraam je toch wel niet allemaal uit? Kun je ook eens proberen op mijn vraag te antwoorden ipv hier bandbreedte te verspillen met je rond de pot gedraai? Laatst gewijzigd door KrisKras : 8 december 2007 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() De enige die zich belachelijk maakt door door de mand te vallen is de dwaas die op alles gaat roepen dat het een doorzichtig teken van zwakte is van de tegenstander. Als je er mee lacht, wordt het vanzelf belachelijk? Niet dus. Ik verwachte meer van politics.be gebruikers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
edit: trouwens, als je wil weten waar de echte nazi's zitten op dit moment, dan raad ik je aan "operation: paperclip" eens te onderzoeken. Veel plezier ermee. Laatst gewijzigd door KrisKras : 9 december 2007 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Wat zou het ideale scenario zijn? Dat de Palestijnen zelfbeschikking krijgen in Gaza en de Westbank met Oost-Jerusalem als hoofdstad en met de garanties dat de Joden steeds onbeperkt toegang krijgen tot hun heiligdommen?
Zou de Hamas-strekking dan overgaan tot het erkennen van het bestaansrecht van de staat Israël? |
![]() |
![]() |