![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Wat zou u stemmen? | |||
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
15 | 20,00% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,67% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
26 | 34,67% |
SP.A-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,00% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,67% |
LDD |
![]() ![]() ![]() |
7 | 9,33% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,67% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,67% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
iets anders/thuis blijven/Blanco/... |
![]() ![]() ![]() |
7 | 9,33% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]()
#82 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Max van Dietschland;3137847]Na de werkelijk onaanvaardbare reactie van het Veebee op Letermes moedige uitspraak, maak er op dit moment maar 2x CD&V-NVA van. Ik moet zeggen dat ik zwaar ontgoocheld ben in het VB.
Ik dacht dat voor die partij echt het belang van de Vlaamse natie primeerde, neen toch liever meedoen met de hetse van radio Mille Collines en zijn talrijke handlangers voor stemmengewin. Wel zo zullen ze snel onder de 10% geraken. ![]() Wil je mij dat aub eens uitleggen?
#83 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Max van Dietschland;3137847]Na de werkelijk onaanvaardbare reactie van het Veebee op Letermes moedige uitspraak, maak er op dit moment maar 2x CD&V-NVA van. Ik moet zeggen dat ik zwaar ontgoocheld ben in het VB.
Ik dacht dat voor die partij echt het belang van de Vlaamse natie primeerde, neen toch liever meedoen met de hetse van radio Mille Collines en zijn talrijke handlangers voor stemmengewin. Wel zo zullen ze snel onder de 10% geraken. ![]() Wil je mij dat aub eens uitleggen?
#84 |
Gouverneur
|
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je mij dat aub eens uitleggen?[/quote]VB moet niets doen, gewoon aan de kantlijn staan en wachten. De tijd kan alleen maar in hun voordeel spelen. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() waarom mag ik eingenlijk niet meedoen aan een enquete?
Om toch maar te zeggen op wie ik zou stemmen: S-P-A |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geregistreerd: 2 december 2007
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() dam moet ik super veel berichten posten ofwat...
Zeer onnuttige dus ![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: hang wat rond in "koetjes&kalfjes". Zo geraak je snel aan 100 berichten. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wil je mij dat aub eens uitleggen?[/quote] Na het nogal zwakke persbericht van Vlaams Belang met zelfs verholen kritiek op Leterme erin, heeft Filip Dewinter in Villa Politica toch zijn duidelijke steun uitgesproken voor Leterme. Hij riep net zoals ik op om een Vlaams front te vormen van alle pro Vlaamse partijen. Wat mij betreft: de spons erover. Dewinter heeft in hetzelfde interview Bertje Anciaux mooi te kakken gezet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om anciaux te kakken te zetten moet je nu echt niet veel moeite doen eh.
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een niet-nationalist als ik is dat niet zo spijtig, dat geef ik ook toe.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Pfff
|
![]() |