![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brokken bedoel ik, natuurlijk.
12 miljard kan je immers moeilijk een hondenbrok noemen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 november 2007 om 14:19. |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is je gegund, hoor Robert.
Alleen zie ik nog altijd niet wat ik op mijn dak moet gaan doen. Jij doet immers ook niets om mijn antenne weer op gang te helpen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 november 2007 om 14:19. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar kunt ge vaststellen dat de overkant al uit de loopgraven aan het komen is en zoete broodjes probeert te bakken. Het moet dus zijn dat er al iets essentieels gebeurd is.
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees toch ook dat ik een andere ontvangst op mijn tv heb, hoor. Ik heb nog niet veel zoete broodjes gezien.
|
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge klinkt jaloers, Jazeker.
Geen zorgen, straks zijn er zoveel dat ik er gerust een paar wil delen. Ook met degenen die er eigenlijk niet moeten van weten. |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zei echter dit: Citaat:
dat er zelfs maar aanstalten gemaakt wordt om de hondenbrokken die naar de overkant gegooid worden te verminderen. Nochtans heeft Leterme ooit beweerd dat de transfers geen tien jaar meer konden doorgaan. Maar dat was toen hij minister-preident was voor de Vlaamse regering. Sinds hij aast op het Belgisch premierschap heeft mijn antenne daar nog niet één woord over opgevangen. Ofwel scheelt er dus echt iets aan mijn antenne, ofwel aan die van jou.
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Een misverstand. Met de 'brokken' in de allegorie bedoelde ik niet de transfers...
|
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Dit is nog nooit eerder gezien in dit land: een totaal patstelling, en niemand die er nog iets van begrijpt ... allez, ik toch niet ...
Wie onderhandelt met wie? Over wat? Walen eisen dit, Vlamingen stemmen dat. Ongelooflijk. Er heerst een totale chaos ... Benieuwd wie er orde schept .... En ik moet dat hier maar uitleggen in het buitenland. Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 12 november 2007 om 15:03. |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees echter dat jouw brokken niet (lang) zullen volstaan.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan je het laatste zinnetje even verduidelijken a.u.b. Het geeft me een ietwat onbehaaglijk gevoel.
|
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Je kan je niet voorstellen welke ideeen de mensen zich hier maken over de Vlamingen ....
![]() Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 12 november 2007 om 16:57. |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit ook in't buitenland en merk er niets van. In't buitenland hebben ze ook hun problemen hoor. Ge moet zelf wat PR doen he ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 november 2007 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal wel hetzelfde zijn wat de Franstaligen over de Vlamingen zeggen in de Franstalige media, zeker?
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit:
The Economist, 8 november: Belgium's governmentlessness THE BHV QUESTION http://www.economist.com/world/europ...ry_id=10110979 2. The Independent, 8 november: BELGIUM ON THE BRINK AS TALKS COLLAPSE http://news.independent.co.uk/europe/article3138380.ece 3. The Daily Telegraph, 12 november: FRANCE YEARNS FOR BELGIUM’S WALLONIA REGION http://www.telegraph.co.uk/news/main...12/wfra112.xml 4. The Guardian, 13 november: BYE BYE BELGIUM? http://www.guardian.co.uk/g2/story/0,,2209988,00.html