![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar kijk daarin hoort niet iemand als Keulen hoor ![]() Citaat:
Citaat:
![]() U bedoelt vanaf dat België federaal werd? Dat is onzin... Een federatie kan heel goed werken alleen wil een minderheid dit kost wat kost ondermijnen tamelijk belachelijk naar mijn denken en naar het denken van de meerderheid van ons' lands bevolking. Citaat:
Franstaligen/walen willen wat goed is voor hun gemeenschap en dat willen vlamingen ook zo werkt het al lang in België... Kijk we kunnen zo bezig blijven want u gaat blijven ontkennen dat aarde bruin is maar dat maakt die aarde volgens mij niet bruin. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() d.i. Als je hetzelfde denkt als zij, mind you!
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij anders meer de tactiek van zie die cordons en censuurwetten gebruiken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik doe nu al studies om later bij een bepaalde elite te kunnen horen, dusja...
en ik ben niet de enige in mijn jaar die verdoken N-VA -sympathieën heeft ![]() Als het goed uitpakt, mogen sommigen later wel eens een cognacje ofzo komen drinken, das beloofd ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 18 november 2007 om 13:38. |
![]() |
![]() |
#85 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb het nu een paar keer uitgelegd, ik vind het eigenlijk wel genoeg zo. Een laatste keer: Een deel van de huidige generatie politici begint eindelijk te denken vanuit Vlaanderen en niet meer vanuit Belgie. Dat zijn niet persé flaminganten, Vlaams-nationalisten, Vlaamse Beweging-aanhangers, maar mensen die nuchter, redelijk en met goede argumenten opkomen voor de belangen van Vlaanderen. Ze ziin de Belgische reflex ontworsteld die ervoor zorgde dat ze zich altijd richtten naar de Franstaligen. Eindelijk gedragen ze zich, op zijn minst, als gelijkwaardige gesprekspartners in plaats van slaafse volgers. Dat is winst. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 19 november 2007 om 00:03. |
||||||
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Niet om het één of ander maar ik denk dat één van de redenen dat Knuppel zich niet in deze discussie bemoeit is gelegen in het feit dat ze het helemaal NIET met me eens is. Of laten we zeggen: voor een klein deel wél.
Ik denk dat veel Vlaams-nationalisten zoals Knuppel denken: ''Je kunt me nog meer vertellen maar ik geloof (nog) niet in het bestaan van die ''Vlaamse elite''; We zijn te vaak teleurgesteld in Vlaamse politici om nu ineens de huidige generatie als ''elite' te bestempelen. Eerst maar eens zien wat ze bereiken.'' |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit land is nooit een democratie geweest en zal dat nooit zijn. Je moet wel heel naief zijn te denken dat de burger hier aan de macht is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alles van de verhofstadt bende is goed, tot de domino's vallen en de messteken in de rug volgen. Dan wordt het gat van de nieuwe meester gelikt. Voetvolk is belangrijk, zelfs bij de vld. Vooral bij de vld. Of ze zijn eraan voor de moeite de volgende keer. (nu heeft die andere zielepotefirma spa de aandacht wat weggetrokken) Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 november 2007 om 04:54. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geloof het of niet, wat die knul betekend heeft voor het Vlaams Bewustzijn, daarvoor hadden we anders moeten wachten tot Martens XXIII. zijn bezoek aan GW Bush was hilarisch. Als GW een verzetje had gewild, hij had zo een blowjob gekregen van dat rare ventje uit dat verre landje lachen jong, echt waar geloof me enne, een vld gelovige (die bestaan dus ![]() ge moogt kiezen : over u, over de vld, over vandela. De puinhopen van paars, zegt u dat iets. Nee zeker. ![]() ![]() 8 jaar vrhfstdt (in feite : slngn) en de rijpe zweer staat op springen. kies maar hetgeen het minst affronteert. Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 november 2007 om 05:35. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Het valt te vrezen. Zolang één bepaalde meerderheid zich nooit in een stemming mag uitdrukken, en de structuren zo gebouwd zijn dat die ene meerderheid nooit tot een wet kan leiden, kan dit land per definitie geen (parlementaire) democratie, om de eenvoudige reden dat het dat niet wil.
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil ik nog aannemen, maar je zal toch wel kunnen beamen dat 'angst' eigenlijk geen goede raadgever is, mag ik hopen?
Vriendelijke groeten, den djimi.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, maar imho gaat het eerder om frustratie. Akkoord dat ook dat geen goede raadgever is. Maar zowel angst als frustratie zijn toch wel krachtige motoren, denk ik. Ze doen koortsachtig zoeken naar een uitweg.
|
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Hij bedoeld volgens mij "de monarchie"...
![]() Verder zal ik deze draad passen aangezien ik denk dat er voldoende tegenkracht (discussie zullen we het niet noemen zeker) is geboden aan het onzinnige.
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef helemaal niet te reageren want ik ben het op velerlei vlakken roerend eens met Hertog van Gelre. Ook in deze discussie. Ik voeg daaraan toe dat onze Vlaamse elite zich altijd al heeft laten omkopen voor postjes en lintjes. Wat er overschiet is een Belgische elite. ALS daar nu verandering in komt dan is dat uitsluitend omdat de situatie in Belgique daartoe dwingt. De énige reden waarom ik mij niet moeide in deze discussie is omdat ik er gewoon van wil genieten hoe Hertog er hier eentje onder tafel in argumenteert. ![]()
![]() |
#96 | |
|
![]() Dan zal je op je honger moeten blijven vrees ik...
![]() |
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
...Ondoorzichtige politiek van de media inzake voorlichting, partijen die verkiezingsmanipulatie aanklagen kunnen geen klacht indienen bij justitie, de verkiezingen worden uitgevoerd door technocraten die ontsnappen aan controle door het Parlement... Wanneer denkt ge dat ze hier verandering zullen aanbrengen? En dan kunnen we nog verder gaan met een ganse rits andere problemen, die niet in dat rapport staan. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de geschiedenis van dit land, de machtshonger van haar Grote Leiders, en haar verwachtte levensduur, meen ik bijzonder veilig te zitten met mijn uitspraak.
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik bedoel democratie. De monarchie is maar één aspect van het ondemocratische karakter van dit land.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 19 november 2007 om 11:56. |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo streng voor jezelf...
![]()
![]() |