![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Achteruit in een vak loodrecht op de rijrichting inparkeren Vooruit in een vak loodrecht op de rijrichting inparkeren Fileparkeren tussen 2 autos Achteruit een bocht om een hoek maken (dees is de moeilijkste) Vertrekken vanop een helling achteruit rijden in een rechte lijn .... dat zijn zowat de maneuvers die je kan verwachten op een examen in Nederland. Allemaal binnen gewoon verkeer. Daarop komt nog een deel autosnelweg (en geen E314 lekker chillen zoals bij ons, maar de A13 tussen Den Haag en Rotterdam, absolute drukte) en stadscentrum Den Haag. Ik ben er gefaald omdat ik op de autosnelweg te passief reed (95 waar ik 100 mocht, en dus niet inhaalde) en bij een oprit een BMW hinderde die wilde op rijden (je moet gentleman zijn en naar het linkerrijvak proberen te gaan, ook al is er pokke veel verkeer naar belgische begrippen). Uiteindelijk heeft mijn ma achter mijn rug een afspraak gemaakt in Belgie voor tijdens het kerstverlof, en toen heb ik het gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
![]() en raar maar waar vaak zijn het ook nog eens vrouwen. Geen gevoel voor het rijden (ah nee jij ziet één rechts van u die u gaat rammen-omdat hij geen keus heeft trouwens- en blijft gezellig rechts leuteren)met als excuus "er was wel veel volk"...pfff gewoon gevaarten die mensen hoeven geen rijbewijs!
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]() oef...ik was even bang dat ik hier één onschuldige f1 driver aan het uitlachen was ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ...ik ben waarschijnlijk die hersenloze rallyzot waar jullie allemaal zo op vloeken ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() tof jullie zijn beide het prototype mens van wie het rijbewijs vlug mag ingetrokken worden...
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach ja, het is maar wat je verstaat onder zondagsrijder. Maar 60 rijden waar je 90 mag begint voor mij aardig in de buurt te komen (net nog meegemaakt). Maar ik heb evenzeer de pest aan asociale (bumperkleven vanuit een 'jij komt er niet tussen'-reflex) als roekeloze/agressieve chauffeurs ('ah... daar is de afrit, even snel op de rem gaan staan en van het uiterst linkse baanvak naar die afrit raken', 'voorsorteren is voor janetten', 'ik wil zien wat er op zijn hoedenplank ligt', 'ah... volgens dat bord zijn er werken op mijn rijvak 500 meter verder... mwah... ik zie dan wel wat ik doe', 'EEN REGENDRUPPEL!!!! KEIHARD REMMEN!!!!', ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() wtf?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle gekheid op een stokje, ik probeer meestal de toegelaten snelheid te rijden en ik hou rekening met mijn mede chauffeurs. Alleen is dat vaak niet voldoende, maar daar reageer ik niet op. 70 is te traag, ze willen 80 of 90 rijden....waar ge 70 moogt. Tsja. Ik schuif dan niet, en doe simpelweg alsof die bumperklever niet bestaat. En dan ziet ge hem op zijn stuur meppen in uw achteruitkijkspiegel haha ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Achteruit inparkeren tussen 2 auto´s in.
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 17 januari 2008 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Overigens kan ik fileparkeren met een toyota auris perfect. Met een andere auto gaat het me niet af. Truukje werkt niet
![]() En op gevoel probeer ik dat niet, een auto een bruut lomp apparaat. |
![]() |
![]() |