![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wat C2C zou zeggen mocht psychiatrisch onderzoek aantonen dat het helemaal niet ongezond of tegennatuurlijk is om af en toe een paard te ... .
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en verkracht worden is inderdaad een veel voorkomende sexuele fantasie bij vrouwen. het staat zowat in elke top 10 van vrouwelijke seksfantasieën, en niet zelden op nummer 1. google maar eens. ter info: http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_fantasy graag gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ik had het eerder over de grote last van de sexualisering die vrouwen en meisjes hier bij ons zo onvrij maakt.
Laatst gewijzigd door C2C : 20 november 2007 om 23:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mitgard en c2c ik vermoed dat jullie mannen zijn?
Mag ik hopen dat jullie wel weten dat fantasie daarom nog geen uitdrukking is van het willen ondergaan van verkrachting in realiteit? En het er dus geen donder toe doet waar vrouwen over fantaseren? En zeker nooit gebruikt kan worden als argument in de zin van'' zie je wel , daar houden vrouwen eigenl;ijk best wel van?' Ik hoop dat jullie zo intelligent zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
onze samenleving is echter wel te veel gefocust op seksualiteit, waardoor sommigen zich vroeger dan hen lief is , overgaan tot de daad om nt uit de boot te vallen, terwijl ze zich er eigenlijk nt klaar voor voelen. gelukkig is veel meer seksualiteit in het leven ( gelukkig vr mij, want anders zou ik geen leven hebben )
![]() |
![]() |
#88 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Deze 'vrouwen' zijn meestal ziekelijke gedrochten die door niemand aantrekkelijk worden gevonden. Oud en lelijk komen ze niet meer aan hun trekken. Dus, effie naar een economisch rampgebied vliegen en daar wat 'zwart vlees' kopen. Meer is dat niet. Het is vergelijkbaar met het sextoerisme in bv. Thailand. Ziekelijke (meestal) 'ouw' venten die jong, 'geel vlees' gaan kopen. LOSERS!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() ons 2 macho's hier fantaseren nogal veel over fantasie van vrouwen.
Aan die ventjes zijn toch serieuze kosten als ge het ons vraagt. Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 november 2007 om 05:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar... ik heb geen zin om in detail te treden maar die verkrachting verloopt in een fantasie toch heel anders dan in de realiteit. Daarom is het ook een fantasie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Je overdrijft de dingen graag een beetje (-> understatement) maar ik moet je ergens wel gelijk geven. Er wordt van ons verwacht dat we er minstens tot ons pensioen jong, vitaal, slank, onthaard en sexy uitzien, dat we werk en huishouden combineren en dan nog tijd genoeg hebben om er voor te zorgen dat we er jong, vitaal,onthaard... uitzien (dat komt niet vanzelf heren!) En dan maar zeggen dat de westerse vrouw vrij is. Jawadde!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
Wij, blanke gezonde jonge goden, vluchten daarvan weg. Op zoek naar beter belanden wij in het vitale Afrika. En wie komen we daar verdomd weer tégen? Juist, diezelfde postmenopauzale gruwels, op zoek naar diezelfde vitaliteit (om het heel eufemistisch te stellen ![]() Dat is ons trieste lot.
Laatst gewijzigd door C2C : 21 november 2007 om 11:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de Sovjet-Unie vond men niks anders meer dan verschrompelde, uitgemergelde, arme, baby-etende* maar toch al post-humane mensachtigen, die hun verschrompeldheid camoufleren door dikke bedragen te spenderen aan defensie. *is geen zever. Laatst gewijzigd door sn00py : 21 november 2007 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() C2C, eigenlijk heb je wel een punt. Er zou een wet moeten komen die blanke pooiers verbiedt om nog blanke meisjes te prostitueren. Enkel zwartjes of Aziaatjes mogen nog. Racisme? Waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(wtf heeft mijne vent hier mee te maken!) |
|
![]() |
![]() |