Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2007, 16:41   #81
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Visjnu: bekommer u maar beter eerst over de zwakkeren en armeren in uw eigen maatschappij, voordat je wil gaan ingrijpen aan het andere eind van de wereld.
Eigen volk eerst?

Citaat:
En jij hebt geen enkel recht om te bepalen in welke richting (de cultuur in) hun maatschappij zou moeten evolueren en al helemaal geen recht om de door jouw gewenste evolutie een handje te 'helpen'. Is dat DUIDELIJK?!
Nee, dat is niet echt duidelijk. Dat heb ik in mijn vorige post reeds opgemerkt.

Citaat:
Anders hoop ik inderdaad dat zo'n projecten die worden opgezet door derden (= zij die niets met hun maatschappij te maken hebben) zullen falen.
Ik sta zelf sceptisch tov projecten opgezet door derden.

Citaat:
Voor de rest mag je hier nog zoveel zeveren als je wil. Ik ga er alvast niet meer op reageren.
Dat is uiteraard uw recht.
Oud 27 december 2007, 16:47   #82
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
En dan? Waarom zou ik de kritiek op microkredieten met 'een korrel zout' moeten nemen en het systeem an sich niet??!
Uiteraard moet je niet alle kritiek op microkredieten niet met een korrel zout nemen, ik had het enkel over dat artikel zelf en dat was mijn persoonlijke mening. Maar zoals ik al zei, ik weet over microkredieten veel te weinig om mij daar echt over uit te sprken.

Citaat:
Ik speel geen rolletje, het is hier geen acteer- of kleuterforum, maar verdedig stellingen waar ik echt achter sta.
Ik sta ook achter mijn stellingen, alleen weet ik mijn mening ook wel te nuanceren. Geen van ons is expert in de problematiek daar en het is niet zo dat we eerst een paar uur onderzoek doen om al onze uitspraken te verifieren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be