![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() Aan de oprichter: Het is misschien ook aangewezen om "Belgische Frank" te verwijderen van uw hoofdsite.
Dat maakt "niettoegeven" immers wel een beetje ongeloofwaardig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Fout.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Getekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() de laffaards,zelfs de familienaam staat er niet bij....
![]() ![]() dat is zelfs geen petitie die naam waardig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als wij Vlamingen zulke politici hadden in SP,VLD en CD&V was Vlaanderen al 20 jaar onafhankelijk
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Getekend.
Hopelijk gaat het iets uithalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Het zijn er ondertussen 1728
Toch gaat het wat traag naar mijn zin. Ik vermoed dat dit komt door een gebrek aan bekendheid. Hoewel het grootste gevaar geweken is (met het terugtreden van Leterme) denk ik dat we van deze petitie een succes moeten maken, je weet immers niet wat de toekomst brengen zal en een duidelijk uitgesproken vlaams verlangen naar meer zelfbeschikking is altijd een mooie troef om op zak te hebben Ik denk dat we best proberen nu de krachten te bundelen voor de petitie die nu loopt, vooraleer er her en der allerlei nieuwe initiatieven ontstaan (versnippering), waardoor een zeker saturatie dreigt te ontstaan en de mensen een soort van onverschilligheid tov allerlei nieuwe petities gaan ontwikkelen. Wat kan er gedaan worden? In eerste instantie kan de onmiddelijke omgeving (persoonlijk of via e-mail gevraagd worden om mee te doen. Ook hier op het forum zijn nog wat mogelijkheden denk ik. Ik heb gezien dat hier een kleine 5000 leden zijn. Hoe kunnen die het best benaderd worden? Individueel een pm sturen? Ik vermoed dat de moderatoren hier niet kunnen aan meehelpen wegens hun plicht zo neutraal mogelijk te blijven? Suggesties? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, Red de Solidariteit zit nu aan 92347. dat is tweeduizend handtekeningen meer als gisteren. Aan hoeveel zit jullie minie-petitie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() 1772 handtekeningen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doel dat de minie-petitie wou bereiken, is behaald.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het directe gevaar geweken is dat we nu op ons 2 oren kunnen slapen. Wie weet wat de toekomst brengen zal. Het is belangrijk dat deze petitie een succes wordt. Het gevaar is dat er na deze, nog 10-tallen andere petities gaan volgen, waardoor op den duur een soort van verzadiging ontstaat (petitiemoeheid). Het zou best van de eerste keer goed raak zijn, zodat welke onderhandelaars er ook in de toekomst aan tafel gaan zitten nog eens duidelijk wordt gesteld dat langs vlaamse kant genoeg is toegegeven. en dat het dit is wat de vlaming er van denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Blijven mobiliseren dus hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Red de solidariteit gaat uit van de vakbonden, en het is duidelijk dat niet eens alle leden er achter staan. Nochtans laten ze geen manier ongemoeid om alle leden en niet leden te bereiken. Ik heb, als vakbondsafgevaardigde, het vertikt om de posters op te hangen en heb op de vergadering waarop ze werden gepresenteerd, miijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Ik was NIET eerst en zeker niet alleen!