![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Deze blinde aanval heeft niets te maken met de insinuaties in twee berichten van jou. In het wilde weg antwoorden durf je wel, beschuldigingen rondstrooien ook, mensen verdacht maken en beledigen eveneens, de insinuaties aan mijn adres expliciteren (nog) niet? Citaat:
Die insinuaties stonden in twee antwoorden van jou op twee berichten van mij en waren aan mij gericht. Bijgevolg had jij zelf al beslist dat ze op mij van toepassing waren. Het argument van "wie het schoentje past, trekke het aan" is hier dus niet van toepassing. Citaat:
Mijn vraag was om die insinuaties in jouw antwoorden op mijn berichten te expliciteren, en van die vraag ga jij mijn aandacht niet kunnen afleiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dag beste Blokker, ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
"Insinuaties" slaat niet op wat je beweert over het Vlaams Blok, maar op je twee eerdere antwoorden op mijn berichten, en dat weet je maar al te goed. Citaat:
Derde uitdaging, naast het expliciteren van je twee eerdere insinuaties aan mijn adres: specifieer waar ik mezelf tegenspreek. Citaat:
Het gaat je echt niet lukken om mij af te leiden of boos te maken hoor. Ik vraag je om je twee insinuaties aan mijn adres te expliciteren, en te specifiëren waar ik mezelf tegenspreek. Hoe langer jij spartelt als een duivel in een wijwatervat en probeert de discussie op een zijspoor te brengen, hoe minder dat zegt over mij, en hoe meer dat zegt over jouw communicatieve vaardigheden. Als dat het niveau is waarop jij gewoon bent te discussiëren, zou ik verdorie niet graag in de stad wonen waar jij in de gemeenteraad zit. |
|||
![]() |
![]() |