Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2007, 16:20   #81
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Ik vraag mij eigenlijk wel af waarom u steeds dat uitschot verdedigen wil? Die jongens minachtten u zéér diep hoor! Voor hen bestaat er niets walgelijker als homo's.
Je weet niet waar je over spreekt. In een dergelijk geval hou je best je klep gewoon toe.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2007, 16:25   #82
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pies Descalzos Bekijk bericht
Een vriendin van mij had eens iets gekocht op Ebay, en ze moest dat gaan afhalen in Molenbeek. Ik met haar mee, want alleen kon ze de weg niet vinden.
Ik heb daar op dat kwartier rondlopen geen enkele Vlaming gezien, en ik voelde mij eerlijk gezegd ook niet op mijn gemak. Als je in België rondloopt tussen mannen met onverzorgde baarden, kleedjes en tulbanden doet dat wel raar vind ik. Het gaf me een onwerkelijk gevoel...
Ik heb wel geen last gehad van verwijten en dergelijke, hoogstens een paar dreigende blikken. (vriendin is blond en draagt weinig verhullende kledij)
Ik was toch blij toen ik terug in de auto zat eerlijk gezegd.
Geluk gehad dat het op klaarlichte dag was. Want vertel me niet dat u dat pakske s'nachts gaan halen bent, met uw schaars geklede blonde vriendin
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2007, 19:43   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je weet niet waar je over spreekt. In een dergelijk geval hou je best je klep gewoon toe.
Misschien kan je ons even verlichten?

Ik heb namelijk gehoord dat er met pederasterie niet zo'n groot probleem is in de noordafrikaanse landen: zolang je jonge jongens maar gepenetreerd worden is het geen probleem. Het probleem ontstaat pas als je al volwassen man gepenetreerd wordt: d�*t is iets dat niet mag. Maar jongelingen penetreren blijkt geen probleem te vormen.

Mohammed had ook een jonge mannelijke slaaf en er zijn eveneens mooie jongelingen voorzien in het paradijs.

En ja in Afghanistan nemen ze ook een jong gastje mee ..... als knechtje en bijslaper.

Is het dat waar je naar verwijst Raf?

Citaat:
Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 22 november 2007 @ 19:29
Afghaanse warlords houden er nog steeds jonge mannelijke seks-slaafjes op na. Dit op traditie gebaseerd seksueel misbruik neemt zelfs toe in Afghanistan. Persbureau Reuters sprak met diverse strijdheren - die momenteel met de Westerse coalitiemacht samenwerken - en die deze praktijken beoefenen.

Het bezit van bacha bereesh (baardloze knapen) is een traditioneel statussymbool voor oudere machtige mannen. Het 'bacha bazi', spelletjes met jongetjes, gaat veel verder dan onschuldig dansen zoals het ooit begon. Reuters verhaalt van jochies die zich als meisjes moeten verkleden, nepborsten dragen en 's nachts voor het gerief van hun baas worden misbruikt. Het gebruik van bacha bazi (knapenspel) neemt vooral toe in het noorden van Afghanistan. Daar is zelfs een strijd tussen de bazen wie de mooiste en best dansende jongen heeft. Elke week zijn er onderlinge wedstrijden wie de beste bacha bereesh heeft.

Eén van de geciteerde warlords zegt over zijn seksslaafje: ''Ik heb hem al drie jaar. Ik heb geen vrouw. Hij is mijn vrouw en slaapt naast me.''

De Afghaanse politie probeert in te grijpen en de misbruikers te arresteren, maar het is moeilijk de tradities te doorbreken. Strenge islamieten vinden dat de daders zwaar moeten worden gestraft. Een religieuze leider uit de provincie Takhar zegt: ''Knapen laten dansen en hen seksueel misbruiken, wordt door de Islam strikt verboden. De mannen die dit doen, moeten worden bestraft. We moeten ze van een berg storten en stenigen. De op de sharia gebaseerde traditionele islamitische straf voor sodomie.''

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2007 om 19:55.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2007, 22:53   #84
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
wat weet u nu van wat ik wel of niet weet? Meneer de "rechtsgeleerde"
Oud 26 november 2007, 23:03   #85
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
gebeurt gewoon instinctief zoiets... sms'jes en je hebt 100 man op straat, hún straat

gelieve daar niet arm in arm te gaan lopen met uw vriendje, 't zou lelijk kunnen tegenvallen
integendeel, hij zou daar zelfs naakt moeten gaan staan tongzoenen, in die wijk , in het midden van de straat. Dat verandert van dat op internet te doen. Daar staat hij immers elke dag in zijn blote, met zijn vriend, op zijn avatar.Dat kan ook de hele wereld zien.
Oud 26 november 2007, 23:28   #86
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

politie van st jans molenbeek zijn smeerlappen.
Heb ze zelf meegemaakt. Leugens, smeerlapperij en op de mensen hun smoel timmeren. Dat is hoe ik hun heb meegemaakt.
Willen ze het anders vertellen is dat hun zaak.
Ik zeg hoe ik ze heb ondervonden.
Oud 26 november 2007, 23:49   #87
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geluk gehad dat het op klaarlichte dag was. Want vertel me niet dat u dat pakske s'nachts gaan halen bent, met uw schaars geklede blonde vriendin
tjah ... je ziet die mannen moeilijker in 't donker, 't schijnt

uiteraard zou er in 99,99% van de gevallen gewoon niks gebeurd zijn ...
owee moest dat toch zo eens gebeuren dan staat het hier natuurlijk languit gepost
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2007, 23:51   #88
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Misschien kan je ons even verlichten?

Ik heb namelijk gehoord dat er met pederasterie niet zo'n groot probleem is in de noordafrikaanse landen: zolang je jonge jongens maar gepenetreerd worden is het geen probleem. Het probleem ontstaat pas als je al volwassen man gepenetreerd wordt: d�*t is iets dat niet mag. Maar jongelingen penetreren blijkt geen probleem te vormen.

Mohammed had ook een jonge mannelijke slaaf en er zijn eveneens mooie jongelingen voorzien in het paradijs.

En ja in Afghanistan nemen ze ook een jong gastje mee ..... als knechtje en bijslaper.

Is het dat waar je naar verwijst Raf?
tjah naar 't schijnt heeft zoietske in den trend ook erg lang in 't wetboek gestaan
Oud 26 november 2007, 23:53   #89
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
integendeel, hij zou daar zelfs naakt moeten gaan staan tongzoenen, in die wijk , in het midden van de straat. Dat verandert van dat op internet te doen. Daar staat hij immers elke dag in zijn blote, met zijn vriend, op zijn avatar.Dat kan ook de hele wereld zien.
wat weet gij d'r nu van spookje ?
hebt ge 't ooit geprobeerd ofzo ?
Oud 27 november 2007, 06:42   #90
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
tjah ... je ziet die mannen moeilijker in 't donker, 't schijnt

uiteraard zou er in 99,99% van de gevallen gewoon niks gebeurd zijn ...
owee moest dat toch zo eens gebeuren dan staat het hier natuurlijk languit gepost
wat weet u daarvan? Bewoner van de gemeente? Politieagent die daar werkt? Of komt u daar gewoon dikwijls?
Oud 27 november 2007, 06:46   #91
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
wat weet gij d'r nu van spookje ?
hebt ge 't ooit geprobeerd ofzo ?
Spoken zijn onzichtbaar, kunnen overal heen, zonder gezien te worden
Maar naakt op straat staan tongzoenen met een andere man laat ik sowieso aan anderen over. Moest Raf, of een andere van dat soort, dat nu willen gaan doen in Molenbeek, of een ander islamietisch bolwerk, zou ik er wel graag bijzijn om te genieten van de reactie der baardapige fanatiekelingen ter plaatse. Als het u interresseert zal ik u dan een berichtje sturen
Oud 27 november 2007, 07:28   #92
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
wat weet u nu van wat ik wel of niet weet? Meneer de "rechtsgeleerde"
Dat zie ik aan je uitspraken op dit forum, Carlgustaaf. Daar hoef je niet eens voor te hebben gestudeerd om dat te zien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 21:13   #93
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Een Iraanse ayatollah op bezoek bij een schoolklasje vol met penetreerbare jongens:

Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2008, 00:45   #94
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zie ik aan je uitspraken op dit forum, Carlgustaaf. Daar hoef je niet eens voor te hebben gestudeerd om dat te zien.
Ik zou toch maar eens naar de psy gaan voor uw obsessie...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be