Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2007, 08:13   #81
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Heeft de islamiet gelijk? Misschien wel. Recent psychiatrisch onderzoek (hier al eerder besproken) toont immers aan dat 100% van alle blanke vrouwen reeds van op zeer vroege leeftijd gesexualiseerd wordt, wat lijdt tot permanente neuroses, psychoses en dodelijke aandoeningen (zoals anorexie, boulimie, depressie, zelfmoord, zelfverminking, etc...).
wacht, alle westerse vrouwen lijden aan permanente neuroses en psychosen door hun te vroege sexualisatie? Onlangs een blauwtje opgelopen bij een Westerse jongedame?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2007, 12:06   #82
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af wat C2C zou zeggen mocht psychiatrisch onderzoek aantonen dat het helemaal niet ongezond of tegennatuurlijk is om af en toe een paard te ... .
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 22:37   #83
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Gasten die vertellen dat blanke vrouwen erop kicken om door allochtonen verkracht te worden kan niemand nooit meer au sérieux nemen, dat begrijpt u toch wel zeker? Nee? Ook dat verwondert mij niet...
In elk geval, om lesjes moraal te geven bent u slecht geplaatst...Triestig individu...
ik had het niet specifiek over 'blanke' vrouwen maar over vrouwen in 't algemeen.
en verkracht worden is inderdaad een veel voorkomende sexuele fantasie bij vrouwen.
het staat zowat in elke top 10 van vrouwelijke seksfantasieën, en niet zelden op nummer 1.
google maar eens.

ter info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_fantasy

graag gedaan.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2007, 23:41   #84
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ik had het niet specifiek over 'blanke' vrouwen maar over vrouwen in 't algemeen.
en verkracht worden is inderdaad een veel voorkomende sexuele fantasie bij vrouwen.
het staat zowat in elke top 10 van vrouwelijke seksfantasieën, en niet zelden op nummer 1.
google maar eens.

ter info:

graag gedaan.
Da's waar, en vele Westerse vrouwen doen dan ook aan sextoerisme. Vooral in negerlanden. Omdat ze zeer diepe raciaal en exotisch getinte sexuele verlangens koesteren. Maar dat is normaal en gezond. Wellicht het laatste beetje gezondheid dat nog in Westerse vrouwen zit.

Maar ik had het eerder over de grote last van de sexualisering die vrouwen en meisjes hier bij ons zo onvrij maakt.

Laatst gewijzigd door C2C : 20 november 2007 om 23:42.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 00:54   #85
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mitgard en c2c ik vermoed dat jullie mannen zijn?
Mag ik hopen dat jullie wel weten dat fantasie daarom nog geen uitdrukking is van het willen ondergaan van verkrachting in realiteit? En het er dus geen donder toe doet waar vrouwen over fantaseren? En zeker nooit gebruikt kan worden als argument in de zin van'' zie je wel , daar houden vrouwen eigenl;ijk best wel van?' Ik hoop dat jullie zo intelligent zijn!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 00:56   #86
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
google maar eens.

ter info:

graag gedaan.
maak het nog wat erger
Oud 21 november 2007, 02:00   #87
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
wacht, alle westerse vrouwen lijden aan permanente neuroses en psychosen door hun te vroege sexualisatie? Onlangs een blauwtje opgelopen bij een Westerse jongedame?
een te vroege sexualiteit heeft mijns insziens nefaste gevolgen, mr om het nu zo extreem voor te stellen .... is overdreven.

onze samenleving is echter wel te veel gefocust op seksualiteit, waardoor sommigen zich vroeger dan hen lief is , overgaan tot de daad om nt uit de boot te vallen, terwijl ze zich er eigenlijk nt klaar voor voelen.

gelukkig is veel meer seksualiteit in het leven ( gelukkig vr mij, want anders zou ik geen leven hebben )

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 03:47   #88
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Da's waar, en vele Westerse vrouwen doen dan ook aan sextoerisme. Vooral in negerlanden. Omdat ze zeer diepe raciaal en exotisch getinte sexuele verlangens koesteren. Maar dat is normaal en gezond. Wellicht het laatste beetje gezondheid dat nog in Westerse vrouwen zit.
niet echt.

Deze 'vrouwen' zijn meestal ziekelijke gedrochten die door niemand aantrekkelijk worden gevonden. Oud en lelijk komen ze niet meer aan hun trekken. Dus, effie naar een economisch rampgebied vliegen en daar wat 'zwart vlees' kopen. Meer is dat niet.

Het is vergelijkbaar met het sextoerisme in bv. Thailand. Ziekelijke (meestal) 'ouw' venten die jong, 'geel vlees' gaan kopen.

LOSERS!!
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 05:40   #89
born2bewild
Banneling

Standaard

ons 2 macho's hier fantaseren nogal veel over fantasie van vrouwen.
Aan die ventjes zijn toch serieuze kosten als ge het ons vraagt.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 november 2007 om 05:51.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 09:03   #90
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
google maar eens.
Volledig mee akkoord.
Maar... ik heb geen zin om in detail te treden maar die verkrachting verloopt in een fantasie toch heel anders dan in de realiteit. Daarom is het ook een fantasie.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 09:22   #91
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Wellicht het laatste beetje gezondheid dat nog in Westerse vrouwen zit.
Amaai, ook geen hoge dunk van onze maskes? Niet donker genoeg zeker?
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 11:29   #92
Laya
Minister

Standaard

Citaat:

Maar ik had het eerder over de grote last van de sexualisering die vrouwen en meisjes hier bij ons zo onvrij maakt.
Je overdrijft de dingen graag een beetje (-> understatement) maar ik moet je ergens wel gelijk geven. Er wordt van ons verwacht dat we er minstens tot ons pensioen jong, vitaal, slank, onthaard en sexy uitzien, dat we werk en huishouden combineren en dan nog tijd genoeg hebben om er voor te zorgen dat we er jong, vitaal,onthaard... uitzien (dat komt niet vanzelf heren!) En dan maar zeggen dat de westerse vrouw vrij is. Jawadde!
Oud 21 november 2007, 11:33   #93
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Je overdrijft de dingen graag een beetje (-> understatement) maar ik moet je ergens wel gelijk geven. Er wordt van ons verwacht dat we er minstens tot ons pensioen jong, vitaal, slank, onthaard en sexy uitzien, dat we werk en huishouden combineren en dan nog tijd genoeg hebben om er voor te zorgen dat we er jong, vitaal,onthaard... uitzien (dat komt niet vanzelf heren!) En dan maar zeggen dat de westerse vrouw vrij is. Jawadde!
Wie verwacht dat allemaal van u? Uwe vent? Mooie kerel is dat...
Oud 21 november 2007, 11:35   #94
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
niet echt.

Deze 'vrouwen' zijn meestal ziekelijke gedrochten die door niemand aantrekkelijk worden gevonden. Oud en lelijk komen ze niet meer aan hun trekken. Dus, effie naar een economisch rampgebied vliegen en daar wat 'zwart vlees' kopen. Meer is dat niet.

Het is vergelijkbaar met het sextoerisme in bv. Thailand. Ziekelijke (meestal) 'ouw' venten die jong, 'geel vlees' gaan kopen.

LOSERS!!
Maar in het geriatrische Europa vindt ge nu eenmaal niks anders meer dan verschrompelde, uitgemergelde, rijke babyboomende maar toch al post-menopauzale vrouwachtigen, die hun verschrompeldheid camoufleren door dikke lagen siliconen en botox.

Wij, blanke gezonde jonge goden, vluchten daarvan weg. Op zoek naar beter belanden wij in het vitale Afrika.

En wie komen we daar verdomd weer tégen? Juist, diezelfde postmenopauzale gruwels, op zoek naar diezelfde vitaliteit (om het heel eufemistisch te stellen ).

Dat is ons trieste lot.

Laatst gewijzigd door C2C : 21 november 2007 om 11:39.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 11:44   #95
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar in het geriatrische Europa vindt ge nu eenmaal niks anders meer dan verschrompelde, uitgemergelde, rijke babyboomende maar toch al post-menopauzale vrouwachtigen, die hun verschrompeldheid camoufleren door dikke lagen siliconen en botox.

Wij, blanke gezonde jonge goden, vluchten daarvan weg. Op zoek naar beter belanden wij in het vitale Afrika.

En wie komen we daar verdomd weer tégen? Juist, diezelfde postmenopauzale gruwels, op zoek naar diezelfde vitaliteit (om het heel eufemistisch te stellen ).

Dat is ons trieste lot.
Het is b�*jna poëzie dat u schrijft. Ik heb ook een gedichtje gemaakt:

In de Sovjet-Unie vond men niks anders meer dan verschrompelde, uitgemergelde, arme, baby-etende* maar toch al post-humane mensachtigen, die hun verschrompeldheid camoufleren door dikke bedragen te spenderen aan defensie.
*is geen zever.

Laatst gewijzigd door sn00py : 21 november 2007 om 11:45.
Oud 21 november 2007, 12:51   #96
Dycore
Banneling

Standaard

C2C, eigenlijk heb je wel een punt. Er zou een wet moeten komen die blanke pooiers verbiedt om nog blanke meisjes te prostitueren. Enkel zwartjes of Aziaatjes mogen nog. Racisme? Waar?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 12:59   #97
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Wie verwacht dat allemaal van u? Uwe vent? Mooie kerel is dat...
In welk land leef jij? 'Aantrekkelijke mensen' hebben de hoogste lonen, de beste jobs, de meeste kans bij sollicitaties. Laar een 'babe' en een grijze mus met dezelfde kwalifikaties solliciteren en wie wordt aangenomen denk je?
(wtf heeft mijne vent hier mee te maken!)
Oud 21 november 2007, 13:00   #98
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
5 op 5 blanke vrouwen worden geprostitueerd door blanke mannen
Tien op tien zwarte vrouwen ook.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 13:25   #99
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
(wtf heeft mijne vent hier mee te maken!)
Je schrijft: "er wordt verwacht dat wij...". Dan denk ik toch dat het gaat om mensen uit uw directe omgeving?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be