Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2007, 23:59   #81
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
indien er geen lijst ingediend word, wel.
anders natuurlijk VV.
Maar je ging er blijkbaar al van uit dat er geen lijst ingediend ging worden. (Blijven muggeziften...)
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 00:00   #82
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Maar je ging er blijkbaar al van uit dat er geen lijst ingediend ging worden. (Blijven muggeziften...)
zoals het er nu nr uitziet idd nt

niets houd je tegen om aan te sluiten

http://www.indiancountrytoday.com/

Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 20 december 2007 om 00:00.
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 00:05   #83
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
zoals het er nu nr uitziet idd nt

niets houd je tegen om aan te sluiten
Ik ben gelukkig bij het VB, maar als je handtekeningen nodig hebt om deel te mogen nemen aan de verkiezingen wil ik daar wel een krabbel bij zetten.
Oud 20 december 2007, 00:13   #84
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard Een mesthoop van kiezers volgens De Wever

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
liever een zandhoop dan een mesthoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
mesthoop
Bedoel je dit?:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dewinter

http://www.filipdewinter.be/page.php?linkID=211
Filip Dewinter eist publieke verontschuldiging van Bart De Wever - 17/09/05

N.a.v. het VTM-programma “Polspoel & Desmet” , dat gisteravond uitgezonden werd en vandaag om 12 uur herhaald wordt – vertelde Bart De Wever dat “Filip Dewinter zich boven op een mesthoop van kiezers bevindt”. De Wever vergeleek het overgestapte Vlaams parlementslid van het Vlaams Belang Marie-Rose Morel met iemand “die het oudste beroep ter wereld beoefent”, een prostituee dus.
De Wever bakt het wel erg bruin. Door één miljoen Vlamingen die voor het Vlaams Belang stemmen tot een “mesthoop” te herleiden, gaat hij nog een stap verder dan Minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht die destijds Vlaams Belangers “mestkevers” noemde. Ook het feit dat De Wever zijn oud-partijgenote en huidig Vlaams parlementslid Marie-Rose Morel een prostituee noemt, is zelden gezien in de Vlaamse politiek.
Filip Dewinter is geschokt en verontwaardigd omtrent de uitspraken van Bart De Wever en eist van hem publieke verontschuldigingen. De agressiviteit en arrogantie van De Wever richting Vlaams Belang doet echter niets af aan het feit dat het Vlaams Belang blijft streven naar eenheid onder de Vlaams-nationalisten. Tijdens het debat bevestigde Filip Dewinter dat het Vlaams Belang het “Charter van Vlaams-nationale eenheid” blijft onderschrijven.
Het is ondertussen duidelijk dat De Wever enkel en alleen nog bereid is om het aanhangwagentje van de CD&V te zijn. Filip Dewinter betreurt dat De Wever weigert te luisteren naar de vele signalen van zijn achterban en de uitgestoken hand van het Vlaams Belang afwijst. Ondanks het njet van De Wever zal het Vlaams Belang op lokaal vlak waar het kan n.a.v. de gemeenteraadsverkiezingen een samenwerking met lokale N-VA-kopstukken en afdelingen niet afwijzen

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 december 2007 om 00:18.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 00:57   #85
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Aan Vanhecke zijn engagement twijfel ik niet. Hij is tenminste iemand die zich bij de radikalere acties laat zien en ook op andere betogingen steeds in de frontlijn heeft gestaan.
Ik was op de nieuwjaarsreceptie van het veebee. Uw grote kameraad Vanhecke had het over de Forza Flandria, en de 'brede Vlaamse Beweging', maar noemde als énige namen in die Vlaamse Beweging (*kuch*): Hugo Coveliers en J.M. De Decker, twee donkerblauwen voor wie de Vlaamse natie van geen enkel belang is. Die twee vormden blijkbaar de Vlaamse Beweging. De tientallen oprechte militanten aanwezig (stuk voor stuk ongetwijfeld allemaal rechtse zakken maar zoit, ze waren toch oprechte vlaams-nationale militanten ) stonden er als idiote kalkoenen naar te luisteren, ik voelde me beschaamd in hun plaats dat Vanhecke al die militanten daar ter plekke simpelweg negeerde om twee donkerblauwe sujetten die zelfs niet eens van het VB waren hun kont te likken.
Dus vraag ik u, is d�*t het rechts radicale 'volksnationalisme', of mogen we er dan toch van uitgaan dat er geen rechts-radicale volksnationalistische partij is?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 00:59   #86
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
indien er geen lijst ingediend word, wel.
anders natuurlijk VV.
Je stelde onomwonden en zonder voorbehoud dat je in '09 op het veebee zou stemmen.
Met die mentaliteit zal uw Vrij Vlaanderen vér geraken...
Oud 20 december 2007, 01:03   #87
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Ik ben gelukkig bij het VB, maar als je handtekeningen nodig hebt om deel te mogen nemen aan de verkiezingen wil ik daar wel een krabbel bij zetten.
Niet dat ik het VB wil steunen, maar zou het niet efficiënter zijn de VB-parlementsleden aan te schrijven?

Hun handtekeningen zijn volgens de kieswetgeving meer waard dan die van u.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 01:11   #88
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Je stelde onomwonden en zonder voorbehoud dat je in '09 op het veebee zou stemmen.
Met die mentaliteit zal uw Vrij Vlaanderen vér geraken...
ik bedoelde indien VV geen lijst kan indienen, ik dacht wel dat je dat ging weten, mr dat is dus blijkbaar te logisch.

http://www.indiancountrytoday.com/

Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 20 december 2007 om 01:12.
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 01:11   #89
Jeronimo
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Niet dat ik het VB wil steunen, maar zou het niet efficiënter zijn de VB-parlementsleden aan te schrijven?

Hun handtekeningen zijn volgens de kieswetgeving meer waard dan die van u.
Indien dat niet zou lukken.
Oud 20 december 2007, 10:45   #90
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik bedoelde indien VV geen lijst kan indienen, ik dacht wel dat je dat ging weten, mr dat is dus blijkbaar te logisch.
Citaat:
ik weet nu al welk bolleke ik bij de volgende verkiezing ga kleuren .... eerst die islambetoging en nu dit.
logica, zei je?
Oud 20 december 2007, 10:51   #91
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik was op de nieuwjaarsreceptie van het veebee. Uw grote kameraad Vanhecke had het over de Forza Flandria, en de 'brede Vlaamse Beweging', maar noemde als énige namen in die Vlaamse Beweging (*kuch*): Hugo Coveliers en J.M. De Decker, twee donkerblauwen voor wie de Vlaamse natie van geen enkel belang is. Die twee vormden blijkbaar de Vlaamse Beweging. De tientallen oprechte militanten aanwezig (stuk voor stuk ongetwijfeld allemaal rechtse zakken maar zoit, ze waren toch oprechte vlaams-nationale militanten ) stonden er als idiote kalkoenen naar te luisteren, ik voelde me beschaamd in hun plaats dat Vanhecke al die militanten daar ter plekke simpelweg negeerde om twee donkerblauwe sujetten die zelfs niet eens van het VB waren hun kont te likken.
Dus vraag ik u, is d�*t het rechts radicale 'volksnationalisme', of mogen we er dan toch van uitgaan dat er geen rechts-radicale volksnationalistische partij is?
Je zoekt gewoon spijkers op laag water. Het Vlaams Belang dankt vaak zijn militanten. Materieel of mondeling.

Enne, ik vind dat "veebee" ook zo stom klinken. Schrijf gewoon de naam van de partij, daar ga je niet van dood.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 11:31   #92
Tömmchen
Partijlid

Tömmchen's schermafbeelding

Standaard

Voor zij die de actie gemist hebben, enkele beelden: http://youtube.com/watch?v=xUGhfIAW2X8

Laatst gewijzigd door Tömmchen : 20 december 2007 om 11:31.
Tömmchen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 11:36   #93
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Je zoekt gewoon spijkers op laag water. Het Vlaams Belang dankt vaak zijn militanten. Materieel of mondeling.

Enne, ik vind dat "veebee" ook zo stom klinken. Schrijf gewoon de naam van de partij, daar ga je niet van dood.
idd,de militanten van het vb krijgen volgens mij meer dan bij de andere partijen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 11:37   #94
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tömmchen Bekijk bericht
Voor zij die de actie gemist hebben, enkele beelden: http://youtube.com/watch?v=xUGhfIAW2X8
Beelden op RTL en RTBF... En hoeveel inwoners van de zes hebben jullie daarmee voor Vlaanderen gewonnen, schat je?

En de FDF-ers blijven rustig en beheerst aan hun tafeltje zitten, rustig genietend van hun overwinning...
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 11:54   #95
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Beelden op RTL en RTBF... En hoeveel inwoners van de zes hebben jullie daarmee voor Vlaanderen gewonnen, schat je?

En de FDF-ers blijven rustig en beheerst aan hun tafeltje zitten, rustig genietend van hun overwinning...
Allez, leg uw groot actieplan dan eens uit om die Walen voor de Vlaams-nationale zaak te winnen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 11:59   #96
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht

1. Beelden op VTM gemist?
2. Op je luie reet in je zetel zitten en klagen op alles en nog wat? Nee bedankt!
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 11:59   #97
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie een hond wil slaan, vindt licht een stok. Toch moeten we, ondanks uw gemekker, vaststellen dat het VB de meest geloofwaardige rechts-nationale volksnationalistische partij is in Vlaanderen, wat deze actie mee aantoonde.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 23:05   #98
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
2. Op je luie reet in je zetel zitten en klagen op alles en nog wat? Nee bedankt!
Ik ken Kortaf
Dat verwijt is zonder twijfel zeer onterecht!
men kan een andere werkwijze meer geschikt achten.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2007, 23:08   #99
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

ik zeg veebee omdat ik weiger die partij met het belang van vlaanderen te associëren.

En ik geef alleen maar mee wat ik live heb zien gebeuren. Op de nieuwjaarsreceptie werd geen woord gezegd over de eigen militanten en werd vooral aan ass-kissing gedaan tegenover donkerblauwe voormannen Coveliers en De Decker.

Alles behalve volksnationalisten, herr obert.
Oud 20 december 2007, 23:32   #100
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Kortaf heeft wel een punt, wat heb je met zo'n actie bereikt?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be