![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Sterk, slank en fit heeft schijnbaar ook zijn nadelen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik zei het al en ik zeg het weer: niets kan erger zijn dan een piepende zandzak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Karate is wel zeer intensief, maar aëroob scoort het maar gemiddeld .(cardio=uithouding) Je zou er goed aan doen, tien tot twintig minuten te lopen voor en na elke training. Dat heeft nu niks met uithoudin,g te maken, maar:Warm-up plus korte stretch vermijdt blessures, cooldown plus stretch vermindert mogelijke spierpijn na zware training en bevordert snelle recuperatie. Maar misschien doe je specifieke warm-up en cooldown? Of niet? Laatst gewijzigd door eno2 : 29 december 2007 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want na een workout ben ik tussen de sessies in zo plat als een vijg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarna pas begint de training op zich.Het klopt dat je hartslag daarna wat versnelt is, maar ik had daar nooit over nagedacht. Wel werd mij gezegd dat die oefeningen spierscheuringen voorkomen. Op het einde van de training doen we wat lenigheidsoefeningen voor een minuut of vijf, kalmpjes aan. Laatst gewijzigd door forumspook : 31 december 2007 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Overheid moet fitnessen subsidiëren
Titel van een artikel van 2 blz in de Standaard vandaag. Het zijn professoren van de VUB die ervoor peiten dat bepaalde fitness-abonnementen dor de overheid moeten terugbetaald worden, voor senioren bv, plus een resem anderen. Die kosten gemiddeld 600 euro per jaar... Ik investeerde 400E in allerlei spulletjes voor thuistraining..., bankje, haltertjes, 100kg gewichtjes... Betaal me dat terug, overheid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik word ziek van al dat terugbetaal gezeik ...... snappen de mensen niet dat diene zever eerst door belastingen betaald word !!!! en dan maar lullen en klage dat de belastinge te hoog zijn !
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt u evengoed optrekken aan een boom (cfr Riksken) of thuis op de grond wat situps doen of serietjes pompen. Die toestellen zijn pure luxe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Mijn "vergoeding" is mijn prima lichamelijke conditie. En die kan niemand mij "geven". Die moet ik zelf betalen, en verdienen. Niemand kan zich in uw plaats trainen, en dan zijn lichamelijke conditie aan u verkopen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Het hangt af van leeftijd tot leeftijd, maar in mijn geval (22 jaar) moet men hartslag tussen de 130 en de 160 gaan om af te vallen. Is het lager, gaat er niet veel veranderen. Gaat het boven de 160 dan verbrand ik geen vet, maar train ik mijn uithoudingsvermogen. Chipie, hoe oud ben jij, dan zal ik het voor jou ook ff uitrekene als je wilt?
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder sta ik elke morgen om 6 uur op...om te gaan werken. En mischien zelfs wel zwaarder werk als dat van u. Alhoewel de discussie niet over werken ging, maar over middellen om sterk, slank en fit te worden/blijven, en dat het u geen barst aangaat of ik, en anderen, nu wél of niet werken. ![]() Ik heb opgemerkt dat u het woord "werken" zeer dikwijls gebruikt ...Moet ik daar uit afleiden dat u tot die klasse behoort, die haar geld verdient door ander mensen te doen werken in hun plaats ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Fitnessterugbetaling:
Gezien vanuit een beleid gericht op preventie van ziektes is dat absoluut geen goed diee. Hart-en vaatziektes zijn de grootste doodsoorzaken in onze landen, obesitas begint epidemische proporties aan te nemen en hieraan zijn ook een heel aantal nadelen gerelateerd die het leven niet alleen verkorten maar het ook kwalitatief minder aangenaam worden. -> Een dure boterham voor de overheid dus. Daarbij blijkt uit onderzoek dat wanneer je het abonnement van een fitnessclub van mensen terugbetaald op voorwaarde dat ze voldoende gefitnessd hebbn, het aantal fitnessers plots shoquerend stijgt. ![]() Sterk, slank en fit: Ik vind gezondheid belangrijker dan al die bovenstaande factoren. Een goede gezondheid komt deels voort uit een gezonheidsbevorderende levensstijl en dit brengt een deftig gemiddeld gewicht en een goede fysieke fitheid met zich mee.
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Precies of je hebt een fitnessabonnement nodig om te bewegen
![]() ![]() Wetenschap wordt schromelijk misbruikt om de vrijheid in te perken, elke keer opnieuw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 21 januari 2008 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En bijna 25 jaar competitie volley gespeeld te hebben (4 of 5 x/week.... ![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 21 januari 2008 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |