Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2004, 11:33   #81
Xanthippe
Schepen

Xanthippe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Niet durven ?
Het Blokkader zit vol dwaze kinkels die tegen zichzelf moeten worden beschermd. Af en toe gaat er zelfs een rondschrijven naar de secretariaten met speciale richtlijnen wie ze mogen met de bus meenemen naar hun "familiefeestjes" op 1 mei. Om niet in schande te komen. Lokale mandatarissen moeten hun klep dicht houden...
Alweer naast de kwestie geantwoord.
Deze blinde aanval heeft niets te maken met de insinuaties in twee berichten van jou.
In het wilde weg antwoorden durf je wel, beschuldigingen rondstrooien ook, mensen verdacht maken en beledigen eveneens, de insinuaties aan mijn adres expliciteren (nog) niet?

Citaat:
Of dit bij u van toepassing is moet je zelf maar uitmaken
Is dat een eerste poging om terug te krabbelen?
Die insinuaties stonden in twee antwoorden van jou op twee berichten van mij en waren aan mij gericht. Bijgevolg had jij zelf al beslist dat ze op mij van toepassing waren. Het argument van "wie het schoentje past, trekke het aan" is hier dus niet van toepassing.

Citaat:
En nu uw PC of toetsenbord niet in fritten kloppen, hoor !
Jij denkt nu toch niet dat ik zelfs maar de moeite ga nemen om mij op te winden omwille van niet te controleren beschuldigingen aan het adres van een partij wiens interne organisatie ik niet ken?
Mijn vraag was om die insinuaties in jouw antwoorden op mijn berichten te expliciteren, en van die vraag ga jij mijn aandacht niet kunnen afleiden.
Xanthippe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2004, 12:07   #82
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthippe

Jij denkt nu toch niet dat ik zelfs maar de moeite ga nemen om mij op te winden omwille van niet te controleren beschuldigingen aan het adres van een partij wiens interne organisatie ik niet ken?
Wel, die interne organisatie ken ik dan wel bijzonder goed. Uw beschuldigingen als "loze beweringen, insinuaties, enz..." trekken dus op niks. Je spreekt trouwens jezelf tegen, daarvoor moet ge toch echt niet al te slim zijn.
Dag beste Blokker, blijf er maar, je past perfect in het plaatje.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2004, 12:29   #83
Xanthippe
Schepen

Xanthippe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, die interne organisatie ken ik dan wel bijzonder goed. Uw beschuldigingen als "loze beweringen, insinuaties, enz..." trekken dus op niks.
De term "loze beweringen" heb ik nergens gebruikt. Die aanhalingstekens staan er dus te veel.

"Insinuaties" slaat niet op wat je beweert over het Vlaams Blok, maar op je twee eerdere antwoorden op mijn berichten, en dat weet je maar al te goed.

Citaat:
Je spreekt trouwens jezelf tegen, daarvoor moet ge toch echt niet al te slim zijn.
Dit is pas echte demagogie: beweren dat ik mezelf tegenspreek zonder te specifiëren waar.
Derde uitdaging, naast het expliciteren van je twee eerdere insinuaties aan mijn adres: specifieer waar ik mezelf tegenspreek.

Citaat:
Dag beste Blokker, blijf er maar, je past perfect in het plaatje.
Aha, de laatste wanhoopstactiek: de tegenstander verdacht maken.

Het gaat je echt niet lukken om mij af te leiden of boos te maken hoor.

Ik vraag je om je twee insinuaties aan mijn adres te expliciteren, en te specifiëren waar ik mezelf tegenspreek.
Hoe langer jij spartelt als een duivel in een wijwatervat en probeert de discussie op een zijspoor te brengen, hoe minder dat zegt over mij, en hoe meer dat zegt over jouw communicatieve vaardigheden.
Als dat het niveau is waarop jij gewoon bent te discussiëren, zou ik verdorie niet graag in de stad wonen waar jij in de gemeenteraad zit.
Xanthippe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be