Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 december 2007, 09:16   #81
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

The Washington Times ran a story on September 10, 2001 about a 68-page study issued by the U.S. Army School for Advanced Military Studies (SAMS). The study, issued by the elite Army officer’s school, detailed the dangers of a possible U.S. Army occupational force in the Mideast. Here is the article’s comment about the study’s view of the Israeli Mossad:
Citaat:
Of the Mossad, the Israeli intelligence service, the SAMS officers say: “Wildcard. Ruthless and cunning. Has capability to target U.S. forces and make it look like a Palestinian/Arab act.

Ironically, within 24 hours of the story’s publication, the World Trade Center and the Pentagon was attacked.

Dit is ECHT onderzoek!!! Hier kan Chomsky met zijn uitleg van twee minuten niet aan tippen! Chomsky is een linguist. Dit zijn elite officieren die de bevolking op het laatste moment nog een waarschuwing wilden geven. Tevergeefs.

Ik wacht op een reactie Tomm. Of moet Israel beschermd worden? Volgens de SAMS officieren niet. Zijn de SAMS officieren dan antisemiet of hoe zit dat?

Is het niet merkwaardig dat deze berichten de krantenkoppen nooit haalden? Is het niet merkwaardig dat een meerderheid van de amerikanen nog nooit van de zaak Lavon heeft gehoord?

Nog 1 keer dan, voor de liefhebbers:

De SAMS officieren zeggen op 10/09/01 over de Mossad:

“Wildcard. Ruthless and cunning. Has capability to target U.S. forces and make it look like a Palestinian/Arab act.

Het FBI zegt na 11/09/01:

Dus nu weet je het he, Illwill & co. We willen je de bewijzen wel geven maar we mogen niet.

Nuff said.

Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 29 december 2007 om 09:44.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2007, 01:12   #82
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Ramón Gitanne

Citaat:
Voila, iedereen die het niet met u eens is, is een anti-semiet of een moslim-extremist.
Erg grappig, op Israelforum word ik altijd uitgescholden voor anti-semiet, Arabierenneuker, "terrorist-apologist", eurotrash, "selfdenying Jew" en nog meer leuke troetelnaampjes.
"Les extrèmes se touchent" is een expressie met toch enig waarheidsgehalte. "Iedereen die niet voor me is, is tegen me" zei Bush, dat geldt net zo goed voor die "believers". Omdat ik jullie prutstheorie niet gelooft ben ik ineens een zionist en Bushist... eerlijk gezegd is het erg triestig, want jullie spelen in de kaart van de zionisten en de Bush-clan. Jullie zijn echte anti-semieten (dat bewijst de bron van de zogenaamde bewijzen die je aanbrengt) en brengen zo de hele vredesbeweging tegen de oorlog in Irak in diskrediet. Misschien worden JULLIE wel betaald door de CIA of de mossad, die kans lijkt me al een stuk groter... (net zoals het BEWEZEN is dat de mossad hamas heeft helpen oprichten)

Citaat:
Hoe is het mogelijk dat iemand een schets van de louche connecties van de Bush familie maakt en de israelische connectie gewoon negeert? Michael Moore doet dat ook, maar van hem kan ik dat nog aannemen want hij dankt zijn job aan zionistische terroristen maar ik snap niet waarom jij die connectie negeert. Het zal wel weer allemaal te complex zijn voor een simpele samenzweringsmaniak.
en je doet het weer.
jaja Michael Moore de zionist...

Citaat:
laat mij wikipedia citeren:
David Ernest Duke former Grand Wizard of the Knights of the Ku Klux Klan
Duke is a self-styled "white nationalist", but his critics commonly refer to him as a white supremacist. He says he does not think of himself as a racist, however, stating that he is a "racial realist" and that he believes that "all people have a basic human right to preserve their own heritage".[8] He speaks in favor of racial segregation and white separatism

Laatst gewijzigd door tomm : 30 december 2007 om 01:12.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2007, 01:49   #83
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ramón Gitanne

Erg grappig, op Israelforum word ik altijd uitgescholden voor anti-semiet, Arabierenneuker, "terrorist-apologist", eurotrash, "selfdenying Jew" en nog meer leuke troetelnaampjes.
"Les extrèmes se touchent" is een expressie met toch enig waarheidsgehalte. "Iedereen die niet voor me is, is tegen me" zei Bush, dat geldt net zo goed voor die "believers". Omdat ik jullie prutstheorie niet gelooft ben ik ineens een zionist en Bushist... eerlijk gezegd is het erg triestig, want jullie spelen in de kaart van de zionisten en de Bush-clan. Jullie zijn echte anti-semieten (dat bewijst de bron van de zogenaamde bewijzen die je aanbrengt) en brengen zo de hele vredesbeweging tegen de oorlog in Irak in diskrediet. Misschien worden JULLIE wel betaald door de CIA of de mossad, die kans lijkt me al een stuk groter... (net zoals het BEWEZEN is dat de mossad hamas heeft helpen oprichten)
jaja Michael Moore de zionist...
laat mij wikipedia citeren:
David Ernest Duke former Grand Wizard of the Knights of the Ku Klux Klan
Duke is a self-styled "white nationalist", but his critics commonly refer to him as a white supremacist. He says he does not think of himself as a racist, however, stating that he is a "racial realist" and that he believes that "all people have a basic human right to preserve their own heritage".[8] He speaks in favor of racial segregation and white separatism
Wat kan ik hierop zeggen? Dat die hamer en sikkel in uw handtekening aan miljoenen mensen het leven heeft gekost en als rookscherm werd gebruikt om genocides te kunnen begaan en serieus op mijn zenuwen werkt?
Ik had net zo goed Duke kunnen weglaten hoor. Ik hoop dat mensen de argumenten van mijn bronnen vergelijken met de tegenargumenten van jouw bron. Je gaat echt op niks ernstig in.
Oud 30 december 2007, 02:13   #84
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
The Washington Times ran a story on September 10, 2001 about a 68-page study issued by the U.S. Army School for Advanced Military Studies (SAMS). The study, issued by the elite Army officer’s school, detailed the dangers of a possible U.S. Army occupational force in the Mideast. Here is the article’s comment about the study’s view of the Israeli Mossad:

Ironically, within 24 hours of the story’s publication, the World Trade Center and the Pentagon was attacked.

Dit is ECHT onderzoek!!! Hier kan Chomsky met zijn uitleg van twee minuten niet aan tippen! Chomsky is een linguist. Dit zijn elite officieren die de bevolking op het laatste moment nog een waarschuwing wilden geven. Tevergeefs.

Ik wacht op een reactie Tomm. Of moet Israel beschermd worden? Volgens de SAMS officieren niet. Zijn de SAMS officieren dan antisemiet of hoe zit dat?

Is het niet merkwaardig dat deze berichten de krantenkoppen nooit haalden? Is het niet merkwaardig dat een meerderheid van de amerikanen nog nooit van de zaak Lavon heeft gehoord?

“Wildcard. Ruthless and cunning. Has capability to target U.S. forces and make it look like a Palestinian/Arab act.

Dus nu weet je het he, Illwill & co. We willen je de bewijzen wel geven maar we mogen niet.

Nuff said.
Fox news heeft natuurlijk de waarheid in pacht "Israeli detainees" zijn ook een zeer betrouwbare bron van informatie ... De gemiddelde Palestijn in de straat zal dat ook wel zeggen, omdat ze het willen geloven. Moest er iemand morgen Israel beschuldigen van de moord op Benazir Bhutto, zou het er ook ingaan als zoete koek.
Maar de realiteit is anders.

Natuurlijk is de mossad een "wildcard" en zijn ze tot veel in staat, en nemen ze niet noodzakelijk bevelen aan van de Amerikanen, dat weten ze in de VS ook wel. Maar om dat nu als het bewijs te nemen dat de Israeli's verantwoordelijk zijn voor 11/09...
Israel zou nooit zo ver gaan, zonder de VS is Israel een vogel voor de kat. Waar ze wel toe in staat zijn zijn bomaanslagen tegen Libanese of Palestijnse politici zonder toestemming van de VS, of tegen landen die ze als een bedreiging zien, ze hebben zich echter nog nooit gemoeid met zaken die de VS aanbelangen, zoals Afghanistan of Saudi-Arabië. Ze kennen hun grenzen, ze zullen nooit Saudische belangen in gevaar brengen, want dat zou in Washington allerminst geapprecieerd worden. De VS Midden-Oosten politiek is al vele decennia een evenwicht tussen oliebelangen en de Israel-lobby. Daarom ook dat zowel Israel als de VS al jaren dat hypocriete proces dat "vredesproces" genoemd wordt in stand houden.
Israelische samenwerking met Al-Quaida die de belangen van de Amerikanen schendt, het is ZEER ZEER onwaarschijnlijk, en er is geen enkel direct bewijs voor.
Oud 30 december 2007, 02:28   #85
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Alles wat je noemt wordty gecontroleerd door een zeer klein aantal bronnen. Het is niet zo moeilijk dit op poten te zetten.
Al-Jazeera wordt volgens U gecontroleerd door de CIA? Daarom dat ze op een bepaald moment verboden werden in Irak na de bezetting of door Bushisten "al-jihad" benoemd wordt? Het was op Al-Jazeera dat Osama toegaf dat 11/9 van zijn hand was, en dat hij ook oproept tot nog meer aanslagen tegen de VS. Ook Al-Quaida in Irak wordt duidelijk door Osama aangemoedigd, denk je nu ook dat de Amerikanen aanslagen tegen hun eigen troepen in Irak organiseren?

Laatst gewijzigd door tomm : 30 december 2007 om 02:31.
Oud 30 december 2007, 02:44   #86
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

De USS Liberty werd hier aangehaald, of het nu al dan niet intentioneel was is niet duidelijk, wat wel duidelijk is is dat onmiddellijk bekend werd dat Israel het schip had aangevallen, en dat er onmiddellijk bronnen te over waren om dit te bevestigen. Als ze zoeist al niet kunnen verbergen, dan kunnen ze een operatie zoals 11/09 met vele talloze medeplichtigen (kan niet anders als jullie theorie zou kloppen) helemaal niet verbergen, en zo'n risico zouden noch de VS noch Israel nooit nemen, zeker al niet omdat het geen van beide iets substantieels heeft opgebracht, in tegendeel het bracht de Vs in een lastig parket. En de theorie als of Israel het zonder medeweten van de VS samen met Al-Quaida georganiseerd zou hebben is al helemaal te gek voor woorden.
Oud 30 december 2007, 09:13   #87
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al-Jazeera wordt volgens U gecontroleerd door de CIA? Daarom dat ze op een bepaald moment verboden werden in Irak na de bezetting of door Bushisten "al-jihad" benoemd wordt? Het was op Al-Jazeera dat Osama toegaf dat 11/9 van zijn hand was, en dat hij ook oproept tot nog meer aanslagen tegen de VS. Ook Al-Quaida in Irak wordt duidelijk door Osama aangemoedigd, denk je nu ook dat de Amerikanen aanslagen tegen hun eigen troepen in Irak organiseren?

Dus dan zou je denken dat Osama gezocht wordt door de FBI?

right?

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2007, 17:54   #88
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht

right?

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door tomm : 30 december 2007 om 17:55.
Oud 30 december 2007, 18:22   #89
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht

right?

Pin d"Ar
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2007, 21:02   #90
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

De quote-functie is precies in de soep gedraaid door de technische aanpassingen van vanmiddag.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2007, 03:42   #91
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Fox news heeft natuurlijk de waarheid in pacht "Israeli detainees" zijn ook een zeer betrouwbare bron van informatie ...
De bron zou de FBI zijn. Ze zijn bij FOX News tot veel in staat, daar twijfel ik niet aan, maar op eigen houtje citaten van FBI woordvoerders zomaar uit hun duim zuigen en dan zo etaleren zonder daarmee in de problemen te komen, dat is niet realistisch. Het is dus op z'n minst een HEEL opmerkelijke verklaring van die FBI-woordvoerder. Nogmaals, voor de liefhebbers: "Evidence linking these Israelis to 9-11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It is classified information."
"Israeli detainees" zijn uiteraard geen betrouwbare bron van informatie. Dat beseffen ze bij de FBI ook wel, daar is duidelijk niemand die gelooft dat het werkelijk om 'art students' ging.
Citaat:
De gemiddelde Palestijn in de straat zal dat ook wel zeggen, omdat ze het willen geloven. Moest er iemand morgen Israel beschuldigen van de moord op Benazir Bhutto, zou het er ook ingaan als zoete koek.
Maar de realiteit is anders.
Tja, mensen die Israel en het IDF van dichtbij meegemaakt hebben zullen waarschijnlijk sneller geneigd zijn om die beschuldigingen te geloven, nogal wiedes.
Citaat:
Natuurlijk is de mossad een "wildcard" en zijn ze tot veel in staat, en nemen ze niet noodzakelijk bevelen aan van de Amerikanen, dat weten ze in de VS ook wel. Maar om dat nu als het bewijs te nemen dat de Israeli's verantwoordelijk zijn voor 11/09...
Er is niet 1 (gedeclassificeerd) bewijs, er zijn enkel een aantal merkwaardigheden. Leg die allemaal naast elkaar en luister dan nog 's naar Chomsky. Als je dan nog steeds denkt dat er werkelijk zo veel merkwaardigheden voorkomen in elk wetenschappelijk onderzoek en dat dat "bewijs" is van zijn stelling, dan geloof je dat maar, mij niet gelaten. Maar dat is een geloof, kom aub niet schermen met logica en wetenschap.
Citaat:
Sommige mensen zijn wel eerlijk maar zich niet bewust van hun wil. Ze denken dat ze zich door logica laten leiden maar eigenlijk is het gewoon biologisch te verklaren kuddegedrag waardoor iemand bvb Chomsky(of een ander poppetje) volgt.
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat het volgen van David Duke of Fox News of de 11/9-beweging niet biologisch te verklaren zou zijn.

Ik zeg niet dat mossad de hoofdverdachte is maar ze spelen mee, ze zijn vermeldenswaardig, je mag ze niet zomaar negeren wanneer je een schets maakt van de meedogenloze, geslepen en bekwame connecties in Washington.
Citaat:
Israel zou nooit zo ver gaan, zonder de VS is Israel een vogel voor de kat.
Israel is al zo ver gegaan. De overlevers van de USS LIBERTY zeggen dat Israel slechts een vogel voor de kat zal zijn wanneer er een onderzoek zou komen en iedereen de waarheid zou leren. Dat onderzoek is er nooit gekomen.
Citaat:
http://hnn.us/articles/195.html
http://ussliberty.wordpress.com/2007...e-uss-liberty/
OPEN LETTER TO THE UNITED STATES CONGRESS BY THE SURVIVORS OF THE USS LIBERTY

December 26, 2007
...
We all know why a proper investigation cannot be allowed to take place, which is that the truth will overcome the mountain of lies that Israel has vomited out these 40 years about the attack being a case of ‘mistaken identity’, and we all know what would happen once the American people found out the truth, which is that Israel would be cut off from Uncle Sam’s generous bank account, or worse.
...
Volgens overlevers en nabestaanden van 9/11 is er naar die misdaad ook geen echt onderzoek gekomen. Wanneer je als crimineel weet dat er geen onderzoek komt dan ga je op de duur al wat meer risico's durven nemen.
Citaat:
Waar ze wel toe in staat zijn zijn bomaanslagen tegen Libanese of Palestijnse politici zonder toestemming van de VS, of tegen landen die ze als een bedreiging zien, ze hebben zich echter nog nooit gemoeid met zaken die de VS aanbelangen, zoals Afghanistan of Saudi-Arabi?. Ze kennen hun grenzen, ze zullen nooit Saudische belangen in gevaar brengen, want dat zou in Washington allerminst geapprecieerd worden.
Je stelt het voor alsof enerzijds de Saudi's met de amerikanen sjoemelen en anderzijds de Israeli's met de amerikanen sjoemelen maar waarom het niet voorstellen als 1 grote sjoemelende familie die van hun onderdanen vechthanen hebben gemaakt om op te wedden? Dat is natuurlijk een stap in de richting van de het NWO-denken maar als ik uw gedachten zo volg dan denk ik dat gij daar klaar voor zijt.
Citaat:
De VS Midden-Oosten politiek is al vele decennia een evenwicht tussen oliebelangen en de Israel-lobby. Daarom ook dat zowel Israel als de VS al jaren dat hypocriete proces dat "vredesproces" genoemd wordt in stand houden. Israelische samenwerking met Al-Quaida die de belangen van de Amerikanen schendt, het is ZEER ZEER onwaarschijnlijk, en er is geen enkel direct bewijs voor.
Wanneer je niet verder kijkt dan de msm je toelaat dan zal dat wel onwaarschijnlijk lijken. De VS en Israel delen hun defensietechnologie, kan je dan nog van twee verschillende landen spreken?
Citaat:
Jim Moran: ...AIPAC had an amendment to recommit the whole Armed Services Bill in order to add language requiring America to develop missile defenses jointly with Israel, to share all its missile defense technology with Israel. That passed overwhelmingly. There were only thirty members—that’s less than 10 percent—who voted against sharing all our missile technology with Israel. It received about 400 votes in favor of it. I was one of the thirty.
bron
Nu Israel en de VS 1 land geworden zijn hebben ze natuurlijk veel meer gemeenschappelijke belangen.

Maar Chomsky heeft groot gelijk: 9/11 was maar een prul vergeleken met wat de mossad nu allemaal aan het uitvreten is in Irak.
Oud 2 januari 2008, 10:53   #92
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nuff said.
Je hebt het over "wij" euhm, jij hebt de bewijzen?
Wie houd jou tegen dan om die hier te posten?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2008, 17:29   #93
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat de mossad nu allemaal aan het uitvreten is in Irak.
Wat zoal? (Buiten Koerden 'trainen'.)
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2008, 12:41   #94
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Wat zoal? (Buiten Koerden 'trainen'.)
http://www.presstv.ir/Detail.aspx?id...onid=351020201
Mossad mission: Murder Iraqi scholars
Mon, 10 Dec 2007

More than 500 Iraqi scientists and professors have been murdered by Israel's Mossad intelligence agency, an Iraqi newspaper reports.

The report stated that the killings were part of a mission to get rid of those Iraqi nuclear specialists and university professors that refused to cooperate with the Zionist regime.
Oud 22 januari 2008, 03:32   #95
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=JZ-WwPWSk3I
Oud 22 januari 2008, 05:55   #96
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Je hebt het over "wij" euhm, jij hebt de bewijzen?
Wie houd jou tegen dan om die hier te posten?
Pindar had alle bewijzen gepost maar de moderatie interpreteerde dat als een persoonlijke aanval.
Ik heb anders nog een ooggetuige. Hier.
Oud 22 januari 2008, 09:59   #97
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De USS Liberty werd hier aangehaald, of het nu al dan niet intentioneel was is niet duidelijk, wat wel duidelijk is is dat onmiddellijk bekend werd dat Israel het schip had aangevallen, en dat er onmiddellijk bronnen te over waren om dit te bevestigen.
Inderdaad. De Israëlische vliegtuigen waren ook als dusdanig gemarkeerd, van een false-flag was dus al evenmin sprake.
Oud 22 januari 2008, 10:14   #98
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Inderdaad. De Israëlische vliegtuigen waren ook als dusdanig gemarkeerd, van een false-flag was dus al evenmin sprake.
Maskeren was niet nodig geweest als ze in hun opzet geslaagd waren he
Je gaat me niet vertellen als men de markeringen op de vliegtuigen kan zien, dat de vliegtuigen en torpedoboten de markeringen op de Liberty niet hebben gezien he.

Citaat:
"It's an American ship!" the pilot of an Israeli Mirage fighter-bomber radioed Tel Aviv as he sighted the USS Liberty on June 8, 1967. Israeli headquarters ordered the pilot to attack the American ship.

former US Ambassador to Lebanon Dwight Porter describing transcripts of communications he saw, reported in syndicated column "Remembering the Liberty" by Rowland Evans and Robert Novak, November 6, 1991.
http://www.gtr5.com/quotes/porter.htm

Citaat:
The U.S. Fleet, positioned nearby, received a distress call from the USS Liberty, and one carrier dispatched a squadron to go to the defense of the disabled ship. Before the aircraft reached the Liberty, they received orders from Washington directing their return to their ship. Who issued those orders? So far, no one knows. In the United States all information available to the U.S. government indicating those who participated in controlling this operation from Washington, together with the exact text of orders transmitted to the Mediterranean Fleet, has never been made public.

Thomas H. Moorer, Admiral, US Navy (Ret.), Forword to Assault on the Liberty
http://www.gtr5.com/quotes/moorer.htm

http://www.gtr5.com/quotes.htm

Laatst gewijzigd door KrisKras : 22 januari 2008 om 10:21.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2008, 11:13   #99
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Daar gaat het toch niet over, lees eerst de draad seg. Luister vooral naar Ennes.
http://www.youtube.com/watch?v=t-ZJEhDfono

Ennes maakt vooral zijn beklag over de instituten die gij zo graag als bron aanhaalt.

Israel is bekwaam de VS aan te vallen, dat is het punt. Of ze dat nu met een valse vlag, een echte vlag of met passagiersvliegtuigen doen, dat maakt niet uit.
Oud 22 januari 2008, 12:36   #100
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pindar had alle bewijzen gepost maar de moderatie interpreteerde dat als een persoonlijke aanval.
Ik heb anders nog een ooggetuige. Hier.

Ik zoek geen ooggetuige omdat deze niet perce de waarheid spreken.

Je wil dus zeggen dat jij geen bewijzen hebt en ze dus ook niet kunt posten hier?
Zeggen dat de moderatie het als een persoonlijke aanval zien is onzin e kerel.
Dan post ze nog maar eens, je krijgt toch niet meteen een ban, of anders stuur ze maar via PB naar mij.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be