![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Drie partijen die in dezelfde vijver vissen dat vraagt om ruzie en problemen. Vergeet niet dat LDD en NVA beginners zijn en als dusdanig de meeste kans hebben om te groeien. Het groeipotentieel van het VB daaentegen is veel beperkter.
|
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen is er in Belgie een snelheidsbeperking max. 90 Km/U. Er zal zwaar beboet worden en een 0 tollerantie gehanteerd worden.
Wallonie blijkt weer niet in Belgie te liggen want daar heeft men de bevolking verzocht trager te rijden. Er zal niet beboet worden. En zo gaat dat hier maar door en door en door en waar zit de leeuw? Die is weer veilig weggekropen in zijn hol. Nergens ter wereld is en zo een tweede schijtlaarzenvolk te vinden dan de Vlamingen. Waar zit het NVA in het verhaal? nergens. Die gaan hun vertrouwen schenken aan dat misbaksel van een regering. In ieder geval, wat mijn gezin betreft alleen al, mag het VLAAMS BELANG, ik noem het eigenlijk liever het VLAAMS BLOK, want dat heeft meer betekenis, 4 nieuwe lidkaarten uit schrijven. Voor de volgende verkiezingen zit het voor mijn gezin," - 4 voor VNA en +4 voor VB", dat mogen ze nu al noteren. Laatst gewijzigd door Garry : 19 december 2007 om 19:30. |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat ik bij u vaststel is dat u niet verder komt dan slogans. Meestal wijst dit op een gebrek aan levenservaring. U bent met andere woorden nog niet helemaal verloren, als u echter open staat voor de wereld rondom u, als u verder durft te kijken dan de wijsheid die u blijkbaar door anderen wordt voorgekauwd. Let op, het is een evolutie die men moet doormaken. Troost u, het is nog niet te laat!
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 19 december 2007 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is gemakkelijker de democratie af te breken dan verbeteringen voor te stellen, he. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een beetje zorgzaamheid in je beweringen en in je omgang met mensen kan geen kwaad. Van geen van de door jou hierboven genoemde peilingen heb ik een betrouwbaarheidsoordeel gegeven. Met dank, Kortaf |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het zou veel beter zijn als we allemaal, ja ook jij daar, eens allemaal luisteren naar Knuppel. Knuppel zal ons naar de democratie loodsen, zonder op ook maar iemands tenen te trappen. Hij zal dit regime, deze dictatuur wel eens omtoveren in een democratie, waar iedereen zijn zegje heeft, maar waar men, om de goede vrede te bewaren, niet op elkaars tenen mag trappen (uiteraard) en waar politieke forums als deze totaal onmogelijk zijn. Ja, want wie zijn gedacht zegt, kan wel eens op iemands tenen trappen (vooral die van de grote leider Knuppel), en dat willen we niet, dus vanaf nu houdt iedereen z'n mondje mooi dicht. Gewoon knikken naar Knuppel. Knikken, ja, knikken ... Shhht ... Dictatuur/Regime ... het aantal posts op jouw naam vertelt me iets totaal anders.
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat impliceert duidelijk een betrouwbaarheidsoordeel.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Tien minuten? Ik voel me vereerd!
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Precies! Men moet mij toch eens uitleggen waarin precies dat "ondemocratische" schuilt! Trouwens, wat is er zo democratisch aan een democraat die zonder verpinken bereid is om de wet naast zich neer te leggen als hij hem (of haar, u merkt mijn democratische ingesteldheid) niet goed uitkomt? Democratie wordt door democraten maar al te vaak aanzien als iets "vervelends" waar men het liefste van af zou komen als het niet past in het plaatje. Maar u bent ongetwijfeld nog jong (of toch zeker onervaren) om daarvan te kunnen meepraten. Zoals ik al zei: 't is nog niet allemaal verloren, er is nog hoop voor u! Maar dan wel bereid zijn om die oogklepjes af te zetten, oké?!
|
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Naast de kwestie, ik had het over de antidemocratische instelling van de persoon op wiens bericht ik antwoordde.
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder ga ik hier geen meta-discussies voeren. Als je geen rekening wenst te houden met mijn vriendelijke vraag, dan noteer ik dat en zal die wetenschap in mijn omgang met jou verrekenen. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En nog meer gemeenplaatsen en nog meer boekenwijsheid. En als u verbeteringen wilt, mij geen probleem hoor... Ik kan u daar wel een avondje over onthouden. Oh en wees gerust, het zal niet van hetzelfde kleuterniveau zijn als wat de grote Steve Stevaert eens lanceerde op het net door allerlei "leuke dingen" voor de mensen voor te stellen. U zou nog kunnen schrikken van deze persoon die u blijkbaar zo graag in de extreemrechtse en antidemocratische hoek onderbrengt.
|
![]() |
![]() |
#95 |
Burger
|
![]() Hehe, touché ...
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Waal : 19 december 2007 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Kortaf zit altijd op zijn plaats.
Uw onwetendheid over de aard van die plaats verandert daar niets aan. Wat het aantal separatisten in België betreft: je m'en fous comme de l'an quarante. Het zijn niet de arme separatisten die het land gaan splitsen en met de komende evolutie van het koninkrijk heeft hun aantal weinig tot niets te maken. Als u overigens de moeite had genomen om mijn handtekening te lezen, dan zou u op de hoogte zijn van mijn standpunt ivm separatisme. Maar eenvoudige feiten ontsnappen vaak aan extremisten, die enkel hun eigen waan zien. Ainsi soit-il. ![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |