Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2007, 11:06   #81
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

Die bonsai kittens waren overduidelijk nep.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bonsai_Kitten
Oud 14 november 2007, 12:40   #82
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ja, dat lijkt me voordelig en je hoeft niet te brommen voor wat krapuul dat niets bij jou te zoeken had.

Ik denk dat er soms meer in diepvriezers zit dan men zou denken. Vooral in landelijke gemeenten, waar mensen elkaar nog steunen, zou ik niet willen weten wat ze er al onder de grond gestoken hebben of aan de hond gevoerd.
Ik raad u dan aan om de uitwerpselen zorgvuldig op te kuisen, en ver weg van huis gaat dumpen, in de rivier of kanaal bvb. Men kan daar namelijk DNA-sporen in terug vinden.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2007, 12:41   #83
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Uitgehongerde varkens

zoals in Hannibal Lexter
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2007, 15:59   #84
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Dezelfde straf als zou hetzelfde met een mens gedaan zijn.
Ik begrijp niet dat dieren 'minder belangrijk' worden geacht dan mensen.
Integendeel. Huisdieren zijn eerlijker en betrouwbaarder dan sommge mensen.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2007, 16:01   #85
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik eet ook geen kreeft.

Das echt walgelijk.

Die manier.
2
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 12:08   #86
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
In ieder geval: het is in mijn ogen geen loutere dierenmishandeling hier, maar een voorbereiding tot andere misdaad, zoals een inbraak of een homejacking. Daar geloof ik eerder in.
Mag ik hopen dat indien het om een inbreker gaat, die zijn kop gespleten wordt met een bijl zodra hij zijn smoel door de deur steekt?
Bijlen moesten nog niet ingeleverd worden dacht ik...en dat is toch wel "onweerstaanbare drang" zeker!

Laatst gewijzigd door andev : 15 november 2007 om 12:10.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 08:34   #87
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard Update 15/11 Toestand Branco

15/11 Bron

"Branco is nog lang niet buiten levensgevaar"

Branco, de rottweiler die in brand werd gestoken in de Genkse wijk Driehoeven, is er veel erger aan toe dan eerst gedacht. Zijn longen zijn aangetast, zijn geslachtsorganen verschroeid en ook een oor en een oog zijn zwaar verbrand.
Volgens de artsen van de dierenkliniek Causus in Oudenburg, die het dier gratis verzorgen, is het ook lang niet zeker dat Branco de aanslag zal overleven.

“Veel hangt af in hoeverre zijn huid nog gaat loskomen en hoe zijn lichaam reageert op de infecties. Bovendien zijn we bang dat hij een lever- of nierblokkage oploopt”, zegt dierenarts Koen Vandendriesche van dierenkliniek Causus.

Het was Marnix Meermans die het bericht over Branco las in onze krant en aan zijn vriend Koen Vandendriesche vroeg om zich over het dier te ontfermen.

“En dat is aan het gebeuren”, zegt Marnix. “Helemaal gratis. Ook de huidtransplantaties die nodig zijn. Benefieten of inzamelacties zijn dus niet meer nodig.”

Huid

Het dier werd dinsdagavond binnengebracht in de kliniek in Oudenburg, tussen Brugge en Oostende, en meteen onderzocht.
“We hebben bloed getrokken, foto’s genomen en hem geschoren. Niet alleen op de plaatsen waar hij verbrand is, maar ook errond”, gaat de dierenarts verder.
“Alleen op die manier kan je zien hoe erg zijn huid is aangetast. En het ziet er niet goeduit. Zijn huid komt op verschillende plaatsen los. Het is nog te vroeg om het te hebben over een huidtransplantatie omdat we moeten afwachten hoeveel huid er nog los komt. Foto’s van zijn longen hebben aangetoond dat ook die aangetast zijn. Maar ook zijn geslachtsorganen, een oog en een oor zijn zwaar verschroeid. Bovendien is zijn poot opgezwollen door vochtophoping. We hebben inmiddels alle wonden opgekuist en afgedekt. We moeten zijn toestand nu dag per dag bekijken en hem permanent verzorgen."

"Voor prognoses is het nog altijd te vroeg,maar Branco is nog steeds in levensgevaar. We proberen de pijn zoveel mogelijk te verzachten met pijnstillers.”
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 16:29   #88
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Als die hond steft, hoop ik dat de daders eens een barbeque ongeluk krijgen, kwestie van de natuur in evenwicht te krijgen.

Wel, ik heb ooit eens iemand vervloekt, omdat ze een huisdier een gebroken ribben en poot geslagen had. Ik ben dat dier er ook geen buitenhalen. Ze begon me uit te schelden, maar enkele weken later, lag ze zelf in het gips.

Ik had er niets mee te maken, maar ze viel van de trap. Resultaat: gebroken been en ribben, net als het dier dat ze mishandeld had. Eerlijk gezegd heb ik er nog mee gelachen ook. Klinkt cru, maar boontje komt vroeg of laat om zijn loontje.

En als de regel van drie geldt: de breuk heelde slecht en ze hebben haar been tot 2 maal toe moeten herbreken om het terug goed te krijgen. Blijkbaar doet een pillenverslaving niemand deugd.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 16 november 2007 om 16:30.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be