![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() prachtige konijnen, die vlaamse reuzen. een konijn met een grote K.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 22 december 2007 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Moest dat zo geweest zijn had JMDD dat al lang van alle daken geschreeuwd, de chauffeur ontslagen en stennis getrapt door zijn boete niet te willen betalen.
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 december 2007 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang schat jij dat die chauffeur nog in dienst zal zijn als hij weigert bevelen op te volgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Als Dedecker ook maar een greintje integriteit in zijn lijf heeft, nog heel lang.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Als mijn baas vraagt (en betaalt) of ik 200 wil rijden zou ik dat natuurlijk doen, snelheidsbeperkingen zijn zever op de autostrade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een andere thread in maatschappelijke problemen over smog, daarin heb ik em gepost. Ik zou zeggen: begin het maar eens te ontkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Btw, ik de pot op? Ik rijd echt wel 200 op de autostrade als ik dat wil, de politici gaan mij niet tegenhouden of denk jij dat die supermans zijn? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2007 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de omgeving van deze autostrade maakt het wel degelijk uit dat het verkeer er trager rijdt. Detailmetingen van bvb een bepaalde wijk in rotterdam hebben aangewezen dat de 80km/h zone daar op de A13 wel degelijk een groot effect heeft op de luchtkwaliteit. Dat er snachts ook maar 90 gereden mag worden is de fout van de overheid. Dat geeft nog steeds niemand het recht om sneller dan 90 te rijden als dat de opgelegde maximum snelheid is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |