![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En nu de relevantie van deze opmerking? Hoe moet ik het anders formuleren, met jouw ideologische concepten? Dat lijkt mij een totalitaire aangelegenheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wat lig je te ijlen? Ik voel me écht niet aangevallen door uw geraaskal van 'markt' en 'mensen gaan dood' in dezelfde zin, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Dat is net mijn punt. Jij zit gewoon mensen af te blaffen dat ze verplicht in jouw discours moeten stappen, of anders zitten ze "te ijlen". Als er kritiek komt buiten dat discours met andere concepten, dan ben je niet in staat een relevant antwoord te formuleren. Bovenstaande post is het perfecte bewijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij ijlt, Werner (MIS) ijlt en KOBAF ijlt als hij zichzelf liberaal noemt. Hij zou wel een goede sociaal-democraat zijn. Hell, in de Belgische context zou ik hem - voor een deel - idd liberaal noemen! Citaat:
Maar kom, ik zal eerlijk zijn. Jouw discours is idd niet te volgen. We vragen ons nog altijd af wát voor een discours het feitelijk is.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() En je doet het opnieuw. Het is alsof babbelen tegen een autist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot die dag mag je met postmodernisme en neopositivisme - wat je overigens zélf bent, dat weet je wrslk wel? - blijven gooien zoveel je wilt. De evidentie van de waarde en waarheid van de praxiologie blijft echter overeind staan. Geen relativisme dat het omver gaat trekken. Wat je mss wel eens kan proberen is je eigen discours proberen te ontmaskeren. Dat zou nog boeiend kunnen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=79 ps zou je niet van nick veranderen ? en dan met die blog enzo ... stel dat je prof es wat gaat googelen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan proberen alle productiemiddelen van lucht proberen te verzamelen, ja. Dat kan je proberen. En dan zal ik freeriden. Wrslk.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
mijn vraag is als ( ik alle lucht bezit ) en ( jij hebt geen geld ) en ( ik sta je niet toe mijn lucht te ademen ) of ik je dan ( vermoord heb )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 december 2007 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet wat je vraag was. Maar mag ik geen inhoudelijke kritiek hebben op de inhoud van je vraag?
Hoeveel keer heb je al seks gehad? En antwoorden op mijn vraag, hé! Niet rond de pot draaien. Soit; inhoudelijke kritiek op een vraag mag dus soms. Citaat:
Het antwoord is dan 'neen'. Je hebt niemand vermoord. Je bent wel - imo - moreel verantwoordelijk voor mijn dood. Maar je hebt me niet vermoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() ze zouden beter bier in de index mand zetten, want dat slaagt steeds op, "dankzij" de Inbev-dieven. Of brood. Of benzine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Lekker zo'n MP3 speler... vooral ook heel hard levensnoodzakelijk :s
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
ook deze strategie wordt trouwens door de liberale aartsvader op www.liberales.be zelf gepredikt Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 december 2007 om 00:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel de index is een farce. Het volstaat daarvoor om al eens te bedenken dat bvb woningprijzen daar niet inzitten. En voor de overgrote meerderheid van de bevolking is dat zowat de grootste uitgavepost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Eén van de (maar zeker niet de enige) zwendels op dat vlak is het invoeren van de zogenaamde 'gezondheidsindex', waarbij tabak, alcohol, maar ook brandstof en energie uit de indexkorf zijn gehaald. Een mens vraagt zich af wat er gezond is aan in de donker in de kou te zitten. CAP eist de afschaffing van de gezondheidsindex en de herinvoering van de gewone index.
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Ik meen ergens gelezen te hebben dat de woonprijs er voor 6% in doorweegt. Het is geen farce, het is een manier voor de kapitalisten om de lonen laag te houden.
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enkel het tarief klein verbruik is uit de index geschrapt. Laatst gewijzigd door DannyS : 4 december 2007 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |