![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet niet waar je over spreekt. In een dergelijk geval hou je best je klep gewoon toe.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb namelijk gehoord dat er met pederasterie niet zo'n groot probleem is in de noordafrikaanse landen: zolang je jonge jongens maar gepenetreerd worden is het geen probleem. Het probleem ontstaat pas als je al volwassen man gepenetreerd wordt: d�*t is iets dat niet mag. Maar jongelingen penetreren blijkt geen probleem te vormen. Mohammed had ook een jonge mannelijke slaaf en er zijn eveneens mooie jongelingen voorzien in het paradijs. En ja in Afghanistan nemen ze ook een jong gastje mee ..... als knechtje en bijslaper. Is het dat waar je naar verwijst Raf? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2007 om 19:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() politie van st jans molenbeek zijn smeerlappen.
Heb ze zelf meegemaakt. Leugens, smeerlapperij en op de mensen hun smoel timmeren. Dat is hoe ik hun heb meegemaakt. Willen ze het anders vertellen is dat hun zaak. Ik zeg hoe ik ze heb ondervonden.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uiteraard zou er in 99,99% van de gevallen gewoon niks gebeurd zijn ... owee moest dat toch zo eens gebeuren dan staat het hier natuurlijk languit gepost |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hebt ge 't ooit geprobeerd ofzo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() wat weet u daarvan? Bewoner van de gemeente? Politieagent die daar werkt? Of komt u daar gewoon dikwijls?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar naakt op straat staan tongzoenen met een andere man laat ik sowieso aan anderen over. Moest Raf, of een andere van dat soort, dat nu willen gaan doen in Molenbeek, of een ander islamietisch bolwerk, zou ik er wel graag bijzijn om te genieten van de reactie der baardapige fanatiekelingen ter plaatse. Als het u interresseert zal ik u dan een berichtje sturen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zie ik aan je uitspraken op dit forum, Carlgustaaf. Daar hoef je niet eens voor te hebben gestudeerd om dat te zien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Een Iraanse ayatollah op bezoek bij een schoolklasje vol met penetreerbare jongens:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |