![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Zeg eens AAAAAaaahh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Het veiligste is je vrouw af en toe te vermoorden, zoals die gast uit Brugge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Dat kan lukt toch maar 1 keer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Henry VIII heeft dat toch 2 keer gekund, gewoon kwestie van na het vermoorden van je vrouw een andere te vinden zie zot genoeg is om met je te trouwen...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Drastisch en effectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Lees de gazet van gisteren. Het proces is bezig. Die heeft eerst zijn ex vermoord (polsen overgesneden in het bad na verdoving, ging door voor zelfmoord) en tien jaar later zijn nieuwe vrouw, uit jaloersheid.
Als dat geen veilige seks is... Jean Pierre D. wordt in het Laatste Nieuws (geloof ik, kan ook een andere krant geweest zijn) zelfs zo voorkomend behandeld vanwege zijn veilige seks, dat niet eens zijn volle naam vrijgegeven wordt... Laatst gewijzigd door eno2 : 12 december 2007 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Seriemoordenaars van vrouwen krijgen tot in de gevangenis veel bezoek van vrouwen die gek zijn op de veilige seks die een liefdesnestje in de gevangenis biedt, gul aangeboden door gevangenisdirecties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat echter allemaal erg ongezond.
|
![]() |
![]() |