![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Vreemdeling
|
![]() Denk jij dat er elders in de wereld geen dialecten gesproken worden? Denk je dat bijvoorbeeld elke Nederlander het standaard 'Hilversum'-Hollands spreekt? Nog nooit het plaatselijke dialect van Limburg, de Achterhoek, Zeeuws-Vlaanderen... gehoord? Moeten die nu ook maar Frans onder elkaar beginnen spreken? Zelfs in Frankrijk bestaan er wezenlijke verschillen in plaatselijke dialecten; vergelijk maar eens de taal in het Noorden met pakweg die uit Marseille.
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Francois, die Scone.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nog even, en je verstrikt je helemaal in je eigen netten !!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat je daarna nog een kemel van een fout wilt poneren is niet mijn fout... Mierenneuken zegt u? Helemaal niet ik reageerde op je post heb je zelf aangemaand er de fout uit te halen... ![]()
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
Het stikt van wat zeg jij? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jazeker is aan het lollen... btw die eerste zin valt perfect te spiegelen op u dat weet u toch?
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Waarom zou ik tegenover jou verantwoording moeten afleggen voor wat ik tegen een ander zeg? Trouwens, hetgeen ik zelf schrijf noem jij zelf dan weer 'zever'. Hoezo arrogantie? Bovendien, ik vind het daadwerkelijk onzinnig wat hij schrijft.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Graaf van Egmont : 22 november 2007 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleen in Vaanderen spreekt men Nederlands ! ![]() In Nederland zijn dat dialecten ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is dus je punt?
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Correctie: alleen in Brabant spreekt men Nederlands.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat als volgt: - overal ter wereld spreekt men de standaardtaal - behalve in Vlaanderen, waar men slechts een amalgaam van dialecten kent. Bijgevolg bestaat er geen verbondenheid tussen de verschillende Vlaamse provincies, wat een argument is tegen Vlaamse onafhankelijkheid. Integendeel, die ongeciviliseerde cultuurbarbaren zouden moeten dankbaar zijn dat er nog steeds mensen zijn die hen willen verfransen, zodat ze eindelijk eens leren wat een echt ontwikkelingsniveau is! |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() zie deze foto: kasteel Huldenberg.
|
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo zie je maar weer wat de Vlamingen goed kunnen, miniaturen bouwen ![]()
#98 |
Minister
|
![]() Ja, de foto valt hier op het forum een beetje klein uit. Voor het verzenden stond hij nog beeldvullend op mijn scherm. Ik bedoelde het alleszins als compliment en niet denigrerend.
|
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Des te beter voor Vlaanderen. De vraag is hoe we nu nog de druk kunnen opvoeren om hen zo snel mogelijk van Vlaamse grond te jagen.
|
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Opvallend dat die "Walen" allemaal perfect Nederlands schrijven, Wallonië moet blijkbaar stikken van licentiaten Nederlands.
|
![]() |