![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kameraad Pol Pot is alleszins in z'n nopjes !
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() ik vind het ook heel erg.
(interessante discussie overigens) |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() ![]() ik moet dikwijls aan een ballon met helium denken Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 november 2007 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat u dit nog eens goed wil herlezen, en dan een paar weken gaat nadenken over wat daar eigenlijk staat. Voorstander van 'eugenetica' ? En gaat u dan eigenhandig systematisch controleren of uw ongetwijfeld 'wetenschappelijk' verantwoorde doelstellingen daadwerkelijk worden nagestreefd, en uw 'wetten' ofwel naar de letter, ofwel naar de geest correct worden uitgevoerd ? Of rekent u voor al dat werk op 'medestanders' en 'bondgenoten' ? INCLUDE ME OUT !!! In plaats van paranoïa te bestrijden, zou u ze willen organiseren ??? ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder nog iets inhoudelijks te zeggen?
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gezanik, één reply en je hebt het al over gezanik, laat me niet lachen. Verder nog iets inhoudelijks te zeggen?
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen, ik heb het verband aangetoond. Ook al was het vrij duidelijk, blijkbaar had jij het nog niet door. Vandaar mijn hulp aan jou, helemaal gratis. Verder nog iets inhoudelijks te zeggen?
![]() |
![]() |
#89 |
Staatssecretaris
|
![]() Er is ondertussen nog altijd geen dader gesnapt. Wel robotfoto's van twee daders; lijken wel identieke tweelingen.
Volgens het slachtoffer waren er in de omgeving heel wat getuigen, maar ondervragingen in de buurt leverden niets op. http://www.tagesspiegel.de/politik/r...rt2647,2426800 Het is wel meer gebeurd dat zo'n affaire eerst in de pers en door de politiek dik in de verf wordt gezet, en dat men maar weinig hoort wanneer het dan later om een in scène gezette zaak blijkt te gaan. In elk geval vind ik erg opvallend dat men twee vroegere nepgevallen die in Duitsland zijn voorgekomen, in de berichtgeving virtueel niet vermeldt. Maar het is natuurlijk mogelijk dat het deze keer wél echt was.
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat is dan gebeurd vorige week? Iets waarvan je zéker weet dat het gebeurd is, bedoel ik?!
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sinistra : 26 november 2007 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het blijven goede maatjes...
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een waarop jij duidelijk het antwoord niet kent. zoeken maar! Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 november 2007 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
kapitalistische economie, en communistische politieke dicrtatuur, het slechtste van beide walletjes. Maar terug on topic: Ontkennen dat duitse neonazi's regelmatig (ziekelijke) misdaden begaan, dat gaat ver. Maar waarschijnlijk zijn er ook nog altijd mensen die geloven dat hans van temsche nooit in het echt andersgekleurde medemensen heeft doodgeschoten en dat het geval Hans gewoon een complot was van het belgisch establishment om het VB schade toe te brengen...
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bent u één van de talloze getuigen? Als de politie het al een vreemde zaak vindt,dan wil dit ook al veel zeggen. Regelmatig ziekelijke misdaden van rechts...komkom...laten we dan maar de ziekelijke daden van de Rote Armee Fraktion er ook bijhalen. Oeps....die waren links niet waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar het schijnt zaten die allemaal in super de luxe leuke gevangenissen, allemaal vroegtijdig vrijgelaten of zelfmoord gepleegd op dezelfde dag. Ze hebben immers ook op arbeiders zelf geschoten, dus het kunnen alleen maar bourgoisie zijn geweest ![]() ![]() ![]() Om in jouw trend verder te gaan. en ja, ik ben zeker dat extreem rechtsen vaak slaag geven, ik ben er immers zelf al getuige van geweest, in dit geval niet, wel in andere gevallen...
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je nu dan op de vraag antwoorden? |
|
![]() |
![]() |